Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehiä kiinnostaa epävakaa nainen?

Vierailija
15.10.2017 |

Tapasin jokin aika sitten baarissa miehen. Muuten ok tilanne mutta olen varattu. Hän seuraa minua somessa ja on törmätty baarissa uudestaankin.

Mies houkuttaa minua mutta rakastan miestäni enkä halua rikkoa suhdettani. Niinpä en olen salaillut tältä uudelta mieheltä sitä että minulla on diagnosoitu epävakaa,syömishäiriö ja kaikkea muutakin "päänvaivaa". Vaikutus oli päinvastainen; mies piirittää ankarammin ja vakuuttaa kuinka on ihastunut minuun. Näin on itse asiassa käynyt usein ennenkin. Nykyinen miehenikään ei säikkynyt oireitani.

Oikeasti miehet, eikö mielenterveyden häiriöt olekaan turn off?!

Kommentit (130)

Vierailija
41/130 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillain miehillä on joku Prinssi Uljas syndrooma ja haluavat pelastaa naisen.

Jotain tälläistä. Minä olen aina kerännyt ympärille miehiä jotka kokee jotain tarvetta pitää huolta. Olen myös pienikokoinen mikä saattaa lisätä käsitystä että sitä erityisesti tarvitsen.

Joskus se on ollut sitä että puolestani käydään kaupassa, välillä sitä että "vahditaan" minua eli katsovat ettei käy mitään ja seurataan kuin joku henkivartija.

Helppo seksi ei nyt toimi selityksenä koska nämä miehet todellakin ovat jatkuvasti huolissaan eli tekevät suuren työn siinä että ovat kanssani. (Ilman että sitä pyydän tai tarvitsen)

Vierailija
42/130 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en ole mies, mutta mt-ongelmat ei ole niin harvinaisia kuin ehkä luulet, veikkaan että ainakin 90% ihmisistä sairastuu tai sairastaa jossakin vaiheessa elämää jotakin mt-ongelmaa. Sellainen ihminen joka avoimesti asiasta pystyy puhumaan ja tekee asialle jotakin, on vahvan ihmisen merkki. 

Kieltämättä saatan vaikuttaa vahvalta ja en salaa ongelmiani, paitsi ehkä töissä tms.

Eli tuosta jollain tapaa tuleekin turn on.

Nyt vain saatava ajatus tuosta miehestä pois. Epävakaa tyyppi minussa olisi lähdössä hänen mukaansa mutta järkevämpi puoli ei.

Ja ap on tämä.

Ei kauhean hyväsydäminen, rehti ja mukava mies varattua naista piirittäisi, jos yhtään helpottaa yli pääsemisessä.

Jos tietää naisen olevan varatun,totta, mutta on näitä ilkeitä naisia jotka tarkoituksella pyrkivät jymäyttämään miehiä,joita pitävät "outoina", ja jotka siten mielestään ovat laillisia kiusattavia: esim. kiusaavat julkaisemalla yksityisiä viestejä sun muuta saadakseen kavereineen hyvät naurut ja nöyryyttääkseen "röyhkeää" tyyppiä joka ei ymmärrä pysytellä omassa liigassaan. Halveksuttavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/130 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en ole mies, mutta mt-ongelmat ei ole niin harvinaisia kuin ehkä luulet, veikkaan että ainakin 90% ihmisistä sairastuu tai sairastaa jossakin vaiheessa elämää jotakin mt-ongelmaa. Sellainen ihminen joka avoimesti asiasta pystyy puhumaan ja tekee asialle jotakin, on vahvan ihmisen merkki. 

Naisellehan noista ei jää edes mitään cv-merkintää. Miehillä voi jäädä intti välistä mikä on monessa tilanteessa iso miinus.

Ja aivan ansiosta, se ei ole mies eikä mikään,jonka pää ei kestä kansalaisvelvollisuuden suorittamista.

Vierailija
44/130 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotain tälläistä. Minä olen aina kerännyt ympärille miehiä jotka kokee jotain tarvetta pitää huolta. Olen myös pienikokoinen mikä saattaa lisätä käsitystä että sitä erityisesti tarvitsen.

Joskus se on ollut sitä että puolestani käydään kaupassa, välillä sitä että "vahditaan" minua eli katsovat ettei käy mitään ja seurataan kuin joku henkivartija.

