Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kyllä tää oli noloa kun jouduin kieltämään erään perheen yökyläilyn

Vierailija
12.10.2017 |

Sattumalta näin tutun äidin lastensa kanssa kaupungissa. Olivat tulleet maalta reissuun.
Äiti sitten kysyi yöpaikkaa.
En voinut päästää heitä asuntoon.

Kommentit (1962)

Vierailija
1821/1962 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se toinen osapuoli! Senmoiset vompatin oloiset herättää halimishalua, pakko päästä kainaloon. Ja siitä yksi asia johtaa toiseen ja dadaa uusi rönsy syntyy. Jos on sinkkupihlajassa käynyt, kyllä on ottajaa ollut. Eikä tarte edes pihlajaa tuo halinalle. Pidä vaan silmällä liikkeitänsä. Pisteet sulle, kelpaavan miehen olet löytänyt.

Vierailija
1822/1962 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtakunnan vauvaa ajattelen usein lämmöllä. Kaikkea hyvää hänen kasvuunsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1823/1962 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän sinkkupihlajassa kisaili tänään kaksi oravaa. Toinen oli harmaa ja pieni ( harmaa turkki tietää pikaista lumen ja talven tuloa ) toinen isompi ja melko ruskea. Ilmeisesti sää on vaihtelevaa, kun ei ollut yhteneväiset sävyt heillä. Mehän voitaisiin perehtyä luonnonmerkeistä ennustamiseen  ja tehdään koko säätiedotukset tarpeettomiksi.

Vierailija
1824/1962 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän sinkkupihlajassa kisaili tänään kaksi oravaa. Toinen oli harmaa ja pieni ( harmaa turkki tietää pikaista lumen ja talven tuloa ) toinen isompi ja melko ruskea. Ilmeisesti sää on vaihtelevaa, kun ei ollut yhteneväiset sävyt heillä. Mehän voitaisiin perehtyä luonnonmerkeistä ennustamiseen  ja tehdään koko säätiedotukset tarpeettomiksi.

Niin voitaskii. Mutta minä en voi luopua Pekka Poudasta. Jospa Pekka esittäis meidän ennustukset tvssä.

Vierailija
1825/1962 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin voitaskii. Mutta minä en voi luopua Pekka Poudasta. Jospa Pekka esittäis meidän ennustukset tvssä.

Tietysti Pekka saa julkistaa meidän säähavainnot. Ja mielellään koiransa kanssa.

Vierailija
1826/1962 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on jo aika monta ""ihkua" . On Salen ja Jennin vauva, on Johan Af Grann, on Pekka Pouta. Ja kaiketi vähän Herra Ratiakin kumppareistaan huolimatta.

Vierailija
1827/1962 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on jo aika monta ""ihkua" . On Salen ja Jennin vauva, on Johan Af Grann, on Pekka Pouta. Ja kaiketi vähän Herra Ratiakin kumppareistaan huolimatta.

Joo, mutta jäähalli ei kyllä ole ihku, se on iglu. Oon ihan umpijäässä ja persuskin meinas jäätyä penkkiin kiinni.

Vierailija
1828/1962 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs tulkitsette sen, et varikset lentää ympyrää. Vaihtavat vaan vähän paikkaa ja jatkavat ympyrän lentoa. Tais siel pari naakkaaki olla mukana.

Vompatti pihlaja puussa tarkottaa, että tulee vähäluminen talvi.

Vierailija
1829/1962 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenkäs tulkitsette sen, et varikset lentää ympyrää. Vaihtavat vaan vähän paikkaa ja jatkavat ympyrän lentoa. Tais siel pari naakkaaki olla mukana.

Selvästi nuo pyörivät linnut varoittaa pyörremyrskyistä. Ainahan niitä on jossakin päin maapalloa,joten ennustus on paikkansa pitävä.

Vompatti taas kehoittaa ottamaan rauhallisemmin ja siirtymään sisätiloihin sohvalle.

Vierailija
1830/1962 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekka just tykkää myrskyistä, on aina tälläämässä myrskynmerkkiä kartalle. Jos ei Suomeen, niin johonkin toiseen kolkkaan. Hyvä ennustus tuo edellä ollut, sopii tähän alkavaan joulusesonkiin.

Vierailija
1831/1962 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pekka just tykkää myrskyistä, on aina tälläämässä myrskynmerkkiä kartalle. Jos ei Suomeen, niin johonkin toiseen kolkkaan. Hyvä ennustus tuo edellä ollut, sopii tähän alkavaan joulusesonkiin.

Pekka on kyllä ihkuista ihkuin. Vieläkin naurattaa Pekan repeeminen kesän peräti viidelle asteelle. On se Risto-Mattikin ihku, kun suunnitteli repeevät saappaat. Mun Leviksetkin muuten repes polvesta, kun menin kyykkyyn, nekin on nyt ihkut.

Vierailija
1832/1962 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvästi nuo pyörivät linnut varoittaa pyörremyrskyistä. Ainahan niitä on jossakin päin maapalloa,joten ennustus on paikkansa pitävä.

