Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löysit miehesi, sinä yli 30-vuotiaana pariutunut?

Vierailija
14.10.2017 |

Tuntuu aivan mahdottomalle löytää mies joka ei ole eronnut, karannut tai muutaman lehtolapsen isä.

Kerro mistä ihmeestä löysit vielä hyvän miehen yli 30-vuotiaana? Missä te kolmekymppiset sinkkumiehet piileksitte?

Kommentit (137)

Vierailija
41/137 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kannattaa harrastaa että löytää miehen? Vinkkejä kehiin!

Vierailija
42/137 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmestyi kaverinsa kanssa asuntoni rappusille. Alkoi sataa vettä ja kysyi saako tulla sisälle siitä se lähti ja jäi vuosi oli -73

Pieni korjaus edelliseen....olin alle kakskymppinen ☺(näin käy ,kun ei lue aloitusta kunnolla )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/137 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baari nyt on vihoviimeinen paikka mistä kannattaa etsiä , sieltä nimittäin et kunnollista kumppania löydä =(

Kyllä se oikea vielä sinullekin kohdalle tulee kun sitä vähiten odotat. Älä kiirehdi =)

Vierailija
44/137 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi24 treffeiltä

Kilttimiesinsinööri, kohtuulliset tulot, lapsia kaksi minun kanssani, fiksu, ulkonäössä ei moitittavaa. Kaupan päälle tuli tosin hirviöanoppi, muuten olisi kai liian täydellistä...

Vierailija
45/137 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu-u, vaikeaa on ellei mahdotonta. Kannattaa suosiolla käyttää aikansa paremmin kuin luokattomien miesten etsimiseen. Parhaassa tapauksessa löydät ok miehen, pahemmassa heräät joku aamu koomasta väkivallan jälkeen.

Vierailija
46/137 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa olla rehellinen ja listata ne vaatimukset ihan suoraan eikä vain kainosti kertoilla "riittää mies kunhan on kunnollinen ja yli kolmikymppinne". Noita kun on vaikka lampaiden syödä, mutta ne karsiutuvat aina johonkin muuhun, kuten siihen etteivät ole nuoria miljonäärihughgrantteja jotka lennättävät naisensa heti elämään marbellaelämää malibuun.

Vierailija
47/137 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rautatieasemalta. Tuli juttelemaan, olin 34v. Meillä molemmilla yksi lapsi edellisistä liitoista, enempää ei haluta.

Vierailija
48/137 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käveli vastaan rautatieasemalla.

Tämä sama minullakin! Rautatieasemalla käveltiin molemmat ja vain yhden kerran olimme tavanneet kaveripiirissä aiemmin ihan vain ohi mennen tervehtien.

Vierailija
49/137 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiku rautatieasemalle vaan kaikki

Vierailija
50/137 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 3-kymppinen ihan järkevä sinkkumies, lähdetään treffeille?

Vierailija
51/137 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteisen harrastuksen kautta 33-vuotiaana.

Niin minäkin. Mies tuli joogatunnille sille joogasalille, jossa käyn. Kiinnitti tietenkin heti huomiota kun miehiä lajin parissa huomattavasti vähemmän. Toisen tunnin päätteeksi vaihdoimme muutaman sanan ja syksyn mittaan aloimme jutella muutenkin.

Vierailija
52/137 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kannattaa harrastaa että löytää miehen? Vinkkejä kehiin!

Jotain isoa liikuntasalia, joka on sekä miehille että naisille. Voi käydä joko ohjatuilla tunneilla, joilla enimmäkseen vain naisia tai sitten ihan raudan väännössä. Kyllähän siellä käytävillä ja kahvioissa keskusteluja syntyy.

Vierailija
53/137 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä sama "ongelma"ja olen yrittänyt nyt olla Tinderissä...mitä mieltä voiko sieltä löytää?olen ollut vasta vähän aikaa.

Vierailija
54/137 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä. Eronnuthan se mies toki on, mutta eipä ollut lapsia. Itse olin jo ennättänyt lapsettomaksi leskeksi. Hyvin ehdittiin perustaa vielä perhe eikä edes mitään uusperhettä.

Vierailija
55/137 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tindermatch💪

Vierailija
56/137 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteisen frendin bileistä tämä aviomies. Sitä ennen baareista ja kaveriporukoista.

Vierailija
57/137 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Baari nyt on vihoviimeinen paikka mistä kannattaa etsiä , sieltä nimittäin et kunnollista kumppania löydä =(

Kyllä se oikea vielä sinullekin kohdalle tulee kun sitä vähiten odotat. Älä kiirehdi =)

Heh. Itse päätin 37-vuotiaana luopua parisuhde-/perhe- ja lapsihaaveista ja unohtaa miehet kokonaan. Ei ole tarvinnut ainakaan vielä antaa yksiäkään pakkeja joten ei sitä oikeaa tapaa sen paremmin odottamalla kuin odottamattakaan.

Ihan on yhtä hiljaista ollut, ainut ero on ettei sillä ole enää mitään merkitystä.

N41

Vierailija
58/137 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastus yhdisti. 

Ei kokematon, mutta lapseton. Sitotumiskammoinen kyllä oli. 

Vierailija
59/137 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
60/137 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai missään iässä, varsinkaan tuossa perheenperustamisiässä, ole hyviä miehiä vapaana ja "täysin valmiina" muuta kuin aivan sattumalta. Mutta pienellä naisen kosketuksella kyllä niistä hyviä isukkeja tulee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan