Jee, sain lähihoitajan kesätyön kesäkuusta alkaen!
Menen vuodeosastolle. En ole ennen ollut, mutta odotan innolla. Luulen, että tulen viihtymään koska rakastan auttaa ja jutella vanhusten kanssa! Toivottavasti on kivat työkaverit. Kävin haastattelussa, mutta osastolle en vielä päässyt katsomaan. Jännittää! Olen aina halunnut auttaa ihmisiä. 2,5 kuukautta kestää sijaisuus, sitten jatkuu koulu.
Kommentit (21)
Onneksi olkoon Sinulle!
Olet lämminsydäminen, oikea ihminen oikeassa ammatissa.
Toivon todellakin ettei kiire ja henkilöstöpula sabotoi tätä.
Itse hoitoalalla olleena 30v, petti terveys lopulta.
Kaikkea hyvää!
T. N 50+
Edes äitisi ja isäsi eivät olisi ylpeitä sinusta.
Ap! Älä välitä ilkeistä kommenteista!
Sinuna miettisin elämänvalintojasi uudelleen.
Onnea ja jaksamista, onhan se aika paljon sitä silkkaa paskaakin, mutta juuri ne kohtaamiset ja hyvät hetket auttaa jaksamaan.
Onneksi joku pitää huolta vanhuksistamme <3 Itse en moiseen paskahommaan pystyisi. Haluan edetä urallani yms., mutta onneksi joku suostuu pyyhkimään peppuja työkseen. Ehkä jopa nautit siitä?
Älä sitten ihmettele, kun et saanut perhettä. Tulet elämään yksinäisen elämäsi itsemurhayksiössäsi.
Vierailija kirjoitti:
Nyt puuttuu täti ihminen 50+ kommenttiisi; Ap on ilmeisesti vielä nuori. Ehtii vaihtaa alaa tarvittaessa myöhemminkin.
Tosi ilkeitä kommentteja täällä!
Teet karhunpalveluksen vanhuksille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt puuttuu täti ihminen 50+ kommenttiisi; Ap on ilmeisesti vielä nuori. Ehtii vaihtaa alaa tarvittaessa myöhemminkin.
Tosi ilkeitä kommentteja täällä!
Onneksi tulevat nuoremmatkin antamaan vähän silmänruokaa vanhemmille.
Hienoa! Paljon onnea kesätyöhösi!
Onneksi kaikille ei tarvitse antaa lomaa tai hetkiä nauttia elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Edes äitisi ja isäsi eivät olisi ylpeitä sinusta.
Vanhempasi ovat ylpeitä, kun olet opiskelemassa ja olet saanut kesätyöpaikan.
On hienoa, kun ihmiset pystyvät elättämään itsensä rehellistä työtä tekemällä.
Montako kesätyöpaikkaa lähihoitajana oikein olet hakenut ja saanut, kun näitä sanasta sanaan samoja aloituksia jaksat tehdä?
Taas