Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko väärin flirttailla jos ei ole tarkoitus mihinkään

Vierailija
14.10.2017 |

syvempään suhteeseen? Siis vaikka molemmat olisivat varattuja?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epistä, jos varattuna flirttailet jollekin yksinäiselle, joka sitten kehittää tunteita sua kohtaan.

Vierailija
22/40 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttailen ja pidän siitä. Minulle on aivan sama onko mies varattu tai vapaa, en ole siitä kiinnostunut, sillä minulle flirttailu on vain kevyttä ja mukavaa ajanvietettä. En ole iskemässä ketään flirttaillessani.

Eilen viimeksi flirttailin kaupassa miehelle, joka osuu lähes joka viikko sinne samaan aikaan. Mies vastasi takaisin ja uskon, että se piristi molempien mieltä. Vielä autossakin hymyilin ja luultavasti myös mies.

N43

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minusta pieni flirtti pahaksi ole, mutta oma flirttini onkin hyvin harmitonta enkä itse sitä ole koskaan laskenut flirtiksi mutta kun miehet tuntuu ottavan sen kiinnostuksen osoituksena niin kai se sitten on... Joten ei tule paljoa flirttailtua kun miehet ottaa sen heti tosissaan vaikka olen vain ollut iloinen ja heittänyt läppää takaisin....

Vierailija
24/40 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin käsitys flirttailusta on niin rajoittunut, että ihan kaikki vähänkin ystävällinen tulkitaan seksuaalisessa tai parisuhde mielessä tehdyksi aloitteeksi. Saahan sitä tulkita mitä haluaa, mutta onko pakko.

Vierailija
25/40 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten flirttaileminen määritellään? Jos siinä on seksuaalisen vihjaamisen motiivi, niin silloin se on väärin, jos toinen tai molemmat osapuolet ovat varattuja.

Jos kumpikin osapuoli on oletusarvoisesti vapaa (esim. ei sormusta vasemmassa nimettömässä), flirttaileminen on ok, jos haluaisi tutustua toiseen.

Vierailija
26/40 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole flirtti jos ei ole tarkoitus mihinkään.

Vierailija
27/40 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että ilmeisesti koska olen ilmeisesti jotenkin ns "turvallisen normaalin oloinen tyyppi"  niin tietynlaisilla  hieman ehkä vaatimattomamman tasoisilla joskin yleensä varatuilla elämän hieman enemmän runtelemilla naisilla on jonkinlainen tarve ottaa kontaktia minuun tuolla tavalla kuten siivoojilla, myyjillä jne. Itse en ole varattu joten en saa flirtistä sinänsä mitään moraalisia dilemmoja tai omantunnontuskia  ja yritän  ajatella, että ehkä rouvat hakevat pientä itsetunnonkohennusta testaavat markkinakelpoisuuttaan suhteen karikoissa tai muuten piristystä hiipuvaan parisuhteeseensa tuntiessaan itsensä vähemmän haluttaviksi kun mies ei ole ehkä työntynyt heihin perusteellisemmin vuosiin fyysisesti saati sitten verbaalisesti. Ehkä kiltistä luonteestani johtuen sen flirtin heille usein miten suon, koska onhan sekin jonkinlaista yhteiskunnallista palvelua tai kansalaisvelvollisuuden täyttämistä kun yrittää auttaa naisia tuollaisessa alkavassa "mielenterveydellisessä ongelmassa". Sinänsä flirtti on parhaimmillaan ihan mieltä kiihottavaa kunhan se on älykästä, mutta aika usein se tuppaa menemään naisen puolelta klassiseen miesjunttiuden tyyliseen vaivoin kiertoilmaisuilla peitellyihin tarpeettomiin kyseltyihin senttien määrästä yms joten siinä vaiheessa alkaa hiljalleen hahmottua miksi naisilla on osittain vaikeuksia kotonaan, kun itse  en omaa mitään heinänsyöjien senttimääriä joten sillä tasolla keskustelu on aika ikävää mennen helposti turhan valehtelun puolelle hieman samalla tavalla kuin itse kehuisin tuollaista useinkin "hieltä haisevaa vääräsääristä kaikkitietävää"tavallisesti melko tuhtia naista lähes missitasoiseksi naiseksi, löydän silti melkein kaikista naisista muunlaista kauneutta. Flirtti on parhaimmillaankin  aika turhauttavaa sekä aikaa kuluttavaa eikä siitä ole itselleni oikeastaan muuta iloa kuin havannointi siitä miten paljon naisilla on henkisiä ja varmasti myös fyysisiä ongelmia suhteissaan. Autan toki silti veronmaksajana yhteiskuntaa mielelläni mahdollisten kalliidenkin ongelmien ennaltaehkäisyssä, mutta aika itsekästä, epärehellistähän tuollainen on minua sekä varsinkin omia puolisoitaan ehkä lapsiaan kohtaan jne. Ehkä se sitten kuitenkin auttaa aavistuksen naista kun se miehensä kiipeää saunan jälkeen humalassa satulaan ja polkee ennen sammumistaan itsensä tyhjäksi kun olen hieman jutellut mukavia, vaikka oikeastaan se olisi kyllä sen miestensä tehtävä enemmänkin. No ehkä ainakin saan tuosta hyvästä sitten enkelinpaikan siipineen kuoltuani taivaassa ja pääsen ateistina lentelmään linnun lailla pilvien lomassa.

Vierailija
28/40 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisillä on eri käsitys siitä mikä on flirttiä. Tee vain sellaisia asioita joita sallit kumppanisi tekevän jollekin toiselle.

Olen puhelias, iloinen ja nauravainen. Nuorempana ravintolassa käydessä tämä tulkittiin flirtiksi.

Vierailija
29/40 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Miksi pitää leikkii toisen kaa jos ei halua toiselta mitään? Vähä on tunteetonta peliä...

Vierailija
30/40 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkki flirtistä, jota joskus olen heittänyt: liukuportaissa oli mies, jolla oli sylissään pieni koira. Ohitin heidät, hymyilin ja sanoin jotain tyyliin "Onpa kivannäköinen... eikä koirakaan ole hassumpi".

Siinä kaikki. Miestä hymyilytti, minua hymyilytti, kummallakin oli hyvä mieli.

Mitä pahaa tuossa oli niiden mielestä, jotka suhtautuvat flirttiin kielteisesti?

Vierailija
31/40 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että ilmeisesti koska olen ilmeisesti jotenkin ns "turvallisen normaalin oloinen tyyppi"  niin tietynlaisilla  hieman ehkä vaatimattomamman tasoisilla joskin yleensä varatuilla elämän hieman enemmän runtelemilla naisilla on jonkinlainen tarve ottaa kontaktia minuun tuolla tavalla kuten siivoojilla, myyjillä jne. Itse en ole varattu joten en saa flirtistä sinänsä mitään moraalisia dilemmoja tai omantunnontuskia  ja yritän  ajatella, että ehkä rouvat hakevat pientä itsetunnonkohennusta testaavat markkinakelpoisuuttaan suhteen karikoissa tai muuten piristystä hiipuvaan parisuhteeseensa tuntiessaan itsensä vähemmän haluttaviksi kun mies ei ole ehkä työntynyt heihin perusteellisemmin vuosiin fyysisesti saati sitten verbaalisesti. Ehkä kiltistä luonteestani johtuen sen flirtin heille usein miten suon, koska onhan sekin jonkinlaista yhteiskunnallista palvelua tai kansalaisvelvollisuuden täyttämistä kun yrittää auttaa naisia tuollaisessa alkavassa "mielenterveydellisessä ongelmassa". Sinänsä flirtti on parhaimmillaan ihan mieltä kiihottavaa kunhan se on älykästä, mutta aika usein se tuppaa menemään naisen puolelta klassiseen miesjunttiuden tyyliseen vaivoin kiertoilmaisuilla peitellyihin tarpeettomiin kyseltyihin senttien määrästä yms joten siinä vaiheessa alkaa hiljalleen hahmottua miksi naisilla on osittain vaikeuksia kotonaan, kun itse  en omaa mitään heinänsyöjien senttimääriä joten sillä tasolla keskustelu on aika ikävää mennen helposti turhan valehtelun puolelle hieman samalla tavalla kuin itse kehuisin tuollaista useinkin "hieltä haisevaa vääräsääristä kaikkitietävää"tavallisesti melko tuhtia naista lähes missitasoiseksi naiseksi, löydän silti melkein kaikista naisista muunlaista kauneutta. Flirtti on parhaimmillaankin  aika turhauttavaa sekä aikaa kuluttavaa eikä siitä ole itselleni oikeastaan muuta iloa kuin havannointi siitä miten paljon naisilla on henkisiä ja varmasti myös fyysisiä ongelmia suhteissaan. Autan toki silti veronmaksajana yhteiskuntaa mielelläni mahdollisten kalliidenkin ongelmien ennaltaehkäisyssä, mutta aika itsekästä, epärehellistähän tuollainen on minua sekä varsinkin omia puolisoitaan ehkä lapsiaan kohtaan jne. Ehkä se sitten kuitenkin auttaa aavistuksen naista kun se miehensä kiipeää saunan jälkeen humalassa satulaan ja polkee ennen sammumistaan itsensä tyhjäksi kun olen hieman jutellut mukavia, vaikka oikeastaan se olisi kyllä sen miestensä tehtävä enemmänkin. No ehkä ainakin saan tuosta hyvästä sitten enkelinpaikan siipineen kuoltuani taivaassa ja pääsen ateistina lentelmään linnun lailla pilvien lomassa.

Kauhea kirjoitusripuli sinuun iski, en jaksanut lukea kuin kolmasosan ja se riitti. Taidat olla erikoinen ihminen, niin outo, että en haluaisi tavata... Huhheijaa vaan tuota ajatusten lentoa! *pyörittelee silmiään* :D

Vierailija
32/40 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä töissä yksi varattu nsinen alkoi flirttailla minulle, varatulle miehelle. Nyt meillä on kevytsuhde, ei mikään vakava, sillä kumpikaan ei ole eroaikeissa. Mutta työmatkoilla pidämme hauskaa. Täytyy osata erottaa vakava ja leikkisä suhde.

