Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paula Vesalan "rohkea kaula-aukko" Tuntemattoman kutsuvierasnäytöksessä...

Vierailija
12.10.2017 |

Kommentit (86)

Vierailija
21/86 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kamala mekko, hirveät olkatoppaukset, näyttää siltä kuin se olisi dyykattu jonkun tädin 80 -luvun vaatteista. Riippurintojen esittely ei valitettavasti pelasta asua. En ymmärrä mitä "rohkeaa" on esitellä rintojaan julkisessa tilaisuudessa.

Pitää varmaan kysyä miehiltä jotka toki eri mieltä kuin av-mammat. IL kommentoissa miehet kuolaa munat pystyssä.

Yhdenkään kommentoijan profiili ei tosin vaikuttanut kovin aidolta...

Vierailija
22/86 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketunnenät nuo on, ei patalaput.

Tiedän, koska itselläni samanlainen rintamus ilman rintsikoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/86 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun saatte purkaa täällä pahaa oloanne. Oletan, että ketään haukkujista ei ole kutsuttu tuonne ensi-iltaan tai yhtään mihinkään muuallekaan? Itse en ainakaan haluaisi hapannaamoja pilaamaan hyviä bileitä.

Vierailija
24/86 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kamala mekko, hirveät olkatoppaukset, näyttää siltä kuin se olisi dyykattu jonkun tädin 80 -luvun vaatteista. Riippurintojen esittely ei valitettavasti pelasta asua. En ymmärrä mitä "rohkeaa" on esitellä rintojaan julkisessa tilaisuudessa.

Pitää varmaan kysyä miehiltä jotka toki eri mieltä kuin av-mammat. IL kommentoissa miehet kuolaa munat pystyssä.

Mistä voitaneen päätelä, että miehille riittää kun näkyy tissit.

Vierailija
25/86 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesalalta kyllä paha tyylimoka. Alkaa muistuttaa viisikymppistä kukkahattutätiä kampaukselta ja asuun ympätty väkisin paljaat tissit. Oli vielä ok PMMP aikoihin, nyt ei enää.

Vierailija
26/86 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa kun saatte purkaa täällä pahaa oloanne. Oletan, että ketään haukkujista ei ole kutsuttu tuonne ensi-iltaan tai yhtään mihinkään muuallekaan? Itse en ainakaan haluaisi hapannaamoja pilaamaan hyviä bileitä.

Eikö siis saa kertoa mielipidettä ilman, että se tulkitaan pahan olon purkamiseksi tai haukkumiseksi?

Vierailija
27/86 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No juuri niistä Iltalehden kyseisen uutisen kommenteista, torvelo!

Vierailija
28/86 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä näyttää, nätti aikuisen naisen kroppa ja rinnat. Sitten taas naristaan kun naisilta vaaditaan ulkonäöllisesti ikuista nuoruutta ja timmiä kroppaa pystyine teinirintoineen. Hävetkää haukkujat.

Vierailija
29/86 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No juuri niistä Iltalehden kyseisen uutisen kommenteista, torvelo!

Niistäpä niistä, torvelo. Lause päättyy pisteeseen, joten se on toteamus eikä kysymys.

Vierailija
30/86 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, eihän sillä ole mitään väliä, että visuaalisesti kokonaisuus on aivan karsea kunhan miehillä kuola valuu ja on munat pystyssä! Sitä varten juhlapukeutuminen on.

Vierailija
31/86 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä sen tissit vaikutti ihan hyviltä,normi b-kuppi.

Silmiä ihmettelin haastattelussa,onkohan vetänyt jotain?

Vierailija
32/86 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on ilmeisesti rohkea silloin, kun esittelee eturauhasiaan.

Vierailija
33/86 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvältä näyttää, nätti aikuisen naisen kroppa ja rinnat. Sitten taas naristaan kun naisilta vaaditaan ulkonäöllisesti ikuista nuoruutta ja timmiä kroppaa pystyine teinirintoineen. Hävetkää haukkujat.

Tuolla naisella ON nätti kroppa, asuvalinta vaan on mennyt pahasti pieleen.

Vierailija
34/86 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman mielipiteen ilmaiseminen jonkun ihmisen asusta on pahan olon purkamista? Itse en ymmärrä, miksi tuo asu nostettiin edes esille Iltapäivälehdissä. Oli siellä paljon paremmannäköisiäkin mekkoja.

Vierailija
35/86 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauniita pikkutisuja on turha piilotellä. tuollaisia kyllä mielellään katselee.

Vierailija
36/86 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oman mielipiteen ilmaiseminen jonkun ihmisen asusta on pahan olon purkamista? Itse en ymmärrä, miksi tuo asu nostettiin edes esille Iltapäivälehdissä. Oli siellä paljon paremmannäköisiäkin mekkoja.

Vesalan asu nostettiin esille samasta syystä kuin Vesala otettiin väkisin näyttelemään minuutin kohtaus leffaan. Kohtaus jota ei ole edes alkuperäisessä kirjassa, mutta se piti väkisin tehdä jotta Jumalatar Vesalaa saadaan taas kehua "multitalentiksi huippunäyttelijäksi". Vesalaa ei myöskään saa kritisoida lainkaan, muuten lynkataan täällä ja muilla keskustelupalstoilla.

Vierailija
37/86 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään itse tuollaisista kaula-aukoista. Jotenkin itse naisena ärsyttää se, että niitä tissejä ei voi toisinaan vähän näyttää. Miksei voisi? RInnat on kaunis ja tärkeä osa naisen vartaloa tai ainakin ne ovat sitä itselleni.  Muuallahan tuo on aika normaalia. 

Itse kaula-aukon mallissa ei siis mitään vikaa, mutta ehkä ne voisi ihoteipillä tms. muotoilla vähän paremmiksi. 

Vierailija
38/86 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt ei haukuttu pelkästään asua vaan tissejä ja ihmeteltiin miksi ei ole ottanut silikooneja. Törkeää.

Vierailija
39/86 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt ei haukuttu pelkästään asua vaan tissejä ja ihmeteltiin miksi ei ole ottanut silikooneja. Törkeää.

Kuka täällä on silikoneista puhunut?

Vierailija
40/86 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Paula Vesala oli kutsuttu Tuntemattoman kutsuvierasnäytökseen? Tai ne muut?

Voivat kevytpunikit siellä porukalla paheksua fasistivaareja jotka hyökkäsivät työläisten paratiisiin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä