Onko muita, joiden miehet eivät suostu antamaan suuseksiä?
Ja joo, on pesty ja sheivattu ja pyydetty kauniisti, joskus kiristettykin, etten itsekään sit anna, mutta en sitä viitsi pitää, koska tykkään siitä hommasta itsekin :)
Kommentit (209)
Vierailija kirjoitti:
Tehokas sensuuri pillun nuolemis ketjussa.
Niio
mikkeSakke kirjoitti:
hyi etttä siis työntää päänsä jonnekin naisen haisevaan reikäään ja suuunsa vielä , oksettavaa saastaa
Niio
Nyt ei mies tajuu en osaa sanoa kumpi saaminen vai antaminen kiihottavampaa....ainoastaan mun 2 ei kuulu valikoimaan....saan kyllä nuolla naisen mut siis????
Vierailija kirjoitti:
Pillun nuoleminen ei ole normaalia. No ehkä parikymppisen nuoren naisen pillua voi lipaista, mutta ei vanhan akan haisevaa visvatoosaa.
Oke
Vierailija kirjoitti:
Av palstan suuri pillunnuolemis keskustelu.
Niio
Aika tylyy mut joo ihan ymmärrettävää mut no en mä pysty mitään näyttämään toteen....tai siis en varmaankaan halua ladata jotain omia kännykkä sekoilua nettiin mut en suoranaisesti ole mikään tarinan kertoja...eksyin vaan tänne.....en pidä myöskään masturpointia rumana....mut jo keski-ikänen ukko ni ei sitä niin jaksa...omat kirjottelut ei sinänsä siihen johda vaikka jonkin asian mieleen juolahtaminen saakin "muistoja" mieleen......ja onko tossa jotain hirveen poikkeavaa kun ajattelet pidempiä suhteitasi......1 tai 5 kaikilla kivaa.....ps. en oo ikinä kimppaa harrastanu
Jmt78 kirjoitti:
Seksitön suhde mun mielestä enemmänkin ystävyyttä.......meillä suuseksi isossa osassa hommaa.....lähes aina alkulämmittelyssä.....itse monesti jos tuntuu että laukean liian aikaisin otan ulos ja nuolen naista ja kun tilanne tasaantuu tulen takas sisään.....ekan kerran kun kesken takaapäin vedin ulos ja aloin nuolla 2 sta ilman "lupaa" siis kysymättä naiseni kiihotus tuntui nouseen johonkin potenssiin jotain ja samalla kerralla nainen suorastaan vaati saada siemensyöksyn suuhun(eka kerta)....kun antaa niin monasti saa......mitä parisuhteeseen tulee niin mitä se on ilman seksiä....ehkä lähinnä ystävyyttä jos kyse vain haluista
Oletko oikeasti niin mielikuvitukseton, että luulet että suhde ilman yhtä seksin muotoa on sama asia kuin täysin seksitön suhde?
Mää eksyin tänne sivuille vähä vahingossa ja en ihan taakilla mistä kyse....anteeksi ja siis yksi seksin osa alu ei tosiaan tarkota huonoa tai ei ollenkaa oikeastaa vähä ku irtokarkkihyllyllä kimppapussia tekemässä....vähä noita vähä noita ja pari tollasta.....eli siis anteeksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tajunnan räjäyttävä, hekumallisen ihana seksi, se tuntuu tässäkin ketjussa olevan monelle nykypäivän jumala. Sen alttarille uhrataan kenties muuten hyvä kumppania ja suhde, ei kun parempaa ja enemmän nautintoa mulle, mulle mulle!
Täti-ihmisenä sanon, että vaikka hyvä seksi on tärkeä asia, ei se ole eikä saa olla suhteen tärkein asia. Miten olisi kumppanuus, ystävyys, yhteiset arvot ja muut vähän syvällisemmät asiat? Seksi on asia jota pystyy paljon opettelemaankin, ja ennen kaikkea, siitä pitää pystyä puhumaan ennen lakanoiden väliin hyppäämistä! Jos et pysty puhumaan toiveitasi ennen sänkyyn menoa, älä vielä mene sänkyyn, on toimiva ja monelta pettymykseltä välttävä ohjeeni :)
Minä olen yksi näistä seksinmerkitystä korostaneista. Silti minulla on suhde, jossa on nuo muutkin asiat kohdallaan. Jaamme yhteisen arvomaailman ja tulevaisuudentoiveet, olemme hyviä ystäviä, puhumme avoimesti kaikesta ja tuemme toisiamme. Rakkautta on suhteessamme paljon.
En saa orgasmia yhdynnässä, joten jos tämä minun rakas mieheni ei nuolisi, olisi se minulle ollut aikoinaan mietinnän paikka. Tähän asti en olisi suhdetta edes päästänyt. Ei tuo ole mikään pikkuasia.
Kun kaiken voi saada eli hyvän suhteen ja itselle täydellistä seksiä, niin miksi tyytyä vähempään? Emme me esimerkiksi ole mitään supermalleja eikä elämästä puutu muita murheita, mutta meidän suhde hipoo täydellisyyttä siinä mittakaavassa kuin se on tosielämässä mahdollista.
