Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, joiden miehet eivät suostu antamaan suuseksiä?

Vierailija
14.10.2017 |

Ja joo, on pesty ja sheivattu ja pyydetty kauniisti, joskus kiristettykin, etten itsekään sit anna, mutta en sitä viitsi pitää, koska tykkään siitä hommasta itsekin :)

Kommentit (209)

Vierailija
161/209 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuu. Kerran suhteen alkumetreillä kuukautiset alkoivat kesken seksin. Mies oli ihan järkyttynyt. Piti suurin piirtein antaa jotakin debriefing-terapiaa, että tällaista tämä elämä nyt vaan on.

Vierailija
162/209 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on sanonut ei, niin sen pitäisi riittää! Sen jälkeen liikutaan heti rikollisilla poluilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/209 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei alakertaa saippualla pitäisi pestä. Hyi olkoon se on suuri tulehtumis riski, eikä edes toimi vettä paremmin."

HEH! yli 30 vuotta pessyt alakerran joka päivä saippualla kertaalleen, ja nolla tulehdusta. Se mikä tulehduksia aiheuttaa ei suinkaan ole puhtaus, vaan se jos ei oikein osata huuhdella saippuaa pois, tai se että mennään pesemättöminä petipuuhiin, annetaan miehen tökkiä likaisilla sormilla ja pitkillä kynsillä tavaraa, ja tunkea sissijuustoinen elin sisään eikä seksin jälkeenkään  pestä vehkeitä. Myös karvojen ajelu, ja peräreikää ja vitulista hinkaavat naruperseenvälipöksyt, ja liian tiukat housut joissa alakerta muhii ja hankautuu, altistavat tulehduksille.

Kyllä siellä tulehdus on, mutta et vaan huomaa.

Vierailija
164/209 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en välitä kauheasti suuseksistä, tykkään enemmän että mies sormettaa. Rakastan myös ottaa mieheltä suihin, siitä en luopuisi, mutta voisin hyvin elää saamatta mieheltä suuseksiä. MUTTA minulle olisi todella suuri turnoff jos mies ei teoriassa olisi valmis antamaan suuseksiä. Siis silloinkaan jos siitä oikeasti nauttisin ja haluaisin. En olisi sellaisen miehen kanssa joka ei halua miellyttää kumppania sängyssä. Itsekin menen aika pitkälle miellyttäessäni miestä ja odotan saavani samaa kohtelua takaisin.

Teetkö sinäkin sängyssä asioita, jotka tuntuvat sinusta vastenmieliseltä? Ja mies nauttii siitä huolimatta että tuottaa sinulle pahaa oloa? Ei kuulosta ihan terveeltä seksielämältä.

En puhunut mistään vastenmielisyydestä tai pahasta olosta. Mutta on asioita joista en saa niin paljon nautintoa kuin mies, sellaisia jotka ovat minulle lähinnä ihan sama, mutta eivät lemppareja. Kyllä niistäkin sitten syttyy kun näkee miten toinen nauttii. Pätee sängyn ulkopuolellakin, ei aina voi olla vain minä minä ja tehdä parisuhteessa vain sitä mikä itsestä on parasta. Minusta se on terve parisuhde, jossa ollaan valmiita kokeilemaan ennakkoluulottomasti asioita ja menemään oman mukavuusalueen ulkopuolelle. 

Mikäli mies haluaisi toteuttaa jotain minulle vastenmielisiä fantasioita, niin sitten meidän seksuaaliset mieltymykset eroaisi varmaan sen verran, että olisi keskustelun, ja mahdollisesti eron paikka. On kuitenkin tärkeää parisuhteessa molemmilla on tyydyttävä seksielämä.

Vierailija
165/209 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina korostetaan, ettei naisen tarvitse suostua seksissä sellaiseen, mitä ei halua. Miksi miehen pitäisi suostua?

Ei pidäkkään, mut kuka nyt tuollaista mieheksi huolisi? 

Minä. Inhoan suuseksiä, enkä viitsi poistella karvojakaan. 

Jos jotakuta karvat häiritsee, niin ei osaa sitä suuseksiä antaa, sillä ne herkät paikat eivät oe siellä,  missä karvat kasvaa.

Oma mieheni sanoi, että jos olsi nuoltava karvatonta, niin tulisi kynityn broilerin nuoleminen mieleen, joten siinä menisi seks-i sekä ruokahalut.

