Millainen asu pikkujouluihin?
Työpaikan pippalot, kaikki naisia ja aika hillitty meno. Ehdottakaa jotain, vain asiallisia vastauksia, kiitos.
Kommentit (14)
Jos laitat mekon, varo ainakin, ettei peräsuoli laskeudu lattialle.
No joo, ei siis asiallisia vastauksia. Antaa olla.
Itse ajattelin laittaa lyhyen farkkumekon
Less is more! Tässä suosikkini: https://eur.shein.com/Drawstring-Side-Split-Thigh-Mesh-Cover-Up-Dress-W…
Itse mietin mustien tyköistuvien housujen kanssa joko pitsistä tai sitten paljettista yläosaa, en osaa päättää kumpi olisi kivempi/parempi. Tai sitten laitan paljettimekon jonka pituus nippanappa polviin.
Vierailija kirjoitti:
Itse mietin mustien tyköistuvien housujen kanssa joko pitsistä tai sitten paljettista yläosaa, en osaa päättää kumpi olisi kivempi/parempi. Tai sitten laitan paljettimekon jonka pituus nippanappa polviin.
Samat ajatukset minulla, kiitos asiallisesta vastauksesta.
Ap
Pikku musta, lyhyt sellainen. Stay-upit ja sexyt pikkarit. Kätevä yhdistelmä firman pkkujouluun
Vierailija kirjoitti:
Pikku musta, lyhyt sellainen. Stay-upit ja sexyt pikkarit. Kätevä yhdistelmä firman pkkujouluun
Niin, vaikka kaikki naisia ja firman tiloissa niin johonkin te meette kuitenkin jatkoille. Tai jos ravintolassa, niin siellä on jonkun miesvaltaisen paikan pikkujoulut lähes varmasti. Kantsii siksi panostaa rohkeasti.
Vierailija kirjoitti:
AP totesi, että kaikki naisia? Mua ei ainakaan naisena erityisemmin innosta tuollainen asustautuminen vaikka naiset noin muuten "kelpaakin". Jos siis seksin perässä pikkujouluihin on suuntaamassa. Eikö nuo stayupit ym. ole enemmän jotain miehille suunnattua kuvastoa?
Oikein seksikkäät niin sit muuta tuijottaa kateellisina.
Vero moda myy yhtä ihanaa pitsipaitaa pitkähihaisena ja toppina. En nyt millään muista sen paidan nimeä, mutta sen kanssa toimii hame, farkut tai nahkahousut!
Pikkumusta on aina varma valinta. Jokaiselta naiselta pitäisi löytyä kaapista.
Tuossa aika hyvä!
https://pussihousutjaperinteet.blogspot.com/2018/05/pussihousutko-muoti…