Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehiä kiinnostaa epävakaa nainen?

Vierailija
15.10.2017 |

Tapasin jokin aika sitten baarissa miehen. Muuten ok tilanne mutta olen varattu. Hän seuraa minua somessa ja on törmätty baarissa uudestaankin.

Mies houkuttaa minua mutta rakastan miestäni enkä halua rikkoa suhdettani. Niinpä en olen salaillut tältä uudelta mieheltä sitä että minulla on diagnosoitu epävakaa,syömishäiriö ja kaikkea muutakin "päänvaivaa". Vaikutus oli päinvastainen; mies piirittää ankarammin ja vakuuttaa kuinka on ihastunut minuun. Näin on itse asiassa käynyt usein ennenkin. Nykyinen miehenikään ei säikkynyt oireitani.

Oikeasti miehet, eikö mielenterveyden häiriöt olekaan turn off?!

Kommentit (130)

Vierailija
121/130 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on mielenterveysongelmia jotka tulevat kyllä tietoon ihmisille joihin tutustun. Silti olen suorastaan miesmagneetti, varsinkin siihen nähden kuinka vähän edes käyn ihmisten ilmoilla.

Vierailija
122/130 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muka jotain vakaita naisia?

Niijoo tunnetaan ykssarvisina. Kuulemma niitä on jossain lohikäärmeiden maassa, mutta yksikän mies ei ole moista olentoa nähnyt elossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/130 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävakaalta saa helposti pimppaa ja peppua ja ne on vähän kuin panonukkeja...

Vierailija
124/130 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt aistiiko miehet jotenkin sen epävakauden vaikkei tuntisi?

Vierailija
125/130 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasin jokin aika sitten baarissa miehen. Muuten ok tilanne mutta olen varattu. Hän seuraa minua somessa ja on törmätty baarissa uudestaankin.

Mies houkuttaa minua mutta rakastan miestäni enkä halua rikkoa suhdettani. Niinpä en olen salaillut tältä uudelta mieheltä sitä että minulla on diagnosoitu epävakaa,syömishäiriö ja kaikkea muutakin "päänvaivaa". Vaikutus oli päinvastainen; mies piirittää ankarammin ja vakuuttaa kuinka on ihastunut minuun. Näin on itse asiassa käynyt usein ennenkin. Nykyinen miehenikään ei säikkynyt oireitani.

Oikeasti miehet, eikö mielenterveyden häiriöt olekaan turn off?!

Sanonta "kyllä hullu hullun tuntee" pitänee tässä tapauksessa paikkansa. Olette molemmat epästabiileja ja ehkä mielenvikaisia ja siksi tunnette vetoa toisiinne. Kukaan järkevä mies ei kiinnostu varatusta naisesta. Tämä on fakta.

Vierailija
126/130 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alussa voi viehättää epävakaan persoonan epäsovinnainen käytös ja voimakkaat tunnevaihtelut mutta suhteen edetessä ne kääntyvät itseään vastaan.

Vierailija
127/130 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä nykyään kun on muotia potea kaikkea mahdollista ja kaikki normaaliin tunnekuohussa nimitetään mt- ongelmaksi, asiaa ei koete vaikeana.

Tuskin kukaan kokee elämää kiehtovaa todella pahasti sairaan kanssa.

Ehkä voisi laittaa ihmiset kolmeen tyyppiin.

On ne jotka etsivät jännitystä elämään ja tylsä kumppani ei kiinnosta.

Sitten on ne joilla itsellä on jotakin samankaltaista ja ajattelevat myös itse tulevansa ymmärretyksi näin.

Sitten on nämä jotka kokevat näin itsensä paremmiksi, kokevat itsetuntonsa paremmaksi kun joku on heikompi. Ehkä lapsuudessa opittu hoivaajarooli. Osa voi käyttää asemaa väärin ja aina ongelmien tullen syyttää toisen hulluutta syyksi. Esim. tehdä itse vaikka mitä, mutta ei jää kiinni näin.

Vierailija
128/130 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäsovinnainen käytös?? :D Ai sekö oikeesti liittyy epävakauteen jotenkin??

Mun mielestö toi ett yhdistää epäsovinnaisuuden johonkin mt-häiriöön on outoa. Ei jotkut tavat tai luonne liity välttämättä milläänlailla mihinkään häiriöön -.-

Vierailija
129/130 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä nykyään kun on muotia potea kaikkea mahdollista ja kaikki normaaliin tunnekuohussa nimitetään mt- ongelmaksi, asiaa ei koete vaikeana.

Tuskin kukaan kokee elämää kiehtovaa todella pahasti sairaan kanssa.

Ehkä voisi laittaa ihmiset kolmeen tyyppiin.

On ne jotka etsivät jännitystä elämään ja tylsä kumppani ei kiinnosta.

Sitten on ne joilla itsellä on jotakin samankaltaista ja ajattelevat myös itse tulevansa ymmärretyksi näin.

Sitten on nämä jotka kokevat näin itsensä paremmiksi, kokevat itsetuntonsa paremmaksi kun joku on heikompi. Ehkä lapsuudessa opittu hoivaajarooli. Osa voi käyttää asemaa väärin ja aina ongelmien tullen syyttää toisen hulluutta syyksi. Esim. tehdä itse vaikka mitä, mutta ei jää kiinni näin.

Unohtui kuitenkin tärkein. Ihmisellä voi olla sen sairauden rinnalla piirteitä jotka ovat hyviä ja joita ihaillaankin. Ainakin itse tunnen kaksi naispuolista henkilöä joilla todella toisia huomioivat luonne kun ovat terveitä. Kun sairaus iskee niin täysin toisin. Ei siis mitään pikku tunteenpurkuja vaan oikeasti.

Heidän miehensä varmasti rakastavat silti.

Vierailija
130/130 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ns. "Hot mess" on käsite. Pöpiksi mielletyltä käsitetään saavan helposti ja saatavan seksin kerrotaan olevan hullua. En minä tiedä mutta isot pojat kertoivat..

Mulla on kieltämättä aika korkea seksuaalivietti. Sen lisäksi pidän todella hyvää huolta ulkonäöstäni ja olen hyvin miellyttämisenhaluinen, sillä itsetuntoni on niin kammottavan huono.

Yritän kyllä parhaani ettei kukaan huomaisi etten ole ihan normaali. En usko, että miehenikään huomasi ihan heti. Yritän parhaani mukaan pitää kaikki kausittaiset itkumasiskohtaukseni yksityisinä.