Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies petti

Vierailija
13.10.2017 |

Mies pettänyt henkisesti olemalla kolme viikkoa yhteydessä naiseen (lähetellyt söpistely viestejä) ja muutaman kerran suudellut. Itse face2face näkemisiä ei ole ollut kuin pari. Puhelimesta löytynyt yhteisiä hassuttelu kuvia. Molemmat olleet ihastuneet toisiinsa. Mies ei ole kertonut ollevansa varattu.

Meillä suhdetta takana vasta alle vuosi ja mies omien sanojensa mukaan välittää paljon, muttei vielä voi sanoa rakastavansakaan minua. Oli kuulemma otettu jonkun suuresta huomiosta ja ihailusta mikä ajoi ihastumaan ja näihin tekoihin. Sanoo katuvansa, mutta ei ehkä tarpeeksi kuitenkaan.
Myöhemmin kun olemme puhuneet on osoittanut katuvansa ja surullinen että on niin suuresti loukannut minua, haluaa jatkaa. Naiseen ei ole enää yhteydessä. Mutta onko tää katuminen vaan sitä kun näki loukanneensa minua pahasti, eikä itse teko. Mikä hänet ajoi tuohon? Jännitys? Ei välitä mista tarpeeksi? Myönsi myös ettei ajatellut minua kun oli tämän naisen kanssa, vaan se varasti huomion.

Onko tämä ihan tuhoontuomittu ja mitään järkeä ei ole enää jatkaa. Sovittiin että yritetään, mutta tuottaako se tulosta... näitä tässä nyt pohdin pääni puhki

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap toivottavasti asia selviää.

Vierailija
42/42 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettämiselle voi olla järkevä selitys.

Joo, itsekkyys. Se on pohjimmiltaan aina syy.

Vaikka se pettäminen voi johtua ihan vain imartelun ja ihailun tarpeesta (huono itsetunto), halusta päästä irti vanhasta suhteesta, seksin tarpeesta, arjen pakenemisesta, tai mistä tahansa, se on aina pohjimmiltaan itsekkyyttä. Koska MINÄ nyt nautin tästä huomiosta tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan