Toinen haluaa sopia, mutta ei tee mitään sovinnon eteen.
Miksi ylipäätään sanoo, että haluaa sopia, kun ei tee asialle mitään? Minä en erityisesti halua sopia, koska sain fyysisiä vammoja. Mutta toinen väittää, että haluaisi sopia.
Ihan koko ajan olisi voinut tulla tekemään sovintoa, mutta eipä ole elettäkään tehnyt asian eteen. Miksi sitten sanoo niin?
Kommentit (11)
Laita viesti ja kysy häneltä tuota ihan vaikka noilla sanoilla. Ei me tiedetä, nääs.
Johan se on ele/teko, että sanoo haluavansa sopia. Jos sä et halua, niin eihän se toinen sille sitten oikein mitään voi.
Mitä sä odotat sen toisen tekevän sen sovinnon eteen?
Kantavan sua reppuselässään joka paikkaan seuraavan 1kk ajan, menevän ostoslistojen kanssa ostoksille puolestasi omaan piikkinsä ja kantavan ne sinulle kotiin jalkojen juureen jne?
Ei se toinen voi yksinään sopia.
Sunkin täytyy saada se suuvärkkis auki.
Toinen vaihtoehto on tietysti, ettei sovi ollenkaan ja kumpikin lähtee tarpomaan omia polkujaan.
Mulla sama tilanne. Lopetin sovinnon edistämisen ja annoin hänelle vuoron osoittaa, että tarkoittaa mitä sanoi. No ei tarkoittanut. En ole kuullut hänestä pitkään aikaan mitään.
Itse olen siirtynyt jo eteenpäin, en enää välitä mitä se toinen haluaa tai ajattelee.
Kysy häneltä, mitä tämä sopiminen hänen mielestään tarkoittaa.
Eihän sopimisen tarvitse tarkoittaa sitä, että ihmissuhde palautuisi tapahtumaa edeltävälle tasolle.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä odotat sen toisen tekevän sen sovinnon eteen?
Kantavan sua reppuselässään joka paikkaan seuraavan 1kk ajan, menevän ostoslistojen kanssa ostoksille puolestasi omaan piikkinsä ja kantavan ne sinulle kotiin jalkojen juureen jne?
Ei se toinen voi yksinään sopia.
Sunkin täytyy saada se suuvärkkis auki.
Toinen vaihtoehto on tietysti, ettei sovi ollenkaan ja kumpikin lähtee tarpomaan omia polkujaan.
Odotan laittavan edes viestin, että haluaa sopia. Odotan tekevän aloitteen sopimiselle.
Mutta ei ole tehnyt aloitetta minulle. On vain kertonut yhteiselle tutullemme, että haluaisi sopia. Mutta minuun ei ole ollut yhteydessä.
Miksi ihminen puhuu tuollaisia, kun ei selvästikään ollenkaan tarkoita sitä?
Ap
Ehkä tällainen on mysteeri muillekin. Ei sitten ihmekään, etten minäkään ihan ymmärrä.
Ap
Halusi vaan esittää enkeliä sille kolmannelle osapuolelle. Älä ota tuota tosissaan
Sait fyysisiä vammoja!!! En minäkään sopisi. Ole onnellinen, jos pääsit eroon.
Anna olla ja etsi parempia kavereita.