Helppo seksi ei nyt toimi selityksenä koska nämä miehet todellakin ovat jatkuvasti huolissaan eli tekevät suuren työn siinä että ovat kanssani. (Ilman että sitä pyydän tai tarvitsen)

Voisin lyödä vetoa että sinun on ollut vaikeaa löytää pitkäaikaista seurustelukumppania/suhteesi ovat olleet epävakaita. Miehiä kyllä löytyy aina, ei se siitä ole kiinni.

Vierailija
45/130 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten hoivavietti on sitä että jee, nyt saan paljon paremman näköistä.naista kuin muuten saisin kun on päässä vikaa. Ja ei kun hyväksikäyttämään. Täälläkin moneen kertaan haaveiltu anorektisten nuorten naisten "auttamisesta".

Vierailija
46/130 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoivavietti my ass. Epävakaan heittelevät tunteet saa miehen kuvittelemaan että nainen on yhtä kiihkeä ja nollasta sataan kuin hepuloidessaan muista asioista hillittömällä ja kohtuuttomalla tavalla.

Miehet suojelee naisiaan. Jos puoliso sairastuu, mies yleensä pysyy rinnalla. Toki naisen voi olla vaikea ymmärtää tällaista.

No ei pysy ainakaan tämän jutun mukaan. Vaimon sairastuminen vakavasti lisäsi avioeroriskiä mutta miehen sairastuminen ei.

http://m.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2015030519303299_lz.shtml

Vierailija
47/130 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin lyödä vetoa että sinun on ollut vaikeaa löytää pitkäaikaista seurustelukumppania/suhteesi ovat olleet epävakaita. Miehiä kyllä löytyy aina, ei se siitä ole kiinni.

Minulla ei ole ollut kuin kaksi suhdetta. Viisi vuotta ja nyt toisessa menossa neljäs vuosi. Hyvin vakaita suhteita. En edes lähtisi suhteeseen jos toinen ei olisi 100% tietoinen mihin ryhtyy eikä nämä minun ongelmat ole mitään jatkuvaa ulospäin näkyvää.

Nuo miehet joka ovat ympärillä pyörineet ovat itse päättäneet tehdä niistä asian.

Vierailija
48/130 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoivavietti my ass. Epävakaan heittelevät tunteet saa miehen kuvittelemaan että nainen on yhtä kiihkeä ja nollasta sataan kuin hepuloidessaan muista asioista hillittömällä ja kohtuuttomalla tavalla.

Miehet suojelee naisiaan. Jos puoliso sairastuu, mies yleensä pysyy rinnalla. Toki naisen voi olla vaikea ymmärtää tällaista.

Tilastollisessa tarkastelussa on kyllä niin päin, että mies jättää vakavasti sairastuneen puolisonsa huomattavasti useammin kuin nainen vakavasti sairastuneen miehensä.

Vierailija
49/130 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko jo aika avata silmäsi. Miksi luulet että miestä/miehiä ei haittaa tai häiritse oma epävakaa persoonallisuutesi? Tämän tyyppiset ns. macho ja päätäntähakuiset miehet etsivätkin kaltaisia naisia. Ohjailtavia ja epävakaita jotka pönkittävät heidän omaa egoaan, mitä huonompi sen paremmaksi he tuntevat itsensä. Aiotko todella mennä tähän leikkiin mukaan? Missä on oma kunnianhimosi ja omanarvontuntosi jos alennut tällaiseen? Itse en missään tapauksessa alentuisi moiseen!

Vierailija
50/130 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin miehillä kuin naisillakin on empatiakykyä ja hoivaviettiä. Kysymys voi tietysti baarituttavuuden ollessa kyseessä hyväksikäyttöyrityksestä. Tunnistat henkilön aidon empatian vs. hyväksikäyttöyrityksen siitä onko ko. henkilö miten vankalla taloudella ja vankasti yhteiskunnassa kiinni. Jos oma elämä mättää ja henkilö haluaa siihen mukaan vielä toisen jolla on ongelmia niin luultavasti kyseessä hyväksikäyttöyritys. Sen sijaan jos henkilön oma elämä vankalla pohjalla ja piirittää heikoilla olevaa niin kyseessä voi olla empatia ja ihastuminen.

