Miksi miehiä kiinnostaa epävakaa nainen?
Tapasin jokin aika sitten baarissa miehen. Muuten ok tilanne mutta olen varattu. Hän seuraa minua somessa ja on törmätty baarissa uudestaankin.
Mies houkuttaa minua mutta rakastan miestäni enkä halua rikkoa suhdettani. Niinpä en olen salaillut tältä uudelta mieheltä sitä että minulla on diagnosoitu epävakaa,syömishäiriö ja kaikkea muutakin "päänvaivaa". Vaikutus oli päinvastainen; mies piirittää ankarammin ja vakuuttaa kuinka on ihastunut minuun. Näin on itse asiassa käynyt usein ennenkin. Nykyinen miehenikään ei säikkynyt oireitani.
Oikeasti miehet, eikö mielenterveyden häiriöt olekaan turn off?!
Kommentit (130)
Newsflash: Monet miehet eivät ajattele juuri tapaamansa naisen persoonallisuudesta yhtään mitään. Jos nainen on kaunis, niin se kiinnostaa, siinä kaikki. Persoonalla alkaa olla merkitystä siinä vaiheessa, kun aletaan puhumaan seurustelusta tai parisuhteesta. Lievät MT-ongelmat saattavat olla lähinnä vihje siitä, että nainen saattaisi olla tavanomaista helpompi saalis: lohtua ja hyväksyntää hakeva, seurankipeä ja helposti ohjailtavissa.
Tilanne on näyttänyt miehen kannalta kutakuinkin tältä:
-Kiehnäät miestä vasten koko illan
-Flirttailet sille
-Pieniä pusuja
-Kehut miestä
-Kerrot jossain välissä, että sulla on ollut vähän ongelmia
-Kerrot olevasi eroamassa ja annat ymmärtää miehen olevan seuraava
-Lähettelet vihjailevia viestejä tai tissikuvia
Vaihtoehtoisesti olet flirttaillut jonkun peräkammarin luuserin kanssa, joka ei ole ennen saanut huomiota.
Olen itsekin epävakaa ja todennut jo kauan sitten saman asian. Miehet tosiaan tykkää epävakaista naisista. Minuun ihastutaan aina ja saan jakamatonta huomiota ja erityiskohtelua monessa asiassa. Olen kaunis ja huolehdin itsestäni, joten saan huomiota myös siksi. Kukaan mies ei ole koskaan minua jättänyt tai kohdellut huonosti. Toisin kuin kavereitani, joissa on myös kauniita, ihania ihmisiä, mutta ovat muuten todella erilaisia kuin minä. Miehiä minulla oli ennen nykyistä suhdetta paljon.
Olen ollut onnellisesti naimisissa 5,5vuotta ja pettämistä en ole edes harkinnut eli ei epävakaa automaattisesti mikään jakorasia ole.
Joillain miehillä on joku Prinssi Uljas syndrooma ja haluavat pelastaa naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ns. "Hot mess" on käsite. Pöpiksi mielletyltä käsitetään saavan helposti ja saatavan seksin kerrotaan olevan hullua. En minä tiedä mutta isot pojat kertoivat..
Isot pojat tais yleistää.
Tämä pöpi ei halua pelkkää seksiä. Seksi on ns. normaalia.HAHA! Pöpi puhuu normaalista.
Kiitos kauniista sanoista. Sinähä sen tiedät.
T. Masennusta sairastava
Epävakaalta voi lohjeta helpommin seksiä, ja sitten sinut on helppo jättää, kun olet niin epävakaa, jota ei kestä pirukaan...
Vierailija kirjoitti:
Mä väitän, että miehillä on sellanen hoivavietti, että haluavat huolehtia "heikosta" naisesta jolla on ongelmia. Oon huomannu saman kun ap. Kun kertoo jotain jonka olettais olevan turn off, kuten joku aiempi masennus, raiskaus, väkivaltanen eksmies, niin miehet kiinnostuu entistä enemmän.
