Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkäisitkö arkipäivinä työajasta 10-18?

Vierailija
14.10.2017 |

Vai?

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamu-uniselle tuo sopii. On turha tulla töihin kahdeksaksi, jos järki alkaa toimia vasta kymmenen aikoihin.

Eli mulle käy.

Vierailija
42/55 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

9-14 on hyvä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Tuntuis et ei ehdi mitään. Aamulla nukkuu pitkään ja sit töiden jälkeen kauppaan kotiin nukkumaan.

Millä logiikalla?

Jos työt alkaa 10:00, tarvitsee herätä 9-10 maissa = voi mennä nukkumaan esim 24:00, eli 18-24 olisi aikaa yhtälailla.

Vai meinaatko nukkua 21-09?

Vierailija
44/55 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamu-uniselle tuo sopii. On turha tulla töihin kahdeksaksi, jos järki alkaa toimia vasta kymmenen aikoihin.

Eli mulle käy.

Pyöräile töihin. 

Vierailija
45/55 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on välillä tollanen vuoro ja kyllä tuo on yksi vittumaisimmista työvuoroista, aamusta ei ehdi mitään, illasta ei jaksa mitään, elämä on pelkkää työntekoa. Ei sovi ainakaan mun rytmille.

Vierailija
46/55 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opiskelin ahkerasti ja panostin muutaman vuoden työhön älyttömästi. Nyt kolmekymppisenä omistan 35 % melkein miljoonan käyttökatetta tekevästä firmasta. Työajat päätän itse, eikä 40-tuntista työviikkoa tarvitse tehdä, vaan ehtii harrastaa ja nauttia elämästä.

Niin makaa kuin petaa. Mieluummin parin vuoden investointi työhön ja sitten vihreä oksa kuin loputon 40-tuntinen työhelvetti maan matosena vain siksi, ettei koskaan viitsinyt panostaa.

Ja sun firmassa työskentelevät omistaa varmaan kaikki firmasta sen 35%? Jos ei, niin kenet kuvittelit orjuuttavasi, jos kaikki ihmiset menestyvät niinkuin sinä? Vastaus: Et mitenkään, koska kaikki eivät voi menestyä, jos kaikki menestyisivät tulisi uusi määritelmä menestymiselle joka olisi sellainen mitä kaikki eivät voisi saavuttaa. Niin se vain menee.

Vierailija
47/55 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii hyvin ja teenkin enimmäkseen niin, paitsi jos joku kokous alkaa jo yhdeksältä. Ehtii käydä salilla hyvin ennen töitä ja kotiin tullessa voikin sitten vaan loikoilla.

Vierailija
48/55 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin itse lopettamaan rakkaan pitkäaikaisen harrastuksen, kun tunnit muutettiin alkamaan klo 20.00. Kun töistä pääsee klo 16, niin jäi vähän turhaa luppoaikaa, ja jos kotona kävi välillä, niin ei jäänyt paljon aikaa kuin kotona kääntymiseen ja uudelleen lähtemiseen. Seuraavana aamuna olikin sitten todella väsynyt, kun yöunet jäi vähiksi.

Klo 8-16 työvuoroon joudun heräämään klo 6.30 aamulla, joka on itselleni aivan liian aikaisin. Otan sitten yöunia viikonloppuna takaisin ja nukun kellon ympäri perjantain ja lauantain välisenä yönä. Tavallaan menee osa lauantaista sitten nukkumiseen ja toipumiseen viikosta.

Aiemmin työpaikalla oli mahdollisuus tehdä etätöitä ja silloin heräsin vasta klo 8, kun työt alkoivat. Olen huomannut, että klo 8 on itselleni se paras heräämisaika. Esim.lomien aikana herään joka aamu klo 8.00, enkä kuluta päivää nukkumiseen.

Vierailija
49/55 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli mulle käy.

Pyöräile töihin. 

En ole koskaan oppinut puöräilemään, vaikka olen yrittänyt. Ajokorttiakaan ei ole. Enkä tässä iässä enää ala yrittämään sen takia, että pää heräisi.

Voin siis nousta kuudelta ja vaikka siivota, tiskata kotona, mutta järki herää vasta kymmenen aikaan. Osa ihmisistä vain on tällaisia.

Vierailija
50/55 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Haluan mennä töihin niin aikaisin kuin mahdollista, että pääsen ihmisten aikana pois (=iltapäivä vapaa). Ja olen iltavirkku, vihaan aikaisia aamuja, mutta vielä enemmän vihaan sitä, ettei ole yhtään vapaata arkipäivinä. Onneksi voin mennä edes seiskaksi töihin..

Olen iltavirkku ja teen töitä 6-14. Kerrytän koko viikon univelkaa tai sitten nukun joka päivä tunnin tai parin päiväunet. Siinä se iltapäivien vapaa aika meneekin, sohvalla pilkkien tai nukkuen. Ja illalla pitää pistää yhdeksältä pää tyynyyn että jaksaa taas aamulla töihin. Mitä elämää sellainen muka on?

Vierailija
51/55 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei minulle paras mahdollinen.7-15 parempi eli nykyinen .

Vierailija
52/55 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras olis 9-15. Vois nukkua aamulla pitkään ja illasta ehtis tehdä vaikka mitä.

Vierailija
53/55 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkäisi. Tuntuisi hölmöltä lähteä töihin vasta puolilta päivin ja koko aamu menisi hukkaan työhönlähtöä odotellessa eikä illalla ehtisi tehdä mitään.

Vierailija
54/55 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin. Olen iltaihminen, olisi mukavaa saada nukkua yhdeksään ja kuuden jälkeen ehtisi vielä hyvin tehdä kaiken tarpeellisen. 

Vierailija
55/55 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin. Olisi ihanaa saada työpaikka.