Hotti, hotimpi, Elmeri Rantalainen !!!
Kylläpä hän oli kivan oloinen ja komea Gladiaattoreissa, katsoiko kukaan? Tosi lihaksikas ja ketterä, enkä ollut aiemmin kuullutkaan koko tyypistä! Katson tästä lähtien Gladiaattorit näiden atleettien takia!
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi Elmeri
Älä nyt viitsi. Olla kateellinen ja vainoharhainen. En ole Elmeri, ei kai se nyt täällä pyörisi, kai sillä on parempaakin tekemistä.
Kateuskortti vedetty.:D Täällä pyörii runsaasti julkkiksia, joten...
Jännä juttu, olen tänne linkannut hotteja miehiä ennenkin, ulkomaalaisia. Heti kun linkkasin palstan naisten (ja miestenkin) iloksi suomalaisen miehen, alkoi tällainen epäily. Voi että. Miehet ei kestä kun jotain kehutaan. Olen linkannut mm. Ibrahim Celikkolin joka on minusta ihana.
Ohis, mutta se että sinusta joku mies on hot ja komea, ei tarkoita sitä, että me muut olisimme samaa mieltä. Makuja on niin monia. Minusta Elmeri on ihan söpö, mutta ei mitenkään erikoinen.
Vierailija kirjoitti:
Mä olenkin tavannut Elmerin kun hän oli teini.
Eikä ollut suhde E: hen vaan sen isään. Juuristaan hedelmät tunnetaan!
Miks alapeukut? Hienoa nähdä että Elmerillä pyyhkii hyvin. Kuten pyyhkii tyttärellänikin. Tausta, geenit jne. Olkaa vanhemmat ylpeitä omistanne!
Just eilen luin vanhoja ketjuja Simo Rantalaisesta. Mikähän sillekkin tuli?
No ylpeä oli pojastaan Elmeristä, kun hän oli pieni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi Elmeri
Älä nyt viitsi. Olla kateellinen ja vainoharhainen. En ole Elmeri, ei kai se nyt täällä pyörisi, kai sillä on parempaakin tekemistä.
Kateuskortti vedetty.:D Täällä pyörii runsaasti julkkiksia, joten...
Jännä juttu, olen tänne linkannut hotteja miehiä ennenkin, ulkomaalaisia. Heti kun linkkasin palstan naisten (ja miestenkin) iloksi suomalaisen miehen, alkoi tällainen epäily. Voi että. Miehet ei kestä kun jotain kehutaan. Olen linkannut mm. Ibrahim Celikkolin joka on minusta ihana.
Ohis, mutta se että sinusta joku mies on hot ja komea, ei tarkoita sitä, että me muut olisimme samaa mieltä. Makuja on niin monia. Minusta Elmeri on ihan söpö, mutta ei mitenkään erikoinen.
Ei tietenkään tarkoita, tiedän että mulla on kummallinen miesmaku, halusin nimenomaan tietää olenko ainoa jonka mielestä Elmerissä oli sitä jotain mitä esim. palomiehessä ei ollut. Ei kukaan tykännyt Ibrahimistakaan, so what?! Saahan sitä kysyä! Hitto kun ootte kärttyisiä! Katselkaa komeita miehiä niin helpottaa...
Mutta Elmeri en ole todellakaan ole niin kuin heti joku epäili...
Se palomies vie koko kisan. Vain loukkaantuminen voi sen estää.