Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kyllä tää oli noloa kun jouduin kieltämään erään perheen yökyläilyn

Vierailija
12.10.2017 |

Sattumalta näin tutun äidin lastensa kanssa kaupungissa. Olivat tulleet maalta reissuun.
Äiti sitten kysyi yöpaikkaa.
En voinut päästää heitä asuntoon.

Kommentit (1962)

Vierailija
1841/1962 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs teille tänään kuuluu? Mä tein hienon asetelman jouluksi ja koiranpentele söi siitä koristeita. Ei taida meidän koira tykätä joulusta. Mitähän tapahtuu, kun kuusi kannetaan sisälle ja koristellaan se? Saas nähdä, tuleeko kuusipuusta kusipuu.

Voi ei, se oiski kamalaa jos koira alkaa nostaa koipeaan kuuseen, sehän voi ajatella että onpas kivaa kun on hommattu hänelle sisävessa.

Ja ajatteleekohan se kuusen koristeista myös että ne on hänelle uusia leluja, kissat kai ainakin tykkää leikkiä kuusen koristeilla. No ymmärtäähän sen kun on vaikka mitä roikkuvaa, värikästä ja kivaa koristetta jotka inspiroi leikkimään.

Pahoin pelkään, että näin käy. En kyllä ymmärrä, miks mun kaikki lemmikit on jotenkin aivottomia. Kissa kaatoi joskus kuusen ja kävi usein keittiönlavuaarissa pissalla.

Joo, mut omasta mielestään ne on loogisia, kissa huomaa ettei pissa jää haisemaan kun tekee lavuaariin ja se veden mukana menee pois, koira ajattelee ettei tassut palellu kun on sisävessa kuten ihmisilläkin jne..

Mun koira piilottaa aina puruluut, ihan varmuuden vuoksi. Ajattelee varmaan että jos ei piilota niitä niin mä ajankulukseni pureskelen niitä.

Jaksaiskohan koiruus piilottaa sata luuta, jos antaisit ne Suomi 100 juhlan kunniaksi?

Ainakin joskus siivotessa kun keräsin sen lelut, puruluut ja puruluun kappaleet yhteen kasaan, kun koira huomas mitä mä teen se alkoi oikein tuohtuneena kanniskella niitä eri paikkoihin ja mulkoili minua äkäisesti että oonko mä ihan vajaa kun kerään ne yhteen kasaan.

En tiedä miten kauan sillä menis piilottaa 100, mut ehkä se ottais välillä torkut ja jatkais sit jos ei kerralla jaksa kaikkia.

Pitäiski kokeilla, oispahan koiralle puuhaa.

Vierailija
1842/1962 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän kissa tunkee  lelujaan aina sohvan alle. Unohtaa ne , löytää sitten joskus , ja on hirveän yllättynyt - kappas tämmöinen lelu täällä sohvan alla.

Toimisikohan tuo miehen lahjoihin, ostaisi kirjan lahjaksi , tunkisi sen sohvan alle, saisi mies sitten seuraavana jouluna löytää sen. Piilottaisi taas vuodeksi. Säästyisi lahjastressiltä ja rahan menolta. 

Mä taas oon niin häijy että piilotan osan koiran leluista ja jätän sille niistä osan, sit vaihdetaan, koira aina ilahtuu niistä vanhoista, piilossa olleista leluista.

Uskoisin että tuo toimii myös ihmisiin, kun kierrättää vaan lahjat niin on todellakin yks stressi vähemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1843/1962 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisaat sanoo, että ihmisen pitäis piilottaa ne koiran luut. Koiralla on sitten tekemistä, kun etsii niitä. Ja olis sille ihmisellekin, kun ne piilot loppuu kotoa aika äkkiä ja pitäis kuitenkin laittaa niin alas, että koira yltää niihin.