Sori vaan, mutta sana "kevytsuhde" paljasti sinut palstavakkariksi, joka keksii ihan omasta päästään juttuja vähän joka ketjuun.

Vierailija
33/40 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä vähän hymyillä jos mies on kuuma....

Vierailija
34/40 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies77 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä töissä yksi varattu nsinen alkoi flirttailla minulle, varatulle miehelle. Nyt meillä on kevytsuhde, ei mikään vakava, sillä kumpikaan ei ole eroaikeissa. Mutta työmatkoilla pidämme hauskaa. Täytyy osata erottaa vakava ja leikkisä suhde.

Ja väärä käytäytyminen on myös hyvä tunnistaa, kun sellaista kohtaa, ja siitä pitää myös sanoa!

Häpeä silmät päästäsi siitä mitä ole tekemässä! Lopettakaa tuo häpeällinen touhu molemmat, menkää omien puolisoidenne luo, ja pyytäkää anteeksiantoa, jos sellaista teille vielä suotaisiin. Jos ei suoda, kantakaa tekojenne seuraamukset, josko teistäkin jonakin päivänä kasvaisi vastuullisia ja rehellisiä ihmisiä.

Nostradamus on puhunut.

Vierailija
35/40 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihmiset nyt tuppaavat kokemaan monet ihmiset kiinnostavina vaikka omaisivat kumppanin. Minä flirttailen usein, yleensä kehun jotain ihmisen piirrettä tai vaatetusta tmv. Tämä siksi koska tiedän että useimmille siitä tulee hyvä olo. Oma lukunsa on tietenkin nämä jotka heti tulkitsevat sen kiinnostukseksi. Karkeasti olen todennut että ne joille on hyvä itsetunto, ottavat flirtin kohteliaisuutena ja ne joilla hiukan epävarmuutta puntaroi sitä mistä tässä oikein on kyse. Pitäydyn flirttailussa, koska suomessa liian harvoin kehutaan ja ollaan positiivisia toisia kohtaan. 

Vierailija
36/40 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha flirttailla jos ei ole valmis nussimaan.

Vierailija
37/40 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen että flirttaavat ihmiset on noloja. Pidän jotenkin halpana sitä että toiseen ihmiseen reagoidaan sillä tavalla.

Mikä oikeastaan on flirttiä? Se että vitsailee ja toinen nauraa sille? Hymyilevä katse? Suomalaisena sitä ei saisi hymyillä muille kuin omalle puolisolle, eikä hänellekään kuin lauantaisin ennen saunaa. Elämä menee varsin ilottomaksi.

Se on tirskis sellaista, että keskusteluun ei mahdu kuin kaksi. Meidän sihteeri ja hänen entinen pomonsa harrastivat sitä, ruokalassa ja samassa pöydässä istuvat olivat kuin ilmaa jonkinlaisena yleisönä tälle sisäpiiriläpälle. Useimmat eivät istuneet enää samaan pöytään, kun eihän sitä jaksanut kuunnella. Molemmat tyypit naimisissa tahoillaan.

Vierailija
38/40 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sinkkuna ollut taipuvainen tulkitsemaan miesten toistuvan flirttailun kiinnostukseksi. Harmi vaan että itse ihastun, mutta miehet perääntyvät kun huomaavat että haluaisin tutustua treffailumielessä. Hmph. Esim. työpaikalla on eräs mies, joka on aina todella ystävällinen, flirttaileva ja "kiinnostuneen oloinen" kaikkia naisia kohtaan. Itsekin mieheen ihastuin ja luulin että välillämme oli "jotain". Eräs varattu kaverinikin on tuohon mieheen ihastunut. Miehellä on tyttöystävä toisella paikkakunnalla, mutta jos hän ei sitä mainitse niin voisi käytöksestä olettaa että hän on tyttöystävää etsivä sinkkumies.

Vierailija
39/40 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistuva samaan henkilöön kohdistuva flirtti vailla tarkoitusta voi pilata tämän elämän. Vai liikutaanko tällöin jo seksuaalisen häirinnän rajoilla?

Vierailija
40/40 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimerkki flirtistä, jota joskus olen heittänyt: liukuportaissa oli mies, jolla oli sylissään pieni koira. Ohitin heidät, hymyilin ja sanoin jotain tyyliin "Onpa kivannäköinen... eikä koirakaan ole hassumpi".

Siinä kaikki. Miestä hymyilytti, minua hymyilytti, kummallakin oli hyvä mieli.

Mitä pahaa tuossa oli niiden mielestä, jotka suhtautuvat flirttiin kielteisesti?

No tässä ollaan jo vähän rajoilla. Mies olisi voinut myös vaivaantua kommentoinnista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi