Tykkäisitkö arkipäivinä työajasta 10-18?
Kommentit (55)
En tykkäisi koska ilta-aika jäisi liian lyhyeksi.
Nykyinen työaikani 7.30-15.30 on ihan ok kun jää aikaa illoille.
En. Tuntuis et ei ehdi mitään. Aamulla nukkuu pitkään ja sit töiden jälkeen kauppaan kotiin nukkumaan.
Olen aamuvirkku, joten mulle ei sopisi kyseinen työaika. Haluan aloittaa työt aamulla.
Olen tehnyt töitä tuollaisella työajalla, en tykännyt. Jatkuvasti väsytti, aamulla en saanut mitään aikaiseksi, illalla ei jaksanut mitään. Tuntui, että koko päivä menee töissä.
Teen juuri tuollaista työaikaa. Sopii minulle parhaiten, kun olen voimakkaasti iltaihminen.
Sata kertaa mielummin kymmenestä kuuteen kuin kahdeksasta neljään. Toki vielä parempi olisi voittaa lotossa eikä tarvisi raataa ollenkaan. En ole koskaan ymmärtänyt miksi mailman pitää alkaa sairaan aikaisin aamulla? Toinen mitä en tajua on virastojen auki olo ajat. Vain just silloin kun on yleisin työaika. Halutaanko virastoissa päästä helpolla kun niillä ei ole kahta vuoroa?
Minulle aamuihmisenä sopii paremmin liukuma aamulla 7-9 ja ip. 15-17.
Surkein työaika ikinä! Aamulla ei ehdi mitään, illalla ei ehdi..
Kävis. Nyt 11.30-21.00 siinähän sitä ehtii vaikka ja mitä!!!!
Ihan paras. Aamulla ehtii nukkua tarpeeksi pitkään, ja illalla jää aikaa vaikka mihin.
Vierailija kirjoitti:
Surkein työaika ikinä! Aamulla ei ehdi mitään, illalla ei ehdi..
Varmasti näin, jos herää kuudelta. Jos herää yhdeksältä, niin kaikki hyvin.
Ei todellakaan, kun olen aamuvirkku. Tuossahan menee koko päivä pilalle.
Oon tehny ja en oikeen tykänny. Jäi illat niin lyhyiks. Se fakta kuitenki että muut yleensä on vapaalla sen illan ja on aamulla töissä, joten yksinäiseks käy helposti. + lasten päiväkoti ois vaikeempi järkätä kun yleensä se päikky menee viimeistään kuudelta kiinni.
Joo, meilläkin on virallinen työaika klo 8-16. Näennäisesti on määritelty liukuva työaika, mutta kuitenkin klo 8 pitää olla jo paikalla, koska edellisenä iltana on tullut asiakkailta pyyntöjä, jotka on usein hoidettava aamuun mennessä.
Yhteydenotot asiakailta alkavatkin sitten yleensä vasta klo 15 jälkeen, ja harvoin pääsee lähtemään klo 16.
Klo 10-18 sopisi työnkuvan mukaan paremmin, jos nuo asiakassopimukset saisi muutettua niin, ettei niitä tarvitse heti klo 8 ratkoa. Etenkin kun nuo klo 16-18 välillä ongelmat saataisiin hoidettua heti, eikä tarvitsisi seuraavaan aamuun odottaa.
Kun on perhe niin tuo työaika on ihan helvettiä. Miehellä on ja tuntuu ettei se ole koskaan kotona ja lapset kaipailee iskää. Lisäksi vielä yleensä kolmena päivänä viikossa työaika on itseasiassa 10-19 koska pamin työehtosopimus sallii tuollaisen. Itse kun äitiyslomalta palaan työhöni (työaikani myös 10-18) niin en tiedä miten päiväkoti-ikäiset jaksaa sellaista. Lapset joutuvat olemaan hoidossa 9-19 joka päivä eli tulevat suoraan nukkumaan vain kotiin 😢
Paras mahdollinen. Saa nukkua pidempään, mutta ehtii harrastuksiin. Välttää myös ruuhkat, etenkin pk-seudulla.