Vierailija
1844/1962 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viisaat sanoo, että ihmisen pitäis piilottaa ne koiran luut. Koiralla on sitten tekemistä, kun etsii niitä. Ja olis sille ihmisellekin, kun ne piilot loppuu kotoa aika äkkiä ja pitäis kuitenkin laittaa niin alas, että koira yltää niihin.

No juu, kerran koira ulkona kaivellessaan löysi maasta jotain ruosteisia rautanauloja, ruosteisia kaapelin tms pätkiä ja jotain pieniä putken paloja ja muuta epämääräistä. Ajattelin sit katsoa onko niitä lisää ettei satuta tassujaan mihinkään. Menin sit semmosella pienellä puutarhalapiolla kaivelemaan sitä koiran aloittamaa kuoppaa ja tottahan koira tuli kaveriksi, vaikka yritin ajaa sitä pois siitä. Naapurit katsoi vähän oudosti ja yksi jopa kysyi että mitä mä oikein touhuan. Kai se näytti vähän erikoiselle kun koiran kans yhdessä kaivellaan ja mä vielä välillä ärhentelen koiraparalle kun yritän ajaa sitä pois siitä, ehkä naapurit ajatteli että mä oon mennyt sekaisin ja luulen olevani koira tai että on rahat loppu ja yritän viedä koiralta luun?

Vierailija
1845/1962 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää nyt on oikeesti noloo. Ensin meillä kävi romani ja sitten 2 poliisia. Koira ei tykännyt harjakauppiaasta, mutta poliiseista se tykkäs.

Vierailija
1846/1962 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh, näin just kuvan, jossa Jenni ja Sale olivat Olulussa. Ja siinä joku tervehtijä hiplaa Jennin vatsaa. Tuleepa hauskaa Linnan juhlissa, jos kättely menee niin, että ensin kätellään Sale ja Jenni, sitten taputetaan vauvamasu ja lopuksi paiskataan tassua Lennun kanssa.

Vierailija
1847/1962 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pressapari vois pitää samalla babyshowerit. Jokainen toisi lahjan, adjutantit hoitaisivat lahjapöytää, johon avaavat lahjat tvkameran edessä. Voitais heti arvostella sekä antajan puku että vauvalahja. Mitä veisitte sinne lahjaksi? En tiedä vielä itse, täytyy vähän miettiä.

Vierailija
1848/1962 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt keksin, tietysti kalakukko. Olen savolaista sukua ja meidän äiti tekee todella hyvää kalakukkoa. Sen päälle vois tehdä taikinasta J, S, vauva tekstin, olis silleen henkilökohtainen.

Vierailija
1849/1962 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pressapari vois pitää samalla babyshowerit. Jokainen toisi lahjan, adjutantit hoitaisivat lahjapöytää, johon avaavat lahjat tvkameran edessä. Voitais heti arvostella sekä antajan puku että vauvalahja. Mitä veisitte sinne lahjaksi? En tiedä vielä itse, täytyy vähän miettiä.

Mä veisin kyllä Lennulle kinkun. Se näyttää rakastavan kinkkuja ja kohta tulee se vauvakin, mikä voi aiheuttaa Lennulle mustasukkaisuutta.

Vierailija
1850/1962 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä idea! Mä veisin Lennulle pehmolelun (koirille tarkoitetun) ja Salenvauvalle pehmolelun (vauvoille tarkoitetun). Vai pitäiskö Lennulle viedä vaik puruluu ettei ne mee sekaisin?

Jos moni tuo Lennulle kinkkua niin sille tulee ähky. Salenvauva saanee pienia töppösiä ainakin sadat, siks aattelin sille muuta.

Vierailija
1851/1962 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh huh, näin just kuvan, jossa Jenni ja Sale olivat Olulussa. Ja siinä joku tervehtijä hiplaa Jennin vatsaa. Tuleepa hauskaa Linnan juhlissa, jos kättely menee niin, että ensin kätellään Sale ja Jenni, sitten taputetaan vauvamasu ja lopuksi paiskataan tassua Lennun kanssa.

