Onni, Nooa ja ????
Heppa Hei!
Kaipaisin nimiehdotusta kolmannelle pojalle......
Onni ja Nooa tuntuu minusta hyviltä kahdelle, mutta mikäs voisi olla kolmas?
Toivoisin sen jotenkin sointuvan edellä mainittuihin.
Eemil nimestä tykkään myös, mutta jotenkin se on vähän erilainen kuin nuo kaksi ensimmäistä.
Osaisiko joku antaa vinkkejä???
Kommentit (26)
vaikka Nino kuulostaa uudelta nimetä noiden muiden rinnalla, on sitäkin tosiaan annettu jo 1800-luvulta lähtien (yht 267m)
Muita ehdotuksia, joissa n & o, jotka itse ehkä nimeen sisällyttäisin ja pysyisin pehmeissä nimissä yhä:
Onni, Nooa ja
Tino
Toni
Niilo
Joona
tai Onni, Nooa ja Aamos
Onni, Nooa ja Eino
Onni, Nooa ja Eeka
tässä muutamia erilaisia ehdotuksia.
Olen itsekin pyöritellyt tuota Joona nimeä Onnin ja Nooan rinnalla. Ne sointusi niin hyvin toisiinsa...
Ystäväpiirissä vain on kaksikin Joonaa, vaikkakin harvemmin ollaan näiden perheiden kanssa tekemisissä...
Tinosta ja Ninosta tulee jostain syystä romaaninimet mieleen.
Niilo on ihana myös, mutta ihan lähipiirissä on pikkuinen Niilo poika.
Niila nimeä olen myös miettinyt, mutta sitten olisi kaksi N kirjaimella alkavaa ja yksi O kirjaimella. Liekö tuo tietty haittais???
Mä olen tällainen pähkäilijä...
Kaikki ehdotukset ovat siis tervetulleita edelleen! Jotenkin olen jumiutunut nuihin muutamiin nimiin, enkä varmaan näen niiden takaa kaikkia hyviä vaihtoehtoja....
Noel nimeä olen pyöritellyt siten, että olisi
Onni, Jooa ja Noel vaihtoehtona
Onni, Nooa ja Joel yhdistelmälle.
Varteenotettava vaihtoehto sekin siis!
Terkuin Nallu
näihin talkoisiin on pakko osallistua =)
voi tulla samojakin joita on jo ehdotettu, mutta yritän löytää pehmeitä 4-kirjaimisia nimiä jotka eivät ala O tai N kirjamella..
Onni, Nooa ja
alpi
aapo
eeli
elia
eetu
jalo
jami
jimi
timi
topi
aika hyvä olis myös Onni, Eemi ja Alpi, tai Jimi,
tai joku muu joka loppuu i-kirjaimeen.
laita se Eemil tai eemeli stten toiseksi nimeksi jollekin pojista. kunhan saatte ensimmäiset etunimet selville =)
-e-
Kiitos ehdotuksista!
Edelleen Eemi ja Joel viehättävät eniten.
-Eeli on ystäviemme pojan nimi, niin siksi en sitä valitsisi.
-Iivo, Into ja Joni; sieviä nimiä, mutta ei tunnu omilta. Joni nimeä mies ei halua.
- Aamo ja Miio, jotenkin uusia ajatuksiini. Näitä pitää makustella pidempään. Miio, miksei? Pitää ehdotella tätäkin miehelle.
-Uula ja Uuno; tulee Turhapuro uunosta mieleen.... Uulaa pitää makustella myös..., ei ehkä kuitenkaan...
Itsekin olen yrittänyt saada nuo N ja O alkuiset pois, ettei tulis esim kahta N kirjaimella alkavaa ja yksi O:lla.