Minut unfollattiin Instagramissa.
Mitä pitäisi ajatella siitä, että henkilö jonka olen tuntenut jo monta vuotta mutten ole nähnyt toisaalta moneen vuoteen, seuraa hetken, tykkäilee kuvistakin ja sitten ottaa seurauksen pois? Tein koko tilin vasta vähän aikaa sitten. Sitten kuitenkin seuraa muita jotka on nähnyt ihan yhtä kauan aikaa sitten ja joilla oli täysin samanlainen suhde häneen kuin itsellänikin.
Kommentit (13)
Instagram on siitä kiva, että siinä voi tosiaan ihan vapaasti seurata ja lakata seuraamasta, tykätä ja olla tykkäämättä ilman, että siihen liittyy mitään ilkeää tai draamaa. :)
Vierailija kirjoitti:
Instagram on siitä kiva, että siinä voi tosiaan ihan vapaasti seurata ja lakata seuraamasta, tykätä ja olla tykkäämättä ilman, että siihen liittyy mitään ilkeää tai draamaa. :)
Eikö tosiaan? Kyllä etenkin nuoremmilla ihmisillä liittyy, ellei sitten olla jotain puolituttuja.
En kuitenkaan löydä yhtäkään syytä, miksi juuri minut piti unfollata;
Kyse ei voi olla siitä, että päivittäisin liian harvoin, sitä paitsi tein tilini vastikään.
Olimme kyseisen ihmisen kanssa lämpisissä väleissä silloin vuosia sitten. Silti hän jatkoi muiden samanlaisten ihmisten, jotka tapasi samoissa piireissä, seuraamista, vaikka tiedän ettei ole ollut heihiinkään yhteyksissä pitkään aikaan muuta kuin ehkä tykkäillyt ja kommentoinut heidän kuviaan.
Mikä minussa siis on vikana että täytyi ottaa seuraus pois?
Ap
Seuraat takaisin? Tykkäiletkö hänen kuvistaan vastineeksi?
Vierailija kirjoitti:
Seuraat takaisin? Tykkäiletkö hänen kuvistaan vastineeksi?
Olen tykännyt joistain hänen kuvistaan, mutta yleensä päivittää usean kerralla niin en aivan kaikista. Seurasin takaisin kunnes unfollasi minut. En tosin heti ottanut seurausta pois.
Mun oli ihan pakko poistaa ig seurannasta pari ihan hyvää tuttua, asiaan ei liity mitään draamaa ja moikkaan tyyppejä jatkossakin. Niitten kuvat vaan oli liian ärsyttäviä :D
Toinen laitto joka päivä saman selffien, tai joo oli se varmast eri mut näytti samalta, eikä siinäkää viel et oma naama on nii ihana et joka päivä uus kuva mutku sit pitää viel joku ihme mutru ilme vetää siihe ja joka kerta mainita #tattooed #pierced oli vaan liian klikkihuoraamista mun makuun! Miks seuraisin tyyppei jpnka kuviennäkemisestä tulee aina semi ärtyny myötähäpee...?
Toine jonka poistin oli mun teiniserkku joka laittaa kans suunnillee jokapäivä jonku tarkkaa harkitun posen joka on kopsattu tuhannelta samanlaiselta.
Haluan seurata instassa mielenkiintoisia kuvia, en henkilöitä, sitä varten on facebook.
Unfollasin instasta sellasen tyypin joka tägäs sijainnikseen aina "pikku-huopalahti". Jossain vaiheessa alko ärsyttää se et joka kerta ku meet instaa sun pääs alkaa soimaan "pikkuhuopalahden talot ovat niinkuin keksipakettejaaa..."
Joskus syyt on niinkin naurettavia.
Turhaan mietit moista, vaikuttaa huonolta itsetunnolta..?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tosiaan? Kyllä etenkin nuoremmilla ihmisillä liittyy, ellei sitten olla jotain puolituttuja.
En kuitenkaan löydä yhtäkään syytä, miksi juuri minut piti unfollata;
Kyse ei voi olla siitä, että päivittäisin liian harvoin, sitä paitsi tein tilini vastikään.
Olimme kyseisen ihmisen kanssa lämpisissä väleissä silloin vuosia sitten. Silti hän jatkoi muiden samanlaisten ihmisten, jotka tapasi samoissa piireissä, seuraamista, vaikka tiedän ettei ole ollut heihiinkään yhteyksissä pitkään aikaan muuta kuin ehkä tykkäillyt ja kommentoinut heidän kuviaan.
Mikä minussa siis on vikana että täytyi ottaa seuraus pois?
Ap
No kysy sillä se selviää. Itsekin kerran "hätäpäissäni" estin koko fb kaverilistan näkemästä koko seinääni kun ahdisti yksityisyys :D sittenkun tuli mun synttärit ni jengi älähti et oon blokannu ne :D olin unohtanu siinä vaiheessa jo koko asian joten hyvä et älähti, pääsin unblokkaamaan :D tiedän olen outo...
Musta ois pirun pelottavaaa jos joku seurais mua julkisesti 24/7 ihan missä vaan, somesta puhumattakaan.Ei kai tuollaisesta tartte sun mitään traumoja saada?
Eiköhän tuossa varmaan ole kyse siitä, että kuvat, joita olet tuonne laittanut, eivät ole sellaisia, että ne häntä kiinnostaisivat. Joten ei sitten viitsi niitä seurata. Ihan ymmärrettävää, jos on eri kiinnostuksen kohteet. Itse ainakin seuraan instassa vain muutamaan eri aihepiiriin liittyviä tilejä - muutaman lähimmän ystävän lisäksi. Mutta en esim. jaksa seurata vähän kaukaisempaa ystävää, jolla kuvia on vain lapsista (eikä edes mitenkään hyvälaatuisia tai kivoja, vaan tyyliin "meidän pieni juo mehua synttäreillä #herkkuheti" ja epäselvä kuva ylhäältä lapsesta juomassa mehua). Jos et siis ole teini, tuo instassa seuraaminen/seuraamattomuus ei oikeasti tarkoita mitään syvällisempää. Ja todennäköisesti useimmilla teineilläkään ei tarkoita. Älä siis stressaa turhaan asiasta.
Mä unfollaan jos:
- kuvat huonolaatuisia räpsyjä
- paljon selfieitä tai lasten kuvia
- paljon epäkiinnostavia kuvia
- ei mielenkiintoisia kuvia
Älä ylianalysoi, melko vähäpätöinen asia.
Ajatuksia?