Onkohan ärsyttävää kun ihmiset taputtelee vauvamasua? Eihän ihmisten mahoja muutenkaan taputella, vaik ymmärrän kyllä miks vauvamasua taputellaan, mut onkohan se kivaa?

Vierailija
1852/1962 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan ärsyttävää kun ihmiset taputtelee vauvamasua? Eihän ihmisten mahoja muutenkaan taputella, vaik ymmärrän kyllä miks vauvamasua taputellaan, mut onkohan se kivaa?

Vauvamahojen taputtelu ei ole kivaa, se on todella ärsyttävää.

Vierailija
1853/1962 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ootte valmistautunut huomiseen suureen juhlaan? Mulla on vielä valmistelut ihan vaiheessa.

Vierailija
1854/1962 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun koira on kai vähän outo. Jos piilottasin sen puruluut, se ajattelis vaan että hyvä, nyt ne on jemmassa eikä vieraat niitä löydä. Eli tuossa olis puuhaa vaan mulle ja koira vaan aattelis et onpas hyvä palvelu, ei tarvii ite piilotella.

Vierailija
1855/1962 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin minä vähän arvelinkin, mitä kivaa siinä on jos joku tulee taputtelee mahaa? Eihän niin tehdä muulloinkaan, miksi se olis ok kun siellä masussa on vauva? En vaan ymmärrä, mistä tuollainen tapa on edes saanut alkunsa?

Vierailija
1856/1962 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ootte valmistautunut huomiseen suureen juhlaan? Mulla on vielä valmistelut ihan vaiheessa.

Minulla on jo tv-karkitkin kohta syöty. En ole ostanut karkkia pitkään aikaan ja nyt ajattelin, että ostan, koska huomenna katson paljon tvtä. Ostin Tv mix original pussin, kun siitä tykkään. Mutta avasin sen jo, ja yhtään liitulakua ei ole enää ja ne siniset nonparellinapitkin loppuu kohta. Jäljellä on vaan ei niin hyvät karkit. Olen yksin kotona koko päivän, ruokana on lohisalaatti, jonka ainekset ovat valmiina, kokoan sen lautaselle sitten. Juhlajuomana on pieni pullo kuoharia, siinä kaikki. Pöydällä sinivalkoiset kukkaset maljakossa. Taloyhtiö laittaa lipun salkoon huomenna. Siis kaikki valmiina,

Vierailija
1857/1962 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin minä vähän arvelinkin, mitä kivaa siinä on jos joku tulee taputtelee mahaa? Eihän niin tehdä muulloinkaan, miksi se olis ok kun siellä masussa on vauva? En vaan ymmärrä, mistä tuollainen tapa on edes saanut alkunsa?

En kyllä tiedä, mistä on alkunsa saanut. Eihän miesten söpöjä kaljamahojakaan kai taputella. Löytyisköhän googlesta vastaus?

Vierailija
1858/1962 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä tiedä, mistä on alkunsa saanut. Eihän miesten söpöjä kaljamahojakaan kai taputella. Löytyisköhän googlesta vastaus?

Mitenhän miehet reagois kun menis niitten kaljamahaa taputtelee?

Vierailija
1859/1962 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän Onslov ei tykkää kyllä yhtään taputteluista. Yritin kyllä taputtaa, kun se korjas pesukoneen. Nyt mun täytyy mennä suihkuttaan elefantti, kun se on kamalan pölynen.

Vierailija
1860/1962 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän Onslov ei tykkää kyllä yhtään taputteluista. Yritin kyllä taputtaa, kun se korjas pesukoneen. Nyt mun täytyy mennä suihkuttaan elefantti, kun se on kamalan pölynen.

Nyt tuli lainaus outoon paikkaan, mutta ei se haittaa. Sain norsun suihkutettua.