Vierailija
166/209 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on sanonut ei, niin sen pitäisi riittää! Sen jälkeen liikutaan heti rikollisilla poluilla.

Riittää oikein hyvin. Sen jälkeen vaan toista kertaa ei tule.

Vierailija
167/209 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä seksi on ollut aina tärkeä osa suhteita, vaikka siitä ei ole puhuttu niin avoimesti.

Edesmennyt äitin sanoi, että älkää tytöt sitoutuko ihmiseen, joka ei petipuuhissa ole hyvä ja muistakaa että nuoletatte alakiveltä palaa, niin kaikki sujuu kuin rasvattu(tarkoitti suuseksiä).

Otin äidin neuvoista vaarin(nyt jo kirjaimellisesti) ja olemme näitä hommia harrastaneet jo 50 vuotta yhdessä.

Äitini oli syntynyt 1913 ja itse olen pian 70.

Vierailija
168/209 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekalle poikaystävälleni ei käynyt. Halusi kuitenkin saada suuseksiä, ja lisäksi yksi omituisimmista asioista, ei halunnut suudella sen jälkeen, kun olin antanut suuseksiä. Siis todellako, mulle oli juuri sun muna kokonaan suussa mut sä et pysty edes tällaiseen "välikäden kosketukseen"?! Ugh. Onneks on jälkeenpäin tullut vastaan vain tyyppejä, jotka pitää suuseksin antamisesta. Nykyinen ei ollut ennen minua antanut suuseksiä mutta oli valmis kokeilemaan, no nytpä on täysi mestari ja näyttää nauttivan itsekin kun saa minut sekaisin :)

Vierailija
169/209 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja joo, on pesty ja sheivattu ja pyydetty kauniisti, joskus kiristettykin, etten itsekään sit anna, mutta en sitä viitsi pitää, koska tykkään siitä hommasta itsekin :)

Sama oli toisinpäin omassa suhteessani. Kiristäminen on kaikista huonoin keino, koska silloin tekeminen saa negatiivisen vireen ihmisen mielessä ja hän haluaa tehdä sitä yhä harvemmin. Paras keino on yrittää saada kumppani omatoimisesti innostumaan touhusta. Toki tämä voi olla hankalaa jos toinen ei vain halua. 

Omalla kohdallani syynä ei ollut varsinaisesti haluttomuus, koska suhteen alussa nainen kyllä antoi minulle suuseksiä kohtalaisen usein. Minulle kuitenkin siinä laukeaminen on aika haastavaa etenkin uuden kumppanin kanssa. Sitten kun sessiot venyivät, niin hän myös menetti kiinnostustaan. Tietenkin jos olisin lauennut nopeasti, niin hän olisi innostunut antamaan suuseksiä minulle enemmän. Tämä loi paineita ja laukeamisesta tuli entistä vaikeampaa ja nainen halusi antaa minulle suuseksiä entistä harvemmin.

Tämä oli erityisen ikävää, koska mielestäni suuseksi on seksin paras osa sekä antavana että saavana osapuolena. Nyt sinkkuna suuseksi ei tietenkään ole samanlaista, koska haluan harrastaa tätä suojattuna, enkä siten kehtaa oikein edes ehdottaa. Tuntemattoman kumppanin kanssa on myös hankala rentoutua riittävästi. 

Vierailija
170/209 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies haluais aina lipittää mutta mä en tykkää siitä.

Vierailija
171/209 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteessa tärkeää on yhteenkuuluvuus, myös seksuaalinen. Annan miehelle suuseksiä mielelläni ja haluan sitä myös vastaanottaa. Silloin mies joka sitä ei halua antaa, ei ole minulle seksuaalisesti yhteenkuuluva. Luonnollisesti on todella kurjaa jos muuten mies olisi ihana. Mutta fakta on että en loppuelämääni eläisi seksuaalisesti epätyydyttävässä suhteessa tämän takia, varsinkin kun suuseksi on monelle naiselle se helpoin/ainoa tapa saada orgasmi.

Pahinta ovat miehet ketkä vaativat suihinottoa ilman mitään heidänpuoleltaan, itsekkyys sängyssä on isoin turn off ja itsekäs mies sängyssä on myös itsekäs elämässä yleensä.

N27.

Vierailija
172/209 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvottavaa. Toivottavasti tämä ketju estetään.

