Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, joiden miehet eivät suostu antamaan suuseksiä?

Vierailija
14.10.2017 |

Ja joo, on pesty ja sheivattu ja pyydetty kauniisti, joskus kiristettykin, etten itsekään sit anna, mutta en sitä viitsi pitää, koska tykkään siitä hommasta itsekin :)

Kommentit (209)

Vierailija
181/209 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mun mies nuolee peppua ei muuta. Ja mä nuolen kaikkea ja annan kaikkea. Niin näin nyt mennään. Tosin odotan edelleen sitä elämäni ensimmäistä o:takin :(

Syökö hän myös ulosteesi?

Sekö on sinun mielestäsi parasta seksissä?

Vierailija
182/209 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina korostetaan, ettei naisen tarvitse suostua seksissä sellaiseen, mitä ei halua. Miksi miehen pitäisi suostua?

Ei pidäkkään, mut kuka nyt tuollaista mieheksi huolisi? 

No minä huolisin. En pidä suuseksin saamisesta, ei tyydytä minua seksuaalisesti. Miehelle voin antaa suuseksiä itse. Itse tyydytyn vain yhdynnällä.

Helppohan sun on noin sanoa, kun saat o:n helposti yhdynnässä. 50% naisista ei saa, ja tarvitsee kipeästi suuseksiä sen takia..

Ei vaan tutkimuksen mukaan 75%. Todennäköisesti prosentti on vielä isompi, koska tällaisia asioita on tapana kaunistella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/209 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuseksiä meillä ei ollut koko avioliiton aikana, alkuun kokeiltiin mutta silloin se oli eksän mielestä jo yäk ja siitä sitten luovuttiin. Yhdessä oltiin 15 vuotta, ylä ja alamäet koettiin.

vuosi takaperin exä tylsistyi avioon ja vissiin myös minuun, ei kuitenkaan halunnut lähteä ratkomaan ongelmia vaan ratkaisi itse asian iskemällä silmänsä 20 vuotta vanhempaan mieheen.

Olihan sillä kai päällisin puolin asiat erilailla, oli hieno auto ja saarimökki jne. rauhallinenkin..

mutta tiesin että myös sellaisia puolia joista exä ei taatusti olisi pitänyt, tunsin tyypin paremmin kuin exä.

Salasuhteessa olivat kuukauden verran kunnes jäivät kiinni.. seksiäkin oli ollut, tiedä sitten valehteliko exä mutta kertoi ettei kännitilan vuoksi muista seksistä juuri mitään..

Asiaa käsiteltiin, päätettiin yrittää vielä yhdessä ja olin valmis antamaan anteeksi ja teinkin sen.

Mutta se oli omituista että yhtäkkiä suuseksi alkoikin maistua.. siis hänelle annettuna, kunnes turhautui kun en tietenkään osannut sitä heti oikein antaa, enpä ollut harjoitellut..

Sitten seksistä tulikin yäk, kovasti puhui ettei tarvii sitä ollenkaan enää.. menikö sitten liian rutiiniksi vai?

Ehdotin asian ratkaisemiseen seksuaaliterapiaakin, ei käynyt, liian raskasta..

Sitten alkoi pihtaaminen..

ja sen jälkeen tietysti myös läheisyyden välttäminen, se kun voi johtaa seksiin..

Päätin itse että eiköhän tämä ole tässä ja muutin omilleni. Nyt asumuseroa jäljellä vielä 3kk ja takaisin en ole menossa.

Aika yksinkertainen selostus mutta suurinpiirtein näin.

Nyt onnellisena sinkkuna, lapset vuoroviikoin minulla.

Ikinä en pystyisi olemaan suhteessa jossa seksiä vältettäisiin, sillä kiristettäisiin tai mitään sellaista.

Pitäisin itse suuseksistä, sekä antavana että antavana osapuolena.

Mutta kunnioitan jos toinen ei sitä haluaisi.

Älkää hyvät pariskunnat pihdatko toisiltanne, jos toisella on halut niin niitä kannattaa kunnioittaa.

Mulle oli eksän kanssa aina tärkeää myös hänen tyydyttyminen, usein saikin 2-3 orgasmia rakastelun aikana, hänelle paras asento oli olla päällä.

Rikas seksielämä piristää myös kodin muuta elämää ja kodin ulkopuolista elämää ja vastavuoroisesti muu elämä voi piristää seksielämää.

Kaikki lähtee omasta halusta kumppanin eteen, puolin ja toisin! Jos siitä ei pysty keskustella yhdessä tai sitä ei jommalla kummalla ole, parisuhde voi olla tuhoon tuomittu tai itse en ainakaan sellaisessa pystyisi olemaan.

Vierailija
184/209 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä onkin niin päin, että vaimo saa suuseksiä monta kertaa viikossa, ja minä taas kerran pari kuukaudessa.

-mies

Vierailija
185/209 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimeässä peiton alla 100kg poikatukka ? yksi asento lähetyssaarnaaja, oksettavaa

Vierailija
186/209 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin pettynyt, jos en saisi nuolla vaimoani.

Parasta olisi, jos hän istuisi naamani päällä. Hän ei vain uskalla / halua (tai ei ehkä viitsi?) tehdä niin kovin usein.

Voisin antaa naiselle suuseksiä, vaikka en itse saisi mitään "vastavuoroisesti".

Vierailija
187/209 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina korostetaan, ettei naisen tarvitse suostua seksissä sellaiseen, mitä ei halua. Miksi miehen pitäisi suostua?

On paljonkin naisia, jotka eivät halua suuseksiä. 

Vierailija
188/209 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä onkin niin päin, että vaimo saa suuseksiä monta kertaa viikossa, ja minä taas kerran pari kuukaudessa.

-mies

Tämä kuulostaa jo aika normaalilta suomalaiselta parisuhteelta.. Nainen on ihan pikkaisen enemmän saavana osapuolena :D

Vierailija
189/209 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-mies

Sama tilanne. Voisin antaa vaimolle suuseksiä vaikka kuinka paljon, mutta nykyään hän on melko harvoin sillä tuulella. 

Suihinotto ei taas vaimoa ole enää pitkään kiinnostanut ja silloin harvoin kun suostuu, niin sekin tuntuu aika väkinäiseltä. Näin ollen on koko seksi jäänyt erittäin vähälle ja kohta menee todennäköisesti lusikatkin jakoon, kun lapset ovat hieman isompia.

Vierailija
190/209 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin ketju taas osoittaa sen, että jos toisessa on jokin piirre joka ärsyttää tai aiheuttaa kitkaa, niin parisuhde kannattaa lopettaa alkuunsa. Toista ei voi kovin helposti muuttaa. Ja jos otetaan esimerkiksi suuseksi ja sen mahdottomuus toiselle, niin ei se ainakaan pakottamalla parane. 

Vierailija
191/209 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen istuu naaman päällä, niin miten siinä voi tehdä mitään?

Nainen joko joutuu kannattelemaan itseään, joka väsyttää paikkoja tai sitten mies vain likimain tukehtuu siihen tuheroon, nautinnosta ei voi puhua puolin tai toisin.

Eihän siinä pysty edes kieltään liikuttamaan.

Vierailija
192/209 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi luen näitä ketjuja.

Sinkkuna tiedän nyt, miten paljon onkaan näitä himonuolijoita sun muita, pystyn vastaisuudessa kiertämään ne kaukaa.

Ihme ja kumma, mulla on melko paljonkin kokemusta miehistä, mutta kukaan ei ole osoittanut, että naisen nuoleminen on se the juttu.

Eikä myöskään, että miehen vehkeen lutkuttaminen on niin tärkeää, kuin se täällä nyt näyttää olevan.

Hyvin on pärjätty perusrakastelulla ja se ei tarkoita pelkästään lähetyssaarnaaja.

Vierailija
193/209 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen joko joutuu kannattelemaan itseään, joka väsyttää paikkoja tai sitten mies vain likimain tukehtuu siihen tuheroon, nautinnosta ei voi puhua puolin tai toisin.

Ja kun tiedetään että yli 70% naisista on reilusti läskejä niin varmaan läskin lisäksi on vaarana tukehtua kauheisiin hajuihin.

Vierailija
194/209 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi luen näitä ketjuja.

Sinkkuna tiedän nyt, miten paljon onkaan näitä himonuolijoita sun muita, pystyn vastaisuudessa kiertämään ne kaukaa.

Ihme ja kumma, mulla on melko paljonkin kokemusta miehistä, mutta kukaan ei ole osoittanut, että naisen nuoleminen on se the juttu.

Eikä myöskään, että miehen vehkeen lutkuttaminen on niin tärkeää, kuin se täällä nyt näyttää olevan.

Hyvin on pärjätty perusrakastelulla ja se ei tarkoita pelkästään lähetyssaarnaaja.

Tarpeeksi kauan kun luet, kuinka pahanhajuista ja makuista seksi voikaan olla, muista likaisuuksista nyt puhumattakaan, niin kohta huomaan olevasi sinkku käsidesillä puhdistetun dildosi kanssa..

Vierailija
195/209 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elmukelmu tuplana suositellaan.

Vierailija
196/209 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä saattaa tulla sulle täysin puun takaa, mutta voit antaa suuseksiä naiselle, vaikka se ei istuisikaan sun naaman päällä.

Vierailija
197/209 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle se ei ole pakollinen eikä edes mikään paras juttu seksissä, enkä ajattele niin, että en voisi silti itse antaa miehelle. Pääasia, että asioista sovitaan yhdessä, ja että molemmat ovat valmiita antamaan ja ottamaan vastaan nautintoa sillä tavalla, kun se molemmista hyvältä tuntuu. En nauttisi itsekään asiasta, johon joutuisin pakottamaan miehen. Ymmärrän kyllä, että nainen turhautuu, jos suuseksin saaminen on hänelle todella tärkeää.

Vierailija
198/209 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on taas turha edes haaveilla suuseksistä, kun avovaimo ei kädelläkään voi koskea tai tyydyttää vaikka kuinka kauniisti pyytäisi ja maarittelisi, seksistä ei myöskään voi puhua ilman suuttumista. Hoidan kyllä itse hänelle orgasmin joka kerta eli kuusi kertaa vuodessa kun naidaan.

Vierailija
199/209 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä huolisin. En pidä suuseksin saamisesta, ei tyydytä minua seksuaalisesti. Miehelle voin antaa suuseksiä itse. Itse tyydytyn vain yhdynnällä.

Helppohan sun on noin sanoa, kun saat o:n helposti yhdynnässä. 50% naisista ei saa, ja tarvitsee kipeästi suuseksiä sen takia..

Ei vaan tutkimuksen mukaan 75%. Todennäköisesti prosentti on vielä isompi, koska tällaisia asioita on tapana kaunistella.

Siis häh, vain neljäsosa saa yhdynnässä? Harjoitelkaa naiset. Kannattaa treenata vatsa- ja lantionpohjalihaksia. Itse saan melkein aina ratsastaessa, kun saan määrätä tahdin ja kulman. Muutenkin saan aina orgasmin jos kunnolla keskityn ja jos en ole tosi väsynyt tai mies haluaa vain peppuseksiä.

Vierailija
200/209 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain sitä viimeksi vajaa 2v sitten. Sen ainoan kerran. Mies ei tykkää pillun mausta. Kuulemma kenenkään.

Sehän maistuu lähinnä vain vähän suolaiselta. Eikö mies pidä suolapaloista? :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi