Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löysit miehesi, sinä yli 30-vuotiaana pariutunut?

Vierailija
14.10.2017 |

Tuntuu aivan mahdottomalle löytää mies joka ei ole eronnut, karannut tai muutaman lehtolapsen isä.

Kerro mistä ihmeestä löysit vielä hyvän miehen yli 30-vuotiaana? Missä te kolmekymppiset sinkkumiehet piileksitte?

Kommentit (137)

Vierailija
1/137 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin vakuuttaa, ettei löydy. Yritin etsiä Helsingistä ja pk-seudulta kaksi vuotta sitten kun olin 32 vuotias mutta pelkkiä hukkapaloja ja alkoholiongelmaisia tuli vastaan.

Et sinä sisko hyvä tarvitse miestä mihinkään. Ainakaan sellaista, jollaisen voisit löytää vapaasta yli 30 vuotiaasta miehestä.

Vierailija
2/137 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarista, tosin oli kavereiden kautta tuttu. Oli kyllä avoeronnut pitkästä suhteesta, mutta en ymmärrä miten se olisi miinus, useimmat hyvät miehet tuossa ikäluokassa ovat jo olleet vakavassa parisuhteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/137 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sieltä missä kilttejä ja rauhallisia nörttimiehiä on paljon. Yliopistot ja tekniikan alan firmat

Vierailija
4/137 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä.

Vierailija
5/137 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin vakuuttaa, ettei löydy. Yritin etsiä Helsingistä ja pk-seudulta kaksi vuotta sitten kun olin 32 vuotias mutta pelkkiä hukkapaloja ja alkoholiongelmaisia tuli vastaan.

Et sinä sisko hyvä tarvitse miestä mihinkään. Ainakaan sellaista, jollaisen voisit löytää vapaasta yli 30 vuotiaasta miehestä.

Mitä tarkoitat hukkapalalla?

Vierailija
6/137 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkodista.

Vierailija
7/137 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juna meni jo. Sekä oman ikäsi suhteen, että vapaana olevien kelvollisten miesten suhteen. Hanki kissa.

Vierailija
8/137 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin hyvän miehen kavereiden kautta, satuttiin samoihin ympyröihin. Miehellä on 2 kouluikäistä lasta avioliitostaan. Jos kysyt oikeasti niin typerää asiaa, että mistä löytää lapsettoman, ja elämäänsä ennen sinun löytymistä elämättömän miehen, niin vastaus on että et mistään. Kaikilla yli 30-vuotiaila on menneisyys. Kukaan ei ole säästänyt poikuuttaan sinulle, sori nyt vain.

Vierailija
9/137 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsingistä minäkin olen yrittänyt löytää, mutta toivottomalle tuntuu. Olen kokeillut useampia deittisovelluksia jne. Kaikki päihdeongelmat yms on minulle totaalinen nou nou.

Tuntuu että koko elämäni on jotenkin epäonnistunut, kun en ole onnistunut parisuhdetta ja sitä yhtä lasta saamaan tähän ikään mennessä, olen 32. Suren todella paljon sitä että joudun kaikissa elämän käänteissä olemaan aina yksin, ei ole ketään jonka kanssa myöskään sitä harmaata arkea jakaa. Myös lapsettomuus surettaa todella paljon, ja tämä tuntuu olevan vähän tabu, aivan kuin meillä parisuhteettomilla ei olisi oikeus surra lapsettomuutta, kun ei ole koskaan edes saanut yrittää suunnitelmallista lasten hankkimista.

Vierailija
10/137 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat hukkapalalla?

Sellaista miestä, jossa on joku niin suuri puute, ettei kukaan nainen ole häntä huolinut.

Vierailija
11/137 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kelpaa alle 100k mutta yli 40k tienaava niin ainakin insinööritoimistot ovat täynnä 25-40v naisettomia miehiä.

Omaa työpaikkaa kun mietin niin ei taida kellään junnuista olla naista.

Vierailija
12/137 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Baarista, tosin oli kavereiden kautta tuttu. Oli kyllä avoeronnut pitkästä suhteesta, mutta en ymmärrä miten se olisi miinus, useimmat hyvät miehet tuossa ikäluokassa ovat jo olleet vakavassa parisuhteessa.

Se ei haittaa, että miehellä on ollut vakava suhde. Sehän kertoo, että mies on sitoutumiskykyinen halutessaan.

Vierailija
13/137 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lossilta

Vierailija
14/137 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisselle kierrokselle karanneita löytyy työpaikoilta.

Usein entisiä työpaikkaromansseja tai -panoja.

Kolmenkympin jälkeen tulee sitten se sauma kokeilla.

Vierailija
15/137 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysin hyvän miehen kavereiden kautta, satuttiin samoihin ympyröihin. Miehellä on 2 kouluikäistä lasta avioliitostaan. Jos kysyt oikeasti niin typerää asiaa, että mistä löytää lapsettoman, ja elämäänsä ennen sinun löytymistä elämättömän miehen, niin vastaus on että et mistään. Kaikilla yli 30-vuotiaila on menneisyys. Kukaan ei ole säästänyt poikuuttaan sinulle, sori nyt vain.

Miksi oletat, että haluaisin miehen jolla poikuus vielä kolmekymppisenä tallella? En tietääkseni niin kirjoittanut missään vaiheessa.

Miten sujuu lapsiperhearki miehen kanssa? Suretko yhtään sitä ajatusta, että jos sinulle ja miehellesi tulisi ero, niin lapsethan eivät ole enää sinun lapsiasi? Oletko itse hankkinut omia biologisia lapsia miehen kanssa?

Vierailija
16/137 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töistä, mies oli mun asiakkaani. Tiedettiin toisemme pari vuotta, ennen kuin sitten tutustuttiin kunnolla. Molemmilla takana avoliittoja, ei lapsia ja ihan normaaleja ollaan, 31- vuotiaina ruettiin seurustelemaan.

Vierailija
17/137 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiteryhmässäsi on Suomessa miehiä 50 000 enemmän kuin naisia.

Vaatii siis melkoista välttelyä jos onnistut olemaan törmäämättä.

Vierailija
18/137 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kelpaa alle 100k mutta yli 40k tienaava niin ainakin insinööritoimistot ovat täynnä 25-40v naisettomia miehiä.

Minua ei kiinnosta raha. Ja olisin varmasti itse pienipalkkaisena liian köyhä noille miehille, olen tottunut tyytymään varsin vähään. Kuulostaa todella ikävälle se tälläkin palstalla usein toistunut kuvio, että saman perheen sisällä on useampaa eri elintasoa...

Vierailija
19/137 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ei kiinnosta raha. Ja olisin varmasti itse pienipalkkaisena liian köyhä noille miehille, olen tottunut tyytymään varsin vähään. Kuulostaa todella ikävälle se tälläkin palstalla usein toistunut kuvio, että saman perheen sisällä on useampaa eri elintasoa...

Niin ei ole missään muualla kuin AV-palstalla.

Vierailija
20/137 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävämpää se on jos molemmat ovat köyhiä surkimuksia. Köyhän naisen kannattaa aina valita vähintään keskituloinen mies ja jos nainen on kaunis niin silloin tietenkin hyvätuloinen mies. Muu on tyhmyyttä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme