Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkkuelämää -sarjan mokat

Vierailija
13.10.2017 |

Itseäni häiritsi se, kun Samantha meni plastiikkakirurgin vastaanotolle suunnittelemaan silikonirintojen ottamista. Plastiikkakirurgin kanssa he katselivat juorulehteä ja plastiikkakirurgi kertoi, kenelle julkkikselle on asentanut silikonit ja milloin. Eikös lääkäreillä ole vaitiolovelvollisuus, joten heillä ole lupaa levitellä tietoja potilaistaan? Tuo oli mielestäni todella paha ja ärsyttävä moka!

Toinen moka on se, kun lahjapakettia käsitellään niin kuin se olisi tyhjä (usein onkin, mutta eihän se saisi näkyä katsojille). Räikein ja mieleenjäänyt paketin kantotapa oli Carriella ja Stanfordilla, kun he veivät puuhatuolia ja lasten astiastoa tuttunsa lapselle. Eipä näyttänyt kovin painavilta heidän kannatellessaan niitä... Carrie jopa nosti puuhatuolin päänsä yläpuolelle kuin höyhenen, kun esitteli korkkareitaan emännälle, joka pyysi ne poistamaan.

Mitä mokia te olette sarjassa huomanneet?

Kommentit (372)

Vierailija
81/372 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarah Jessica Parker seurusteli John F Kennedy Jr:n ja Robert Downey Jr:n kanssa ja on naimisissa Matthew Broderickin kanssa. Aika erikoista väittää, ettei kelpaa miehille.

Vierailija
82/372 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sarah Jessica Parker seurusteli John F Kennedy Jr:n ja Robert Downey Jr:n kanssa ja on naimisissa Matthew Broderickin kanssa. Aika erikoista väittää, ettei kelpaa miehille.

Niinpä. Minullakin on ollut miehiä, vaikka olen ainakin 10 kertaa rumempi kuin Sarah Jessica Parker.

Hänhän oli Sinkkis-aikoihin hyvin nuorekkaan ja raikkaan näköinen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/372 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on mielestäni moka sekä sarjassa että vielä isompi käännösmoka. Miranda on painonvartijoiden punnituksessa ja siellä hänen painonsa kirjataan väärin, en muista enää oliko se 157 paunaa kun paperiin merkitään 175 ja sitä painoa kailotetaan ääneen. Ei ne luvut olleet nuo mutta tuonnepäin, lasiin vielä laskurilla että Mirandan paino oli 68kg mikä ei ole kovin paljon sarjan pisimmälle naiselle joka oli lähes 170cm... läskipuvuilla oli kyllä tehty näyttämään lähes 80-kiloiselta. Suomennoksessa Mirandan paino oli 58 kg eli hoikka!!! Tuo kohta on ärsyttänyt mua aina 😡 Normaalipainon kauhistelu ja päälle vielä käännösmoka!

Vierailija
84/372 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta siis juonen kannalta. Kaksi elämän suurta rakkautta muuttaa Pariisiin.

Olisiko Pariisi amerikkalaisille se kliseisin Euroopan kaupunki, jonka kaikki tietää ja jonne kaikki haluaa; varsinkin tuohon aikaan kun sarja kuvattiin.

Pariisi kaksi kertaa sen takia, koska Big lähti Pariisiin haluamatta Carrieta sinne. Löysi lisäksi Natashan sieltä. Lähtö Venäläisen kanssa Pariisiin antoi revanssia Carrielle.

Vierailija
85/372 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli nuorena ystävätär, joka näytti ihan Carrielta: pieni ja isohiuksinen. Miehet pyörivät hänen ympärillään. Samanlaista naisen ja pikkutytön sekaista seksikkyyttä. Carrie on lisäksi jotenkin haavoittuvan oloinen, vetoaa aika moneen mieheen.