Sinun tilanteesi on sitten aika erilainen kuin ap:n. Hän on ollut yli 15 vuotta parisuhteessa eritekammoisen miehen kanssa, ja vasta nyt alkanut vaatia miestä muuttumaan. Se on minusta täysin eri asia kuin pariutumisvaiheessa tehdyt päätökset. Toki ihminen saa jättää puolisonsa mistä syystä huvittaa, mutta jos syy on ollut jo yhteen lyöttäytyessä tiedossa, niin silloin tilanteesta on täysin turha syyttää sitä toista osapuolta. Jokaisella ihmisellä on rajansa ja niitä täytyy kunnioittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeastiko jollekin tulee vuonna 2017 yllätyksenä se, että kaikki eivät halua orgasmia kumppaninsa kanssa??!
Tulee todellakin yllätyksenä. Itse en ole tämmöisestä ikinä kuullut vaikka olen nelikymppinen. Onko tämmöinen yleistäkin? Vai niiden juttu ketkä eivät tiedä mitä se laukeaminen kumppanin kanssa on.
Minulle yhdyntä on se parisuhdeseksin ydin vaikka en siinä koskaan orkkua saakaan. Klitorisorkku on kiva juttu, jonka voi saada ihan yhtä hyvin yksin kuin kumppanin seurassakin. Ja olen lauennut kumppanin kanssa lukemattomia kertoja, joten ei, kyse ei ole siitä etten tietäisi mistä jään paitsi.
Se teidän toosa nyt vain sattuu haisemaan ihan paskalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se teidän toosa nyt vain sattuu haisemaan ihan paskalle.
Noin sanoin mutta poistettiin. Eeva kilven juttu hesarissa maahanmujttajistakin piistettiin mutta tämä keskustelu pysyy koska mikään ei ole niin tärkeää kuin PILLUN nuoleminen.
Joo
Kyllähän me miehet tietenkin keskenämme seksiä harrastaessamme annamme toinen toisillemme vastavuoroisesti suuseksiä. Naisille emme tietenkään voi suuseksiä antaa saati sitä heiltä toivoa, koska emme koskaan edes näe heitä, sillä naisethan heti miehestä vilauksenkin nähdessään juoksevat karkuun ainakin 500 metrin sekuntivauhtia jalat tiukasti yhteen laitettuna, että emme vain saisi heiltä seksiä, koska naiset säästävät itseään pirulle.
Ajatus jotenkin vaan tuntuu aika ällöttävältä...
Jeesus on pettynyt ap:hen kun meni pettämään miestä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina korostetaan, ettei naisen tarvitse suostua seksissä sellaiseen, mitä ei halua. Miksi miehen pitäisi suostua?
Ei pidäkkään, mut kuka nyt tuollaista mieheksi huolisi?
Kuka hylkäisi hyvän miehen tuollaisen asian takia? Kaikki naisetko?
Ei tarvitsisi hylätä kun ei alunperinkään mieheksi ota, kyllä pitää seksi koeajaa ennen pariutumista ja toisen miellyttäminen seksuaalisesti puolin ja toisin nyt yleensä kuuluu hyvään seksiin. Ap ei ilmeisesti seksuaalisesti sovi miehellensä, joten miksi suhteeseen? On myös naisia jotka eivät tykkää antaa suuseksiä, eikö tällöin sellainen nainen ja ap:n mies olisi paljon parempia kumppaneita toisilleen? Seksi kuitenkin on aika olennainen osa parisuhdetta.
On myös naisia, jotka eivät tykkää suuseksistä vastaanottavana osapuolena.
Miksi minun pitäisi haluta suuhuni jonkun akan likaista ja karvaista värkkiä? Hyi olkoon!
Joo, mulla on ollut sellainen viimeiset 12 vuotta ollut sellainen. Ei häiritse hiukkaakaan, olen yhdyntäkeskeinen, enkä tarvitse esileikkejä, sytyn nopeasti ja laukean helposti, tosin tarvitsen jotain sisälleni. Pidän pikapanoista, ronskeista otteista ja tukasta vetämisestä. Lipsuttelu on ollut ok, mutta ei aiheuta mitään erityisiä säväreitä. N38
Olen yhteen eritekammoiseen törmännyt, joka ei tietänyt edes, miltä oma spermatippansa maistuu. Silti nainen sai mielellään antaa suuseksiä. Itse ei voinut edes kuvitella vastavuoroisuutta. Siinä oli jo alkumetreillä turha haaveilla parisuhteesta. Tämä jos olisi selvinnyt jonkun papin aamenen jälkeen, niin se olisi kyllä ollut avioeron paikka, tai nuolettamisen hakeminen vieraasta vuoteesta. Samoin seksi kuukautisten aikaan oli täysin tabu. Pyyhe alle vaan ja menoksi.
No mä petinkin. ...pelkkää suuseksiä ja jäin kiinni....joskus vuosi sitten. Pari vuotta sitten jo kyllä sanoin että kaipaan sitä niin hirveesti että kohta varmaan petän. Jäin kiinni. Mies anto anteeksi mutta vaikeeta se on ollut . Ja mä kaipaan sitä suuseksiä entistä enemmän !!! Mutta enää en petä vaan koitan tyytyä tilanteeseen. ...AP