En ole koskaan ymmärtänyt, miten normaali ihminen voi nuolla toisen p-rsettä!! Minulla on koira, je ne kyllä pyrkivät haistamaan vastapuolen takapuolen. Saavat siitä jotain tärkeää infoa. Mutta että ihminen! Tulee mieleen vanhanajan eläintarha ja apinahäkki!

Nyt oksettaa.

Hei Lintulan nunnaluostariin on vedetty modeemi!

Vierailija
173/209 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvottavaa. Toivottavasti tämä ketju estetään.

En ole koskaan ymmärtänyt, miten normaali ihminen voi nuolla toisen p-rsettä!! Minulla on koira, je ne kyllä pyrkivät haistamaan vastapuolen takapuolen. Saavat siitä jotain tärkeää infoa. Mutta että ihminen! Tulee mieleen vanhanajan eläintarha ja apinahäkki!

Nyt oksettaa.

Hei Lintulan nunnaluostariin on vedetty modeemi!

Nunnaluostarissa vasta pillua nuollaan. Luostarit oli homojen paikkoja, joissa sai homoilla ja ryypätä minkä jaksoi.

Vierailija
174/209 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisiko joku olla suhteessa ihmisen kanssa, joka ei suostuisi suutelemaan?

Vierailija
175/209 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen etäsuhteessa ja aina näkemisen jälkeen on kieli pari päivää kipeä. On aivan mahtavaa nuolla ja sormettaa naiselle kunnon sarjaorkut alkulämmittelyksi ja loppujäähdyttelyksi.

Vierailija
176/209 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei hyi ny helv... Kuka ny haluais rumaa rönttöstä nuoleskella? Yih!! Meen ennemmin grillille ja ostan makkaraperunat

Vierailija
177/209 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee itte nuolemaan jonkun naisen mätäläpeä.

Vierailija
178/209 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mun mies nuolee peppua ei muuta. Ja mä nuolen kaikkea ja annan kaikkea. Niin näin nyt mennään. Tosin odotan edelleen sitä elämäni ensimmäistä o:takin :(

Syökö hän myös ulosteesi?

Vierailija
179/209 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamat naiset, jotka ei ottaneet suihin menivät hyvin nopeasti eksien osastoon, kaltaistensa nyhveröiden riesaksi.

Taitavat olla lapsettomia nykyään kaikki.

Onkohan sattumaa lapsettomuus ja nihkeys suihinottoon?

Vierailija
180/209 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatiminen tuntuu olevan seksissä aika yleistä: jos ihminen ei tee niin tai näin, niin menee kiertoon aika nopeasti. Voi voi.

Tämä liittyy nyt vähän samaan luokkaan kuin se ketju, että jos ei anna ekoilla treffeillä, niin kiertoon tai sitten on "estynyt". Tämä nyt joillekin täällä, ei AP.lle.

AP: teillä on mielestäni/mielestäsi kuitenkin hyvä seksielämä, kolmisen kertaa viikossa, saat orgasmin ja muutkin puitteet käsittääkseni kunnossa.

Onko tämä nuolemattomuus nyt kuitenkaan niin iso asia suhteessa? Vai onko kuitenkin jokin muukin joka hiertää ja sitä ei haluta ottaa esille ja nyt on sitten tämä ko. juttu nostettu pramille?

En oikein ymmärrä, että jos muut asiat liitossa on kunnossa, niin mennään pettämään jonkun nuolemisen takia, siis petetään jonkun ihmisen kanssa joka nuolee sinua, että se on niin iso asia, sivuuttaa sellaisen asian kuin oma avioliitto?

Loukkaat miestäsi jonkun himputin lipsuttamisen takia, en ymmärrä. Ymmärtäisin silloin jos avioliitto olisi seksitön, seksiä niukasti tai et saisi orgasmia tai saisit harvoin. Mutta siitähän nyt ei ole kysymys.

Joo joo, mies loukkaa sinua kunnei nuole, mutta se on nyt hiukan eri asia kuitenkin, ei ole syy pettää.

Mutta jokin "syy" siellä taustalla ehkä sitten on, kuitenkin.

Tuli mieleeni, sekin, että kuinka moni nainen loukkaantuisi, jos mies kertoisi pettäneensä kunnei oma nainen ota suihin?

Siis jos se olisi se pelkkä syy miehen mielestä, että petti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme