Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies petti

Vierailija
13.10.2017 |

Mies pettänyt henkisesti olemalla kolme viikkoa yhteydessä naiseen (lähetellyt söpistely viestejä) ja muutaman kerran suudellut. Itse face2face näkemisiä ei ole ollut kuin pari. Puhelimesta löytynyt yhteisiä hassuttelu kuvia. Molemmat olleet ihastuneet toisiinsa. Mies ei ole kertonut ollevansa varattu.

Meillä suhdetta takana vasta alle vuosi ja mies omien sanojensa mukaan välittää paljon, muttei vielä voi sanoa rakastavansakaan minua. Oli kuulemma otettu jonkun suuresta huomiosta ja ihailusta mikä ajoi ihastumaan ja näihin tekoihin. Sanoo katuvansa, mutta ei ehkä tarpeeksi kuitenkaan.
Myöhemmin kun olemme puhuneet on osoittanut katuvansa ja surullinen että on niin suuresti loukannut minua, haluaa jatkaa. Naiseen ei ole enää yhteydessä. Mutta onko tää katuminen vaan sitä kun näki loukanneensa minua pahasti, eikä itse teko. Mikä hänet ajoi tuohon? Jännitys? Ei välitä mista tarpeeksi? Myönsi myös ettei ajatellut minua kun oli tämän naisen kanssa, vaan se varasti huomion.

Onko tämä ihan tuhoontuomittu ja mitään järkeä ei ole enää jatkaa. Sovittiin että yritetään, mutta tuottaako se tulosta... näitä tässä nyt pohdin pääni puhki

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt siis sanoo että minusta välittää enemmän ja tää toinen ei merkitse hänelle mitään. Kuulemma ei koskaan halua loukata minua noin, kun näki miten kärsin. Haluaa olla minun kanssani. Minäkin haluan yrittää, mutta miten tuosta ylipääseminen onnistuu...

Vierailija
2/42 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuhoon tuomittu. Ei se tuohon jää, löytyy muitakin naisia..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli äskettäin suhde mieheen ja aloin lopulta miettiä, oliko kuitenkin varattu. Ei ole enää kuulunut mitään ja ilmeisesti  vaimo/naisystävä sai tietää. En todellakaan olisi alkanut suhteeseen varatun kanssa, jos olisin tiennyt tästä. Seksiäkin oli.

Vierailija
4/42 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan miehet sanoo jäädessään kiinni, ettei se toinen merkinnyt mitään. Ajattele niin päin, mitä sinä merkitset miehelle, kun on valmis toimimaan selkäsi takana.

Vierailija
5/42 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos alle vuosi takana, niin ei kannata jatkaa. Älä ole sylkykuppi.

Vierailija
6/42 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota, ööh, alle vuosi oltu kimpassa ja äijä on uimassa jo toisen naisen pöksyihin? Hurmanhan pitäisi teillä vielä olla suurimmillaan. Laita ihmeessä ukko kiertoon.

Vierailija
7/42 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jatkaisi suhdetta. Ei lupaa kovin hyvää jos noinkin varhaisessa vaiheessa pettää.

Vierailija
8/42 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut uimassa omien sanojensa mukaan pöksyihin. Häntä on edellisissä suhteissa petetty ja sanoi että siksi ei uskalla alkaa rakastaa kovin helposti ja ollut skeptinen minunkin uskollisuudesta aijemmin.

Vierailija
9/42 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan käynyt niin että tuo nainen on lopettanut yhteydenpidon mieheen ja antanut pakit. Nyt mies nöyränä palaa luoksesi...jos nainen olisi miehesi huolinut, olisi hän jättänyt sinut. (ja ihan fiksu nainen että pakittaa tuollaisen nyhveröt pettäjämiehen...)

Vierailija
10/42 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niimpä. Itse sanoo että ei heti uskalla/voi rakastaa ketään. Mutta välittää suuresti minusta. Ei tiedä miksi noin kävi.

Vierailija
11/42 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies laittoi naiselle viestin että on suhteessajaei olla enää yhteydessä. Nainen olisi halunnut olla vielä ystävä. Mies esti ja poisti yhteyden. Puhelunnumeroita ei olla vaihdettu ja nainen asuu kaukana.

Vierailija
12/42 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutun tuntuista. Tapasin miehen kaksi kertaa, viestejä jokunen viikko. Sitten mies  lopetti viestitkin.  Jäi ilmeisesti kiinni. Inhottaa nuo miehet, jotka pyörittää useita naisia kerrallaan. Mistä päin, ap?

Vierailija
13/42 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n miesystävä olisi edelleen ja pysyvästi tämän uuden kanssa, mutta kun nainen pisti poikki?

Vierailija
14/42 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sä huolehdit sun ulkonäöstä, meikkaat, käyt salilla? Koska joku muu kyllä panostaa jos itse et viitsi. Toivottavasti hemmottelet sun miestä ja osoitat että arvostat koska jos et niin meitä sinkkunaisia kyllä riittää jotka tekis asiat sua paremmin. Nyt sulla on paikka katsoa peiliin ja laittaa suhde kuntoon ennen kun mies jolla näemmä vientiä riittää hakee onnensa muualta.

Vierailija
15/42 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää nainen asuu oikeasti kaukana, joten ei voi kirjoitella täällä.

Vierailija
16/42 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli äskettäin suhde mieheen ja aloin lopulta miettiä, oliko kuitenkin varattu. Ei ole enää kuulunut mitään ja ilmeisesti  vaimo/naisystävä sai tietää. En todellakaan olisi alkanut suhteeseen varatun kanssa, jos olisin tiennyt tästä. Seksiäkin oli.

Tyypillinen tarina.

Vierailija
17/42 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsitelkää draamanne keskenään eikä yritetä hankkia nyyhkypisteitä pikku itkuilla.

Naikkonen jota ei ole kysytty varsinkaan perään seurailemaan eikä päätä aukomaan, kuten ei tämän pakkomielteiden levittäjääkään, huutelee mielellään junaan nousevalle miehelle että "tuo mies pettää naisia".

Senkin takia asemalla vartijoille ja partioille yksilöidystä naikkosesta tehdään ilmoitus.

Joten jumppasalilla nuppiasi miehelle aikova, miksi emme riitauta casea?

Vierailija
18/42 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsitelkää draamanne keskenään eikä yritetä hankkia nyyhkypisteitä pikku itkuilla.

Naikkonen jota ei ole kysytty varsinkaan perään seurailemaan eikä päätä aukomaan, kuten ei tämän pakkomielteiden levittäjääkään, huutelee mielellään junaan nousevalle miehelle että "tuo mies pettää naisia".

Senkin takia asemalla vartijoille ja partioille yksilöidystä naikkosesta tehdään ilmoitus.

Joten jumppasalilla nuppiasi miehelle aikova, miksi emme riitauta casea?

Kuule taukki, ei edes tapaamista naikkosen kanssa joka kuitenkin yrittää jättää "miestä". Niinkuin itse toistat sitä miehelle junttisalilla.

Vierailija
19/42 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä missään nimessä jatka suhdetta. Minulla oli täsmälleen samanlainen suhde, alle vuosi yhdessä ja sain kiinni pettämisestä.

Sanoi täsmälleen samoja asioita, häntä oli petetty, ei se toinen merkitse mitään, minä olen tärkein, hän oli tyhmä, lisäksi uhkaili itsemurhalla jos jätän jne. Olin nuori ja tyhmä ja jäin siihen suhteeseen. Ei mennyt kuin pari viikkoa niin oli toinen, kolmas, neljäs jne.

En tiedä kuinka monta kertaa petti, kuulin vielä jälkikäteen kenen kanssa oli ollut, yhteensä niitä sitten taisi olla kymmenisen naista, minä tiesin muistaakseni neljästä. Ei ehditty olla yhdessä kuin juuri ja juuri vuosi. 

Kun erosimme, hän alkoi samana päivänä julkisesti seurustella viimeisimmän kanssa, jonka kanssa oli minua pettänyt. Ei se kestänyt kuin muutaman päivän, sitten alkoi vinkua minua takaisin. Sillä kertaa en enää ollut niin typerä, vaan annoin moisen "miehen" mennä roskakoriin. Jaksoi kyllä useamman kuukauden laittaa viestiä ja ilmestyä milloin minnekin vonkumaan. Pidin pääni, olin kuin häntä ei olisikaan.

Jälkeenpäin olen kuullut, että jokaikistä tyttöystäväänsä on pettänyt todella usein, myös minun jälkeeni tulleita ja milloin ruinannut ketäkin exäänsä takaisin. Jokaista on myös uhkaillut itsemurhan tekemisellä, jos jättävät hänet. Omituista kyllä, miten vieläkin on hengissä, kun niin tosissaan kuulemma aina oli.

Tätä nykyä on tietääkseni yksin ja yksi vihatuimmista miehistä kotikaupungissaan naisten keskuudessa ja kaikki tietävät hänet.

Uskon, että joskus saa ansionsa mukaan.

Vierailija
20/42 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tilanteessa kumpikaan ei ole vaatinut, kiristänyt jäämään. Puhuttu yhdessä onko järkeä jatkaa ja mitä se vaatii ja ennenkaikkea molemmat haluaa sitä. Mietin vain sitä, että jos tässä vaiheessa suhdetta on jo ns valmis pettämään kun minä olen ollut umpirakastunut, niin mitäs sitten kun suhde on arkipäiväystynyt, välillä on tylsää ja vaikeaa. Niin mitäs sitten? Kun on valmis ajautumaan tuohon jo silloin "kun kaikki on hyvin" Ymmärtäisin paremmin jos oltaisiin kuljettu yhdessä jo monta vuotta ja olisi joku syy siihen mikä on tuohon ajanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme