En uskalla poistua kotoani, kaksi epämääräisen oloista miestä yritti seurata minua rappukäytävään, sain oven juuri ja juuri kiinni
Kävin keskustassa asioilla ja kaksi kaljatölkki kädessä notkunutta (ja sen näköisiä että muutakin kuluu kuin olutta) miestä näki kun nostin rahaa automaatilta. Siinä oli silloin porukkaa ja vartija joten uskalsin nostaa. Nämä miehet seurasivat minua ensin pysäkille mutteivät uskaltaneet tehdä mitään siinä ihmisvilinässä. Nämä miehet ilmeisesti seurasivat koska painoin stop-nappulaa.
Pysäkillä odotti toista bussia naapurin mies ja nämä miehet jäivät siihen notkumaan tupakalle. Kun mies nousi bussiin, kävelin ensin pikakävelyä kotiin ja miehetkin kiihdyttivät vauhtiaan. Lopulta juoksin ja sain juuri vedettyä alaoven kiinni. Voin vaan kuvitella mitä olisi käynyt jos meillä ei olisi jatkuvasti lukittua alaovea. Nyt tärisen ja pulssi lyö tuhatta ja sataa.
En uskalla lähteä asunnostani. Ei tosin ole nyt tarvettakaan, mutta illalla pitäisi mennä yöksi töihin. Jos pyydän naapurin tuttua miestä saattamaan minut pysäkille ja kerron tapahtuneesta, pitääköhän hän minua ihan sekopäänä?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Paljonko nostit, kun sait kaverit noin kiinnostumaan?
epärelevanttia
Vierailija kirjoitti:
Kerro kokemuksestasi jollekin ja pyydä saattamaan ja hakemaan ainakin muutaman päivän ajan.
Voisiko poliisilta kysyä neuvoa? Jos nuo samat tyypit vaikka seurailevat muitakin.
Kelle jollekin? Poliisin tehtävä on taata turvallisuus ja puuttua siihen. Ei naapureiden eikä kavereiden.
Ahaa niin tuttua tärinää, missä olet luuhannut koko kesän.
Hervanta? Ulkomaalaisia seuraajia?