Vierailija
51/130 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä nähdään miehen ja naisen ero. Mies rakastaa ehdoitta persoonaa ja ihmistä. Nainen rakastaa ehdollisesti miehen ominaisuuksia: ulkonäköä, statusta, pituutta, jännittävyyttä, salaperäisyyttä ja muuta. 

Vierailija
52/130 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut aivan saman asian, enkä ole edes kaunis! Miehet tuntuvat vain innostuvan , kun  kerron että minulla on masennus ´ja ADHD ja epävakaa persoonallisuushäiriö.

Mutta sitten jos/kun parisuhteeseen päästään, annetaan ymmärtää että olen pettymys eikä kanssani kestä kukaan.

"Sinä olet jumalauta aivan sekaisin"

"  Sinä sanoit ettei se haittaa!"

Vierailija
53/130 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen joka päättää ex-tempore varata matkan Japaniin tai ajaa päänsä kaljuksi voi tuntua houkuttelevalta seikkailulta, villikissalta jonka kanssa arki ei ole tylsää.

Kunnes  todellisuus iskee. Hullu, kaunis naisesi törsää viimeiset ruokarahat tatuointiin tai  uuteen autoon.  Katoaa ja meilaa  Kanadasta.  Hommaa minisian kerrostaloon. Ei mene suihkuun eikä siivoa. Alkaa kuvitella muiden olevan salaliitossa selkänsä takana.  

Vierailija
54/130 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsismiin taipuvaiset miehet etsivät naisia joissa on heikkouksia.Heitä voi manipuloida ja kyykyttää sitten kun "saalis" on ansassa.

Vierailija
55/130 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän erään moniongelmaisen naisen, joka aina uhkailee kaikkia itsemurhalla somessa. Tavallisimmin uhkailun kohteena on seurustelukumppani, mutta jopa sossun työntekijöille se on uhkaillut tekevänsä itsemurhan, jos ei saa mieleistään tukipäätöstä. Nainen on myös kertonut somessa menneensä kumppanin kanssa käydyn riidan jälkeen kävelylle metsään keskellä yötä etsimään puskaraiskaajaa. Aiempia kumppaneita se on syyllistänyt aina sillä, että on riidan jälkeen lähtenyt kävelemään öisin puistoihin ja joutunut raiskausyritysten kohteeksi. Kyseinen nelikymppinen nainen on lukenut vuosien ajan kirjoja eräästä tietystä erikoisesta ja harvinaisesta mielenterveysongelmasta, ja saanut lopulta siihen diagnoosin, mutta pettyi kovasti tänä vuonna kun sai tietää, ettei kyseinen diagnoosi johdakaan työkyvyttömyyseläkkeeseen. Todellisuudessa hänen ongelmiensa taustalla on huumeiden käyttö. Nainen on kertonut monille saaneensa nuorena diagnoosin jostakin persoonallisuushäiriöstä, ja epäilen tuon alkuperäisen diagnoosin olleen narsismi. Joten tuollaiseen narsistiin verrattuna pienet epävakaisuudet ovat vielä ihan normaalia. Esim. syömishäiriö ei vielä tee naisesta miehelle "hankalaa".

Vierailija
56/130 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsismiin taipuvaiset miehet etsivät naisia joissa on heikkouksia.Heitä voi manipuloida ja kyykyttää sitten kun "saalis" on ansassa.

Tahdoit sanoa, että miehen vika jos naisen päässä on vikaa? Vai, että päävikaisen naisen kuuluukin elää yksin eikä saada mieheltä rakkautta?

Vierailija
57/130 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kiinnostunut herkistä ja taiteellisista naisista. Heillä on keskimääräistä useammin mielenterveyden ongelmia. Minua eivät mielenterveyden ongelmat sinänsä hetkauta. Ne ovat todella tavallisia. Itsekin olen kärsinyt ahdistuksesta, joten empatiaa löytyy.

Vierailija
58/130 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehen itsetunto ei ole vahva, niin hän pelkää jäävänsä alakynteen vahvan naisen kanssa. Sen sijaan epävakaa nainen on heikommallakin itsetunnolla helppo alistaa ja tuntea olevansa kukko tunkiolla.

Vierailija
59/130 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtaisista asioista avautuminen voidaan lukea kiinnostuksen merkkinä, ja innostuvat siitä siis.

Vierailija
60/130 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksesta oppineena mottoni kumppanin suhteen on: "mieluummin vaikka jalkapuoli mitä mielipuoli".