Oma mies on myöntänyt tämän. Ja juuri tuo että haluaa huolehtia ja pelastaa. Tuli ilmi kun puhuttiin yhdestä hänen exästään. Jäi aika hämmentynyt olo kun minä heti ensitapaamisella tein selväksi miten sekaisin olen ja onko mies nyt sitten elunperin ihastunut minussa kaikkeen siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä väitän, että miehillä on sellanen hoivavietti, että haluavat huolehtia "heikosta" naisesta jolla on ongelmia. Oon huomannu saman kun ap. Kun kertoo jotain jonka olettais olevan turn off, kuten joku aiempi masennus, raiskaus, väkivaltanen eksmies, niin miehet kiinnostuu entistä enemmän.
Oma mies on myöntänyt tämän. Ja juuri tuo että haluaa huolehtia ja pelastaa. Tuli ilmi kun puhuttiin yhdestä hänen exästään. Jäi aika hämmentynyt olo kun minä heti ensitapaamisella tein selväksi miten sekaisin olen ja onko mies nyt sitten elunperin ihastunut minussa kaikkeen siihen.
Noniin ja nyt jos sinusta jossain vaiheessa tulee normaali ja terve, niin mies dumppaa sinut. Eli yritä nyt kovasti pysyä hulluna.
Eli jos mies ei halua sua sun ongelmien takia niin sä valitat, että miks mä en kelpaa ja jos taas kelpaat miehelle ongelmista huolimatta niin miehessähän on pakko olla jotain vikaa? Ymmärsinkö oikein?
mäkin uskon tuohon hoivaviettiin.
Monia syitä varmaan mutta biologiaa kun ajattelee niin nainen hakee mahdollisimman hyvää kumppania, mies mahdollisimman montaa kumppania.
Vierailija kirjoitti:
minulla on diagnosoitu epävakaa,syömishäiriö ja kaikkea muutakin "päänvaivaa".
Luuletko että monikaan tietää mitä nuo tarkoittaa? Ja kuka muija EI muka laskisi kaloreita, olisi laihiksella, olisi välillä itkuinen tai skitsoisi...
Vierailija kirjoitti:
No en ole mies, mutta mt-ongelmat ei ole niin harvinaisia kuin ehkä luulet, veikkaan että ainakin 90% ihmisistä sairastuu tai sairastaa jossakin vaiheessa elämää jotakin mt-ongelmaa. Sellainen ihminen joka avoimesti asiasta pystyy puhumaan ja tekee asialle jotakin, on vahvan ihmisen merkki.
Naisellehan noista ei jää edes mitään cv-merkintää. Miehillä voi jäädä intti välistä mikä on monessa tilanteessa iso miinus.
Hoivavietti my ass. Epävakaan heittelevät tunteet saa miehen kuvittelemaan että nainen on yhtä kiihkeä ja nollasta sataan kuin hepuloidessaan muista asioista hillittömällä ja kohtuuttomalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noniin ja nyt jos sinusta jossain vaiheessa tulee normaali ja terve, niin mies dumppaa sinut. Eli yritä nyt kovasti pysyä hulluna.
Meillä kävi sinällään hyvin että voin paljon paremmin kuin sillon kun tapasimme eli mies tavallaan pääsi pelaamaan minut :D
Exäni on samanlainen huolehtija ja vielä vuosien jälkeen katsoo perääni ja on aina valmis auttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Hoivavietti my ass. Epävakaan heittelevät tunteet saa miehen kuvittelemaan että nainen on yhtä kiihkeä ja nollasta sataan kuin hepuloidessaan muista asioista hillittömällä ja kohtuuttomalla tavalla.
Miehet suojelee naisiaan. Jos puoliso sairastuu, mies yleensä pysyy rinnalla. Toki naisen voi olla vaikea ymmärtää tällaista.
Sinun mielestäsi persoonallisuushäiriö ei vaikuta persoonaan?!