Vompatti taas kehoittaa ottamaan rauhallisemmin ja siirtymään sisätiloihin sohvalle.

On kyllä hyvä, että täältä saa aina asiantuntevan vastauksen. Nyt osaan taas toimia oikein enkä jää ulos pyörremyrskyn kouriin.

Vierailija
1833/1962 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on ihan loogista, Salenvauva on maan ykkösvauva, Juhan afGtann maan ykkös ufotutkija, Pekka Pouta koirineen maan ykkös meteorolog... sään ennustaja (meneepähän oikein, kun vaikea sana tuo "vierasperäinen" sana) ja Ratia maan huonoin saappaiden valmistaja, vaikka ne söpöjä onkin ne saappaat, siksi kai niin moni osti...

Niin ja tää on aaveen ykkösketju, kaikille huumorintajuttomille kielipoliiseille. Tai sit ei.

Vierailija
1834/1962 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, mutta jäähalli ei kyllä ole ihku, se on iglu. Oon ihan umpijäässä ja persuskin meinas jäätyä penkkiin kiinni.

Mä aina lapsena ajattelin että kun se vesi jäädytetään niin se on silloin jäähalli ja kun sulatetaan niin uimahalli. Se ei taida kuitenkaan olla ihan niin, mikäli olen oikein ymmärtänyt.

Vierailija
1835/1962 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs teille tänään kuuluu? Mä tein hienon asetelman jouluksi ja koiranpentele söi siitä koristeita. Ei taida meidän koira tykätä joulusta. Mitähän tapahtuu, kun kuusi kannetaan sisälle ja koristellaan se? Saas nähdä, tuleeko kuusipuusta kusipuu.

Vierailija
1836/1962 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs teille tänään kuuluu? Mä tein hienon asetelman jouluksi ja koiranpentele söi siitä koristeita. Ei taida meidän koira tykätä joulusta. Mitähän tapahtuu, kun kuusi kannetaan sisälle ja koristellaan se? Saas nähdä, tuleeko kuusipuusta kusipuu.

Voi ei, se oiski kamalaa jos koira alkaa nostaa koipeaan kuuseen, sehän voi ajatella että onpas kivaa kun on hommattu hänelle sisävessa.

Ja ajatteleekohan se kuusen koristeista myös että ne on hänelle uusia leluja, kissat kai ainakin tykkää leikkiä kuusen koristeilla. No ymmärtäähän sen kun on vaikka mitä roikkuvaa, värikästä ja kivaa koristetta jotka inspiroi leikkimään.

Vierailija
1837/1962 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ei, se oiski kamalaa jos koira alkaa nostaa koipeaan kuuseen, sehän voi ajatella että onpas kivaa kun on hommattu hänelle sisävessa.

Ja ajatteleekohan se kuusen koristeista myös että ne on hänelle uusia leluja, kissat kai ainakin tykkää leikkiä kuusen koristeilla. No ymmärtäähän sen kun on vaikka mitä roikkuvaa, värikästä ja kivaa koristetta jotka inspiroi leikkimään.

Pahoin pelkään, että näin käy. En kyllä ymmärrä, miks mun kaikki lemmikit on jotenkin aivottomia. Kissa kaatoi joskus kuusen ja kävi usein keittiönlavuaarissa pissalla.

Vierailija
1838/1962 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahoin pelkään, että näin käy. En kyllä ymmärrä, miks mun kaikki lemmikit on jotenkin aivottomia. Kissa kaatoi joskus kuusen ja kävi usein keittiönlavuaarissa pissalla.

Joo, mut omasta mielestään ne on loogisia, kissa huomaa ettei pissa jää haisemaan kun tekee lavuaariin ja se veden mukana menee pois, koira ajattelee ettei tassut palellu kun on sisävessa kuten ihmisilläkin jne..

Mun koira piilottaa aina puruluut, ihan varmuuden vuoksi. Ajattelee varmaan että jos ei piilota niitä niin mä ajankulukseni pureskelen niitä.

Vierailija
1839/1962 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, mut omasta mielestään ne on loogisia, kissa huomaa ettei pissa jää haisemaan kun tekee lavuaariin ja se veden mukana menee pois, koira ajattelee ettei tassut palellu kun on sisävessa kuten ihmisilläkin jne..

Mun koira piilottaa aina puruluut, ihan varmuuden vuoksi. Ajattelee varmaan että jos ei piilota niitä niin mä ajankulukseni pureskelen niitä.

Jaksaiskohan koiruus piilottaa sata luuta, jos antaisit ne Suomi 100 juhlan kunniaksi?

Vierailija
1840/1962 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kissa tunkee  lelujaan aina sohvan alle. Unohtaa ne , löytää sitten joskus , ja on hirveän yllättynyt - kappas tämmöinen lelu täällä sohvan alla.

Toimisikohan tuo miehen lahjoihin, ostaisi kirjan lahjaksi , tunkisi sen sohvan alle, saisi mies sitten seuraavana jouluna löytää sen. Piilottaisi taas vuodeksi. Säästyisi lahjastressiltä ja rahan menolta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän