Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei suostu kihloihin

Vierailija
15.10.2017 |

Ollaan oltu yhdessä 2 v 2 kk ja asuttu yhdessä yli vuosi. Vakuuttaa rakastavansa ja sanoo olevansa sitoutunut. Lasten hankkimisestakin ollaan puhuttu alustavasti. Kihloihin ei kuitenkaan halua vaan pitää sitä turhana. Mies ei ymmärrä, että nainen haluaa sormuksenkin :(

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä sormuksia voi ihan itsekin ostaa liikkeestä. Osta vaikka joka sormeen.

Vierailija
2/62 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkimies. Luultavasti lastenhankintakin on pelkkää puhetta jotta et jättäisi häntä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama homma. Paitsi yhteisiä vuosia 6 ja yhteisiä lapsia 2. En koe olevani kovinkaan tärkeä. Mies taas on sitä mieltä, että naimisiin ei kannata mennä, kun eroaminen on niin helppoa.

Vierailija
4/62 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, siis oletko sä kosinut miestä ja se antoi rukkaset?

Vai jotain merkityksettömiä teinikihloja aattelit?

Kato kun kihloissa ollaan vain jos on sovittu avioliitosta, ei muuten.

Vierailija
5/62 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kaikki naiset halua sormusta. Olen naimisissa eikä ole sormusta muttei  sen sormuksen puuttuminen mitenkään  tee avioliittonia vähemmän viralliseksi.

Osta itsellesi se sormus jos noin kovasti tekee sitä mieli, vaikka mies ei  kanssasi naimisiin ole menossa.

Vierailija
6/62 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Justiinsa. No älä nyt ainakaan ala lasta tekemään miehen kanssa jos ei ole kykenevä naimisiin sun kanssa. Lapset nyt kuitenkin on isompi sitoutuminen toiseen kuin avioliitto. Avioliitosta voi erota mutta lapsien kautta olette yhteydessä toisiinne lopun elämäänne.

Ja oikeastiko olet kosinut miestä ja mies sanoi ei?

Vierailija
7/62 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sormus nyt tärkeä symboli parisuhteelle. Ainakin minusta. Tiedän että niitä saa kaupoista mutta nyt kyse ei ollut siitä.

Ja tietenkin mieluiten naimisiin, mutta ei kihlatkaan minulle mikään teinijuttu ole. Olen 24 ja mies 27.

Vierailija
8/62 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen pakko on nykymaailmassa naimisiin mennä? Mikä ihmeen pakko sitä on ihmissuhteitaan yhteiskunnan tietoon saattaa?

Vierailija
9/62 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliitolla ei ole enää mitään merkitystä. Eroaminen on helppoa ja liian yleistä.

Vierailija
10/62 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan sormus nyt tärkeä symboli parisuhteelle. Ainakin minusta. Tiedän että niitä saa kaupoista mutta nyt kyse ei ollut siitä.

Ja tietenkin mieluiten naimisiin, mutta ei kihlatkaan minulle mikään teinijuttu ole. Olen 24 ja mies 27.

Niin, sinusta. Mutta miehellesi ei. Hänelle riittää, että olette yhdessä ja rakastatte toisianne. Yksi sormus sormessa ei muuta teitä mihinkään suuntaan.

Vierailija
11/62 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä et taida ymmärtää, mitä on kihlaus?

Vierailija
12/62 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa naimisiin, kannattaa sanoa, että on uskis ja antaa vasta hääyönä. Voi se sormus löytyä aika nopeasti.

Vierailija
13/62 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa naimisiin, kannattaa sanoa, että on uskis ja antaa vasta hääyönä. Voi se sormus löytyä aika nopeasti.

Tai mies juoksee äkkiä karkuun :)

Vierailija
14/62 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä haluat vain ottaa kuvan siitä kalliista sormuksesta ja laittaa sen Facebookiin, että saat ihquja ihastelukommentteja ja onnitteluja.

Vierailija
15/62 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtis tekemään lapsia miehen kanssa, joka ei halua naimisiin.

Etenkin jos syy on se, että on helpompi erota, jos ei ole naimisissa... Lapsista viis? Pidempi aikaista sitoutumistahan ne lapset vaatii kuin naimissaolo, erottuaankin. Outoa logiikkaa.

Vierailija
16/62 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on teistä, ei siitä mitä naapurin Pena tai uimakoulunopettaja Siiri niistä kihloista ajattelee. Toiset haluaa toisrt ei. Ehkä nyt olisi aika jutella niistä isoista asioiata sitten oikeasti. Elämässä mitään ei tapahdu vaan sattumakta ja mystisesti. Jos et itse omaa elämääsi ohjaa, voit olla varma, että joudut sivurooliin jonkun toisen elämässä. Ota asia uudelleen esille ja keskustele kihloista ja siitä miksi se sulle on tärkeää ja pyydä miestä avamaan se, miksi se hänelle ei ole. Pelkäätkö, että mies katoaa jos ei ole sormusta? Pelkääkö mies, että te ette onnistukaan yhdessä ja siksi ei halua kihloihin? Jutelkaa muistakin asioista. Se luo turvallisuuden ja jatkuvuuden tunnetta ja lujittaa suhdetta.

Vierailija
17/62 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiselvä narsisti.

Vierailija
18/62 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on siten, että mies halusi kihloihin mutta ei ole valmis naimisiin.

Tein selväksi että minun iässäni (30) mitään teinikihloja ruveta leikkimään.

Se sormus on ihan merkityksetön killutin, ellei avioon ole aikeita astella viimeistään vuoden kuluttua sormuksesta.

Vierailija
19/62 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmää muiden tulla aina julistamaan, kuinka HE eivät halua naimisiin. Ap kuitenkin haluaa ja moni muu. Jokaisen pitää voida toteuttaa omia unelmiaan.

Älä ap tee lasta miehen kanssa ilman häitä. Sinuna ottaisin hiljakseen takapakkia koko suhteesta. Enemmän omia menoja ja vähemmän seksiä, tai sen voi lipettaa kokonaan, jos tuntuu, että et voi luottaa mieheen ja suhteen jatkoon enää tarpeeksi pystyäksedi intiimiin läheisyyteen. Älä tee kotitöitä miehen puolesta eli:

LOPTA ANTAMASTA JATKUVASTI ENEMMÄN ILMAN, ETTÄ SAAT VASTINEEKSI MIEHELTÄ YHTÄ PALJON KUIN ANNAT. Pistetaulukko siis tasapainoon. Nyt tulee tunne, että annat enemmän kuin sast ja mies taas kokee antavansa jo tarpeeksi, kun kerran sinäkin jatkat antamistasi. Eli miehellä logiikka toimii niin, että jos mies kokee antavansa enemmän kuin saa, niin hän lopettaa antamisen kunnes pisteet ovat tasan. Nyt kun ap antaa siinä toivossa, että tulevsisuudessa saisi, niin mies kuvittelee ihan aidosti suhteenne olevan tasapainoinen ja hyvä jo nykyään eikä koe tarvetta muuttaa sitä.

Nyt joku kritisoi varmaan esimerkkiäni. Mutta nuo antamisen ja saamisen pistelaskujutut ovat parisuhdeterapeutilta kuultua, ei omaa keksintöäni.

Vierailija
20/62 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä et taida ymmärtää, mitä on kihlaus?

Henkisesti teinit eivät ymmärrä mitä kihlaus tarkoittaa.Ap on henkisesti teini joka haluaa sormuksen ihan vääristä syistä.Ilmeisesti kosintaa ei siis ole kumpikaan suorittanut, ap on vaan kysynyt jos mentäis kihloihin jotta se saa sormuksen. Mikä  ei sitten oikeasti tarkoitakaan mitään muuta kuin sitä  helyä instaan.