Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko väärin flirttailla jos ei ole tarkoitus mihinkään

Vierailija
14.10.2017 |

syvempään suhteeseen? Siis vaikka molemmat olisivat varattuja?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
2/40 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sitä täällä näin kyselet, niin tunnet ilmeisesti ainakin jotain omantunnonpistosta siitä. Eli on väärin.

Jokaisessa suhteessa on tietty omat sääntönsä ja sopimuksensa hyväksyttävän käytöksen rajoista, mutta juuripa siksi kannattaa noudattaa sitä nyrkkisääntöä, että kaikki sellainen on väärin, mistä itselle tulee vähänkin huono omatunto/uskoo, ettei kumppani välttämättä tykkäisi asiasta.

Ja sitten jos on kumppaniksi valikoitunut yltiömustasukkainen hullu, joka kilahtaa jo tavallisesta kaverille juttelemisesta, niin sitten puoliso vaihtoon ja äkkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toinen vaivautuu niin on. Itse ainakin ihastun helposti ja ikävää huomata että toinen on vaan kiusannut. Mulle käy yleensä aina niin. Pelkkiä flirttejä ja siihen siiten jää. Tunnen olevani maailman kamalin ihminen kun en kelpaa kun pelkän leikin kohteeksi.

Vierailija
4/40 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas en koe mitään omantunnontuskia. Flirtti on vain flirttiä, hauskaa, kohteliasta ja piristävää, imartelevaakin. Miksi sen pitäisi aina johtaa johonkin?

Vierailija
5/40 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi flirttailet? Itsetunto-ongelmia?

Vierailija
6/40 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän flirttailun tarkoituksena ole johtaa mihinkään muuhun kuin tuottaa toiselle hetkeksi hyvä mieli. Flirttailu on aivan eri asia kuin iskeminen. Jos heitän pari replaa jonkun miehen kanssa ohimennen, niin enhän minä edes tunnistaisi häntä todennäköisesti seuraavana päivänä ulkonäöltä eikä olisi tarkoituskaan Flirtti oli tarkoitettu vain siihen hetkeen ja tilanteeseen osoittamaan, että huomasin hänet juuri siinä ja silloin positiivisella tavalla.

Vierailija
7/40 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei. Mutta mun mielestä vähän halpaa huumoria. Vähän samalla tasolla pieruhuumorin kanssa. Jos ei muuten löydä pilkettä silmäkulmiinsa, niin sitten pitää varmaan flirttailla.

Vierailija
8/40 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on eri käsitys siitä mikä on flirttiä. Tee vain sellaisia asioita joita sallit kumppanisi tekevän jollekin toiselle.

Vierailija
9/40 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän flirttailun tarkoituksena ole johtaa mihinkään muuhun kuin tuottaa toiselle hetkeksi hyvä mieli. Flirttailu on aivan eri asia kuin iskeminen. Jos heitän pari replaa jonkun miehen kanssa ohimennen, niin enhän minä edes tunnistaisi häntä todennäköisesti seuraavana päivänä ulkonäöltä eikä olisi tarkoituskaan Flirtti oli tarkoitettu vain siihen hetkeen ja tilanteeseen osoittamaan, että huomasin hänet juuri siinä ja silloin positiivisella tavalla.

Huomaatko että yleistät oman toimintatapasi koskemaan kaikkia muitakin. "Koska minä toimin näin niin varmasti kaikki muutkin toimivat samalla tavalla ja samoin aikein."

Vierailija
10/40 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Maailma on jo ihan tarpeeksi raskas muutenkin ilman, että joka ikistä asiaa pitää mitata, kontrolloida ja analysoisa.

Vierailija
11/40 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä onko väärin tätä henkilöä kohtaan jolle flirttaillaan, vaikka tämä olisi tahollaan naimisissa? Siis eikö silloin ole ihan turvallista flirttailla kun tietää että tämä toinen ei varmasti ole mitenkään vieteltävissä?

Vierailija
12/40 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä onko väärin tätä henkilöä kohtaan jolle flirttaillaan, vaikka tämä olisi tahollaan naimisissa? Siis eikö silloin ole ihan turvallista flirttailla kun tietää että tämä toinen ei varmasti ole mitenkään vieteltävissä?

Jos se lähtee siihen mukaan niin on ok. Mutta jos nolostuu/punastuu/vaivautuu niin älä kiusaa enää.

Vierailija
13/40 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee kaisaniemen puistoon iltayöstä flirttaileen ilman tarkotusta, niin eiköhän sulle selviä mitä siitä ollaan mieltä...

Vierailija
14/40 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omalta taholtani otan vastaan kaiken, mikä tuo minulle hetkeksikään hyvää oloa. Flirtti tuo. Puhun vain omasta puolestani.

Vierailija
15/40 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

syvempään suhteeseen? Siis vaikka molemmat olisivat varattuja?

Kyllä, se on ehdottomasti väärin! Varattujen ei pidä pitää minkäänlaista silmäpeliä! Minä en ainakaan halua että minun vaimo flirttailee miehille, lähinnä sellainen olisi oksettavaa. Tästä syystä minä en itse myöskään tee sellaista. Luottamus menisi välittömästi vaimoon, mikäli kuulisin tai näkisin hänet flirttailemassa vieraille miehille, onneksi minulla on niin hyvä vaimo, ettei hän tee sellaista.

Vierailija
16/40 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos toinen vaivautuu niin on. Itse ainakin ihastun helposti ja ikävää huomata että toinen on vaan kiusannut. Mulle käy yleensä aina niin. Pelkkiä flirttejä ja siihen siiten jää. Tunnen olevani maailman kamalin ihminen kun en kelpaa kun pelkän leikin kohteeksi.

Tämä. Mä en ole mikään teidän parisuhteidenne piristäjä. Pahimmillaan tulee vielä mustasukkainen kumppani huutamaan, että mä tyrkytän itseäni varatulle. Flirttailkaa varatut keskenänne, älkääkä sotkeko mua siihen.

Vierailija
17/40 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että flirttaavat ihmiset on noloja. Pidän jotenkin halpana sitä että toiseen ihmiseen reagoidaan sillä tavalla.

Vierailija
18/40 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen että flirttaavat ihmiset on noloja. Pidän jotenkin halpana sitä että toiseen ihmiseen reagoidaan sillä tavalla.

Mikä oikeastaan on flirttiä? Se että vitsailee ja toinen nauraa sille? Hymyilevä katse? Suomalaisena sitä ei saisi hymyillä muille kuin omalle puolisolle, eikä hänellekään kuin lauantaisin ennen saunaa. Elämä menee varsin ilottomaksi.

Vierailija
19/40 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä töissä yksi varattu nsinen alkoi flirttailla minulle, varatulle miehelle. Nyt meillä on kevytsuhde, ei mikään vakava, sillä kumpikaan ei ole eroaikeissa. Mutta työmatkoilla pidämme hauskaa. Täytyy osata erottaa vakava ja leikkisä suhde.

Vierailija
20/40 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä töissä yksi varattu nsinen alkoi flirttailla minulle, varatulle miehelle. Nyt meillä on kevytsuhde, ei mikään vakava, sillä kumpikaan ei ole eroaikeissa. Mutta työmatkoilla pidämme hauskaa. Täytyy osata erottaa vakava ja leikkisä suhde.

Ja väärä käytäytyminen on myös hyvä tunnistaa, kun sellaista kohtaa, ja siitä pitää myös sanoa!

Häpeä silmät päästäsi siitä mitä ole tekemässä! Lopettakaa tuo häpeällinen touhu molemmat, menkää omien puolisoidenne luo, ja pyytäkää anteeksiantoa, jos sellaista teille vielä suotaisiin. Jos ei suoda, kantakaa tekojenne seuraamukset, josko teistäkin jonakin päivänä kasvaisi vastuullisia ja rehellisiä ihmisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme