Heittäkää jotain veikkauksia, missä pinsettini ovat?
Niiden pitäisi olla meikkipussissa, mutten löydä niitä sieltä, en vessan kaapista enkä kylpytakin taskusta.
Kommentit (31)
Hammasmukissa, roikkuvat sen reunalla. Tai jossain kynäpurkissa.
Etkö huomannut, kun ne jokin aika sitten putosivat vessanpyttyyn. Siellä ne viemärissä nyt ruostuvat ja kehittelevät tukosta. Voi vielä tulla kalliiksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolilla olevien vaatteiden joukossa.
Oi, kadottaako joku muukin pinsetit. Just mietin, kun viimeksi etsin parhaita pinsettejäni, että on se kumma, kun ne kuljettelee ties minne.
Minulla on löytynyt, kun olen rukoillut 😄Olikohan se joku Jeesuksen opetus, otti ne ja palautti vasta katumusharjoituksen jälkeen. Jospa oppisit pitämään tavaroistasi huolen.
Ja ap:lle, oikeasti tavarat löytyvät siten että menet makuulle lattialle ja mietit rauhassa ja liikkumatta että mitä sellaista olet viimeksi tehnyt, jossa olet tarvinnut pinsettejä. Todennäköisesti se on jotain mitä et usein tee ja sinulla ei ole rutiinia. Ottanut tikun pois sormesta?
Täytyykse jesse vetää mukaan joka ketjuun? Pakkomielle?
Ap:n on kyllä pakko tulla kertomaan, löytyivätkö pinsettimet! Olen utelias.
Pesukoneen päältä mun omat löytyy usein. Tai sit hammasmukissa.
Meikkipussin vuorikankaan välissä?
Ne olivat siellä meikkipussin vuorin välissä :D Kiitos! Sain juuri nypättyä piinaavan karvan leuastani pois, sen juuressa oli vielä ällö paksu karvatuppi ja olin metsästänyt sitä karvaa kaksi vuorokautta (hyvää ruokahalua)
ap
Tietokonepöydällä, sängyn alla/päällä/välissä/sisällä, miehen matkalaukussa, eteisen peilin läheisellä tasolla, repun sivutaskussa tai kirjahyllyssä.
Näistä omani löytyvät jos ovat löytyäkseen (silloin kun eivat oo kylppärin kaapissa tai meikkipussissa).