Vierailija
86/372 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samantha saapuu toimistolleen ja assistenttisa pälpättää puhelimeen. En muista oliko assistentti se tyttönen joka järkkäsi myöhemmin ne katastrofi-bileet, vai se mies jonka kanssa Sam myöhemmin sekstaili. MUTTA eniveis, Samanthan jakku on aivan riekaleina oikealta puolelta takaa :0 Aina kun näen tuon jakson mietin että miksi?! Kausi taisi olla 2.

Vierailija
87/372 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli nuorena ystävätär, joka näytti ihan Carrielta: pieni ja isohiuksinen. Miehet pyörivät hänen ympärillään. Samanlaista naisen ja pikkutytön sekaista seksikkyyttä. Carrie on lisäksi jotenkin haavoittuvan oloinen, vetoaa aika moneen mieheen.

Joo. Carrie on myös energinen ja ulospäinsuuntautunut, mikä vetoaa miehiin. 

Huvittaa nuo ulkonäön haukkujat, joiden mukaan oikeassa elämässä kukaan mies ei huolisi Carrieta... Kadullakin tulee vastaan vaikka minkänäköistä epäsiistin näköistä viipottajaa (sekä miehiä että naisia), ja monella näistä on sormus sormessa tai kumppani käsipuolessa. 

Vierailija
88/372 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa nuo ulkonäön haukkujat, joiden mukaan oikeassa elämässä kukaan mies ei huolisi Carrieta... Kadullakin tulee vastaan vaikka minkänäköistä epäsiistin näköistä viipottajaa (sekä miehiä että naisia), ja monella näistä on sormus sormessa tai kumppani käsipuolessa. 

Vaikka minkä näköisillä naisilla on miehiä, mutta ei se tee niistä naisista kaunottaria. SJP ei muutu kaunottareksi vaikka käsipuolessa olisi maailman halutuin mies.

Vierailija
89/372 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka minkä näköisillä naisilla on miehiä, mutta ei se tee niistä naisista kaunottaria. SJP ei muutu kaunottareksi vaikka käsipuolessa olisi maailman halutuin mies.

mIksi hänen täytyisi muuttua kaunottareksi? Olisiko joku malli sitten Carrien roolissa uskottavampi vai mikä on pointtisi? SJP on minun mielestäni kaunis nainen, joka on pitänyt huolta kunnostaan ja kehostaan. Hänellä on upeat hiukset. Minusta on hienoa, että hän ei ole lähtenyt mihinkään kauneusleikkauksiin nenäänsä pienentämään yms vaan uskaltaa näyttää viisikymppiseltä eikä joltain botox-pelleltä.

Vierailija
90/372 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa aina kun joku oikeasti kuvittelee että kauneudelle olisi joku absoluuttisen tosi määritelmä :D Eli jos vaikka SJP:n aviomiehen mielestä SJP on kaunis niin hän on väärässä?

Vierailija
91/372 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa aina kun joku oikeasti kuvittelee että kauneudelle olisi joku absoluuttisen tosi määritelmä :D Eli jos vaikka SJP:n aviomiehen mielestä SJP on kaunis niin hän on väärässä?

Ei. SJP voi olla miehensä mielestä kaunis kuten kuka tahansa, mutta ei se tee meistä suuren luokan kaunottaria.

On olemassa tietyt kauneusihanteet, jolloin voidaan kutsua tiettyjä ihmisiä julkisesti kaunottariksi. Vaikka minun mieheni pitää minua kauniina, ei minusta kirjoitettaisi lehteen suuren luokan kaunottarena, koska suurin osa ihmisistä on eri mieltä minusta kuin oma mieheni.

Grace Kellyä tai Raquel Welchiä voidaan kutsua julkisesti kaunottariksi koska suurin osa ihmisistä on sitä mieltä, että he ovat erittäin kauniita.

Vierailija
92/372 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskitytään nyt itse aiheeseen eli Sinkkuelämää -sarjan mokiin js epäkohtiin eikä jankata SJP:n ulkonäöstä, tehkää siitä vaikka uusi ketju!

Vierailija
93/372 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miss Universum-kisaakaan ei voiteta sillä perusteella, että on oman miehensä mielestä kaunis vaan pitää olla monien muidenkin mielestä kaunis. Kyllä sinä itsekin tiedät että on olemassa tietyt kasvonpiirteet, joita yleisesti pidetään kauniina.

SJP:n kasvonpiirteet eivät vastaa yleisiä ihanteita, joten vaikka hän sinun mielestäsi on kaunis, häntä ei pidetä kaunottarena, jonka kauneutta haettaisiin plastiikkakirurgilta tai jollaista pikkutytöt ihailisivat tv:stä.

Vierailija
94/372 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mIksi hänen täytyisi muuttua kaunottareksi? Olisiko joku malli sitten Carrien roolissa uskottavampi vai mikä on pointtisi? SJP on minun mielestäni kaunis nainen, joka on pitänyt huolta kunnostaan ja kehostaan. Hänellä on upeat hiukset. Minusta on hienoa, että hän ei ole lähtenyt mihinkään kauneusleikkauksiin nenäänsä pienentämään yms vaan uskaltaa näyttää viisikymppiseltä eikä joltain botox-pelleltä.

En ole sanonut että Carrrien pitäisi olla kaunis. Kommentoin vaan viestiä jossa sanottiin että Carriella on ollut miehiä, joten hän ei voi olla ruma yleisellä mittapuulla. Vastasin ainoastaan tuohon väitteeseen, sillä se oli niin naiivi.

Vierailija
95/372 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauneus koostuu tietyistä piirteistä ja mittasuhteista. On olemassa ihmisiä jotka ovat yleisten kauneusihanteiden mukaisia tai hyvin lähellä sitä, on olemassa ihmisiä joiden kasvoissa on joitain yleisten kauneusihanteiden mukaisia piirteitä ja sitten on niitä joiden kasvot ovat todella kaukana yleisistä ihanteista. Rumuudessa ei ole mitään pahaa. Rumakin voi jonkun mielestä olla ihana, mutta se johtuu silloin ruman luonteesta tai katsojan erikoisesta mausta.

Vierailija
96/372 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. SJP voi olla miehensä mielestä kaunis kuten kuka tahansa, mutta ei se tee meistä suuren luokan kaunottaria.

On olemassa tietyt kauneusihanteet, jolloin voidaan kutsua tiettyjä ihmisiä julkisesti kaunottariksi. Vaikka minun mieheni pitää minua kauniina, ei minusta kirjoitettaisi lehteen suuren luokan kaunottarena, koska suurin osa ihmisistä on eri mieltä minusta kuin oma mieheni.

Grace Kellyä tai Raquel Welchiä voidaan kutsua julkisesti kaunottariksi koska suurin osa ihmisistä on sitä mieltä, että he ovat erittäin kauniita.

Keksi jo jotain muuta kuin nuo iänikuiset grace kellyt ja raquel welchit.

Vierailija
97/372 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keksi jo jotain muuta kuin nuo iänikuiset grace kellyt ja raquel welchit.

No he nyt sattuvat olemaan yleisesti kauniina pidettyjä. Sharon Tate on myös hyvä esimerkki täydellisestä kaunottaresta.

Vierailija
98/372 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

SJP:llä ei ole ollut mitä tahansa miehiä, vaan Hollywood-tähtiä ja Kennedy. Siksi siinä ei ole mitään epäuskottavaa, että hänen näyttelemänsä, seurapiireissä pyörivä, tunnettu kolumnistikin kiehtoo miehiä. Siitä minä olen puhunut, en siitä, onko SJP joku suuri kaunotar (ei minustakaan).

Vierailija
99/372 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää ny oikeesti muualle jankkaamaan noista kauneusjutuista! tää on niin tyypillistä av:ta... kiinnostava ja hauska keskustelu kääntyy yhtäkkiä päälaelleen typerän asian jankutukseksi joka ei liity aloitukseen millään lailla 😡

Vierailija
100/372 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää pilatko hauskaa ketjua aiheilla, jotka eivät siihen KUULU! Se on yksinkertaisuuden merkki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä