Mies petti
Mies pettänyt henkisesti olemalla kolme viikkoa yhteydessä naiseen (lähetellyt söpistely viestejä) ja muutaman kerran suudellut. Itse face2face näkemisiä ei ole ollut kuin pari. Puhelimesta löytynyt yhteisiä hassuttelu kuvia. Molemmat olleet ihastuneet toisiinsa. Mies ei ole kertonut ollevansa varattu.
Meillä suhdetta takana vasta alle vuosi ja mies omien sanojensa mukaan välittää paljon, muttei vielä voi sanoa rakastavansakaan minua. Oli kuulemma otettu jonkun suuresta huomiosta ja ihailusta mikä ajoi ihastumaan ja näihin tekoihin. Sanoo katuvansa, mutta ei ehkä tarpeeksi kuitenkaan.
Myöhemmin kun olemme puhuneet on osoittanut katuvansa ja surullinen että on niin suuresti loukannut minua, haluaa jatkaa. Naiseen ei ole enää yhteydessä. Mutta onko tää katuminen vaan sitä kun näki loukanneensa minua pahasti, eikä itse teko. Mikä hänet ajoi tuohon? Jännitys? Ei välitä mista tarpeeksi? Myönsi myös ettei ajatellut minua kun oli tämän naisen kanssa, vaan se varasti huomion.
Onko tämä ihan tuhoontuomittu ja mitään järkeä ei ole enää jatkaa. Sovittiin että yritetään, mutta tuottaako se tulosta... näitä tässä nyt pohdin pääni puhki
Kommentit (42)
Joku suhteessa prakaa kun vierasta haluaa, toiset sen toteuttaa ja toiset haaveilee, sun kummapnis teki sen ja tekee toistekin :) Hyvää jatkoa suhteelle
Älä ota miestä, joka tekee mitä sattuu, eikä itsekään ymmärrä tekojaan.
Sä et voi ikinä luottaa siihen.
Joo, se sanoo että ei halua satuttaa, on pahoillaan ja lässynlässyn.
Mutta jos sanat ja teot on ristiriidassa, teot on totuus.
Tuollaisen miehen kanssa susta tulee lopulta epäluuloinen, kireä, pettynyt, huonotuulinen ja nalkuttava akka. Et kai sitä halua?
Jos on jo vuoden päästä tommosta, ei tilanne tuosta parane. Lähde, kun se on vielä helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Tää nainen asuu oikeasti kaukana, joten ei voi kirjoitella täällä.
Marsissa?
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut uimassa omien sanojensa mukaan pöksyihin. Häntä on edellisissä suhteissa petetty ja sanoi että siksi ei uskalla alkaa rakastaa kovin helposti ja ollut skeptinen minunkin uskollisuudesta aijemmin.
Jahas, olet törmännyt manipuloijaan. Minäkin uskoin tuollaista hyvin nuorena, sittemmin ovat silmät auenneet. Tytärtäni neuvoisin jättämään tuollaisen välittömästi.
Teillähän pitäisi olla suhde kukkeimmillaan ja äijä jo pettää?
En jatkaisi naisen kanssa, joka vahtii miehen puhelinta.
Vierailija kirjoitti:
Ainahan miehet sanoo jäädessään kiinni, ettei se toinen merkinnyt mitään. Ajattele niin päin, mitä sinä merkitset miehelle, kun on valmis toimimaan selkäsi takana.
Veit sanat suustani. Vasta alle vuosi ja nyt jo petti. Ei voi olla kyse mistään väljähtäneestä parisuhteesta, vaan mieshän on täysi luihu. Tuskin se sitäpaitsi pussailuun jäi, kunhan valehtelee ja pettää vielä uudestaan ja pian.
Ei lapsia ja omaisuutta, pistä poikki. Pääset helpolla tuosta painolastista, mitä tuohon rakkautta tuhlaamaan. Ei ole arvoisesi mies!
N50v.
Ihan varmaan on vaan suudeltu jos on hassuttelukuviinkin ollut aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut uimassa omien sanojensa mukaan pöksyihin. Häntä on edellisissä suhteissa petetty ja sanoi että siksi ei uskalla alkaa rakastaa kovin helposti ja ollut skeptinen minunkin uskollisuudesta aijemmin.
Jahas, olet törmännyt manipuloijaan. Minäkin uskoin tuollaista hyvin nuorena, sittemmin ovat silmät auenneet. Tytärtäni neuvoisin jättämään tuollaisen välittömästi.
Minunkin petturimiehiä oli petetty. Se ajaa ne pettämään suhteessa. Voi parat :( Parasta on pettää etukäteen kun nainen pettää kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Ainahan miehet sanoo jäädessään kiinni, ettei se toinen merkinnyt mitään. Ajattele niin päin, mitä sinä merkitset miehelle, kun on valmis toimimaan selkäsi takana.
Niin, eiköhän se ole niin päin, että se ketä on petetty ei merkitse mitään, koska sitä on voitu pettää. Se jonka kanssa petettiin voi olla mitä tahansa. Ei sitä oltu pettämässä.
Pettämiselle voi olla järkevä selitys.
Olet selvästi laiminlyönyt miestäsi kun hän on joutunut hakemaan rakkautta toisaalta.
Vierailija kirjoitti:
Ap miten mies on perustellut?
Tuskin on vastaamassa, on niin vanha ketju.
No en näe tuossa aineksia suureen rakkauteen, enkä juuri muuhunkaan. Kun aikoinaan iskin silmäni tulevaan vaimooni, muut naiset muuttuivat merkityksettömiksi. Ja samanmoista se on ollut siitä lähtien, sydän kuuluu hänelle ja muut sen jatkeena olevat vempeleet.
M32
Ihan kun mun ex. Heti alkoi toi meininki ja kesti koko sen 9 vuotta kun tyhmänä kerta toisensa jälkeen odotin hänen muuttuvan, koska hän niin aina lupasi ja aneli etten jättäisi. Kunnes lopulta jätin. Nyt mies on vuoden ollut uuden naisen kanssa ja voin kuvitella et tilanne vois hyvin olla tuo ap:n tilanne hänellä.