Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi monet pukee pikkulapselle pitkävartiset hanskat puvun päälle, vaikka paljon kätevämpi on pukea ensin hanskat ja sitten pujottaa puku päälle?

Vierailija
17.10.2017 |

Itse laitoin lapsena aina hanskat puvun alle. Oon aina luullu, että niin kuuluu tehdäkin, että niin ne on tarkotettukin.

Mutta yllättävän moni pukee ne hanskat puvun päälle. Eikö se pukeminen oo niin vaikeampaakin, kun yrittää tunkea sen paksun toppapuvun tai kurapuvun hihan sinne hanskan sisälle. Luulis olevan lapsestakin inhottavan tuntuiset sellaiset paksut tumppuhihat. 😳

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse laitoin lapsena aina hanskat puvun alle. Oon aina luullu, että niin kuuluu tehdäkin, että niin ne on tarkotettukin.

Mutta yllättävän moni pukee ne hanskat puvun päälle. Eikö se pukeminen oo niin vaikeampaakin, kun yrittää tunkea sen paksun toppapuvun tai kurapuvun hihan sinne hanskan sisälle. Luulis olevan lapsestakin inhottavan tuntuiset sellaiset paksut tumppuhihat. 😳

No eihän tuossa ole mitään järkeä. Kaikki kosteus menee suoraan hihaan ja kapillaarisesti siitä ylös ja pian ollaan perseeseen asti märkiä.

Vierailija
22/27 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pojalla on villasormikkaat puvun alla ja löysävartiset rukkaset puvun päällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Polarn o pyretillä on talvitakkeja ja -haalareita, joissa on semmoset hihat että rukkasia ei saa hihan sisään vaikka haluaisi, kun ne hihat on jo itsessään puoliksi hansikkaat.

En ole oikein koskaan osannut päättää, onko ne erityisen nerokkaat hihat vai ei.

Sitäkään en ole osannut päättää, onko sadetakin paikka kurahaalareiden alla vai päällä.

Jos tarkoitat kurahaalarilla kurahousuja (tms. Ylhäältä avointa) niin sadetakin paikka on päällä. Muuten kovalla sateella vesi valuu takkia pitkin housujen sisään.

Vierailija
24/27 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän tuossa ole mitään järkeä. Kaikki kosteus menee suoraan hihaan ja kapillaarisesti siitä ylös ja pian ollaan perseeseen asti märkiä.

Jännä oletus, mutta ei. Meillä ei kertaakaan ole olleet sisävaatteet märkiä, vaikka hanskat puetaan hihojen alle.

Kolmevuotiaskin (meillä) osaa vetää vetoketjun kiinni kurahanskoista/vk-hanskoista huolimatta.

Vierailija
25/27 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä oletus, mutta ei. Meillä ei kertaakaan ole olleet sisävaatteet märkiä, vaikka hanskat puetaan hihojen alle.

Kolmevuotiaskin (meillä) osaa vetää vetoketjun kiinni kurahanskoista/vk-hanskoista huolimatta.

Ei se ole mikään oletus, vaan ihan yläastefysiikkaa.

Vierailija
26/27 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Polarn o pyretillä on talvitakkeja ja -haalareita, joissa on semmoset hihat että rukkasia ei saa hihan sisään vaikka haluaisi, kun ne hihat on jo itsessään puoliksi hansikkaat.

En ole oikein koskaan osannut päättää, onko ne erityisen nerokkaat hihat vai ei.

Sitäkään en ole osannut päättää, onko sadetakin paikka kurahaalareiden alla vai päällä.

Sadetakki tietenkin housujen päälle,muuten vesi valuu housujen sisälle.

Vierailija
27/27 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapset oli pieniä, huomasin että kädet kylmenivät ulkona nopeammin, kun hanskat olivat hihan alla. En tiedä mistä johtui, mutta tämä oli oma huomioni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi