Onni, Nooa ja ????
Heppa Hei!
Kaipaisin nimiehdotusta kolmannelle pojalle......
Onni ja Nooa tuntuu minusta hyviltä kahdelle, mutta mikäs voisi olla kolmas?
Toivoisin sen jotenkin sointuvan edellä mainittuihin.
Eemil nimestä tykkään myös, mutta jotenkin se on vähän erilainen kuin nuo kaksi ensimmäistä.
Osaisiko joku antaa vinkkejä???
Kommentit (26)
Antto, Antte, Ante
Benja
Eino
Heino
Iivo, Ilmo
Jaani, Jouni, Jouna
Leino, Lenni
Mainio (aika hauska, mutta sitten jäisi Nooa yksin ilman merkitysnimeä), Mauno
Nino
Pauno, Pontus
Tino
Unto
Veino, Väinö
Tässä muita:
Aaron
Anttu
Jonne
Eenok
Erno
Into
Ilo
Leon
Leo, Leon
Mikael
Samu
Timon
Tuomo
Onni, Nooa ja Eemi
Onni, Nooa ja Eeli
Edellä olikin mainittu monia nimiä, jotka mullakin tuli ensimmäisinä mieleen.
tai sitten Onni, Nooa ja Miio (Mio)
Ihanaa täällä annetaan kannatusta Nemo - nimelle! Olen itse ollut aina Nemo - nimen ihailija, ja sitä miettinyt pian syntyvällä vauvallemme. Mutta vielä olen vähän epäileväinen nimen suhteen, onko se liian "koiramainen" tai "sarjakuvamainen"..? uskallammeko antaa sen nimen, jos poikavauva meille syntyy...??
Minustakin Nemo on oikein mukava :)
Muita voisi olla:
Neo
Niila
Otso
Oula
Lenni
Eemi
Venni
Pontus
Miio
Joose
Milo
Joona
Teo
Onni,Nooa ja Joose
Onni, Nooa ja Miio
Tosin taitaisin kirjoittaa sen Neemo kun Nooallakin on tuplavokaali.
Mutta, jos haluaa kolmannellekin oman alkukirjaimen hakisin ehkä jotain missä on samoja kirjaimia O-N-I-A kuin Onnissa ja Nooassa.
Siis jos tyttö tulis niin sehän olis selvästi Aino! ;ö))
Mutta pojalle...
Anton
Into
Aapo
Tai hei, Eemi olis myös hyvä!
vitsi että täällä kannustetaan Nemo nimen antamiseen.. olin itse vielä muutama pv sitten aivan varma, että antaisin pian syntyvälle vauvalle, jos siis poika, nimeksi Nemo. Mutta nyt oon tullu toisiin aatoksiin, osin täällä saadun kommentin ja siitä johtuvien omien mietintöjen jälkeen.. monet siis sanoneet Nemo nimeä koiramaiseksi, tai siitä tulee mieleen Nemoa etsimässä tai kurja kapteeni..
Nyt oon aivan pulassa sen nimen kanssa, tekisi mieli antaa se, mutta onko se tosiaan liian erikoinen tms..?
Nemo on ihan eri tyylinen kuin Onni ja Nooa.!!
Mutta jos tykkää Nemo nimestä, niin eihän sen kannata antaa häiritä mitä ihmisillä siitä tulee mieleen tms.. Nimen kantajalle ja lähipiirille siitä tulee luonteva nimi!
Anselmi
Myös Kuuno voisi käydä.
Olisi muuten kiva, jos kommentoisit saamiasi ehdotuksia, niin tiedettäisiin onko suunta oikea.
En ole tosiaan päässyt vauvalehden sivuille koko viikonloppuna.... Ilmoitti vain että palvelinvirhe... Anteeksi siis viivästynyt kommentointi!!
Kiitos useista ehdotuksista! Edelleenkin olen vähän hukassa kuitenkin.
Nemo nimeä moni ehdottelee, mutta jotenkin se ei tunnu hyvältä. Varsinkin kun esikoisemme Nemo-kalaa katselee harva se viikko....
Itseäni miellytti ehdotetuista mm. nimet Eemi, Miio, Niila, Jooa.
Jotenkin tuntuisi hyvältä että nimessä olisi neljä, korkeintaan viisi, kirjainta. Eemil siltikin viehättää edelleen ja siitä ehkä lyhempi Eemi. Jooakin on ihana, mutta ehkä liian samanlainen kuin Nooa.
Kolmosten odottamiseen liittyy monia kysymysmerkkejä ja näköjään nimien keksiminen on myös haastavaa kolmelle!!!
Olen etsinut myös nimeä missä tuo O, N, I ja A toistuisi, mutta ei meinaa löytyä. Into olisi yksi ja Mainio, mutta ne ei ehkä ole minun tyylisiä kuitenkaan. Vaikeaa....
Mielessäni pyöritin myös Joel nimeä, mutta se sointuu ehkä hieman erilai kuin Onni ja Nooa, vai mitä olette mieltä?
Jos jollakin on vielä ajatuksia edelliseen liittyen, niin ilolla otetaan vastaan!
Oliko ehdotettu nimeä Noel?
Muita, saattaa tulla samojakin:
Jose
Jimi
Otto
Mino
Reko
Dani
Tatu
Luka
Timi
Sisu
Niko
Lari
Topi
Miro
Jali
Tino
Vili
Miko
Kimi
Joona
Nuutti
Antto
Jami
Roni
Rami
Lenni
Eeka
Aarni
Jonne
Tässä vielä joitakin nimiä, joista löytyy ainaskin N & O, osasta lisäksi I / A. Niin, ja onnea & voimia triplapoikien odotukseen!
Eeno
Kaino, Kauno
Nieto, Nilo
Runo
Tenho, Toni
Venho
Niilo
Niko
Eino
Eenok(ki)
Aimo
Olavi
Onni,Nooa ja Anton kuulostaa aika kivalta!
Antto
Nuka
Osmo
Edelleen en ole päätöstä pystynyt tekemään, mutta nyt vahvemmilla ovat seuraavat yhdistelmät omassa mielessä:
Onni, Nooa ja Joel
Onni, Nooa ja Anton
Onni, Nooa ja Eemil
Onni, Nooa ja Eemi
Onni, Nooa ja Niila
Onni, Eemi ja Aapi
(hups Nooa putosi pois tästä kokeilusta...kunhan vaan kokeilin... :o) )
Pää menee puhki kun niin yritän miettiä asiaa... Välillä jätn jonkun nimen pois ja yritän ihan uusia yhdistelmiä, mutta kolmelle on hankala keksiä samalla lailla sointuvia nimiä....
mutta mietin "samansävyisiä", jotka sointuisivat aiempiin poikiin... Sekä Onni että Nooa ovat suomalaisia ja pehmeitä nimiä. Etsin vain 4-kirjaimisia...
Aamo
Eeli
Eemi
Iivo
Into
Joel
Joni
Miio
Uula
Uuno
Kommentoi, mitä näistä tykkäät!
muutama muu: