Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kyllä tää oli noloa kun jouduin kieltämään erään perheen yökyläilyn

Vierailija
12.10.2017 |

Sattumalta näin tutun äidin lastensa kanssa kaupungissa. Olivat tulleet maalta reissuun.
Äiti sitten kysyi yöpaikkaa.
En voinut päästää heitä asuntoon.

Kommentit (1962)

Vierailija
1801/1962 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas sitten olin se sadas. Mä en kyllä halua enää yhtään papukaijamerkkiä, kun mulla on tulkkuja ja tilhiä ihan oma sinkkupihlaja täynnä. Mä voisin luovuttaa papukaijamerkkini jollekin niitä tarvitsevalle. Tarviiko kukaan niitä?

Vierailija
1802/1962 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pitää kyllä keksiä sinne kedolle joku villi tanssi, jonka voimalla vesi sade muuttuu pehmoisesti leijaileviksi lumihiutaleiksi. Lopulta pilvet vois väistyä, jotta tähdet ja ufot näkyy. Kaipa se vuosikerta glöki auttaa. Musat tais olla jo valittuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1803/1962 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pää, olkapää, peppu, polvet, varpaat. . . Ja yritetään aluksi ainakin pysytellä ihan omissa ruumiinosissa. Jalkatyön voi sitten liittää tuohon kuntonsa mukaan.

Vierailija
1804/1962 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja taas sitten olin se sadas. Mä en kyllä halua enää yhtään papukaijamerkkiä, kun mulla on tulkkuja ja tilhiä ihan oma sinkkupihlaja täynnä. Mä voisin luovuttaa papukaijamerkkini jollekin niitä tarvitsevalle. Tarviiko kukaan niitä?

Paketoi ne pikkujoululahjoiksi pukinkonttiin. Tuodaan kaikki joku pieni lahja, saa olla kierrätyslahja, niin kaikki saa sitten pukilta paketin.

Vierailija
1805/1962 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pää, olkapää, peppu, polvet, varpaat. . . Ja yritetään aluksi ainakin pysytellä ihan omissa ruumiinosissa. Jalkatyön voi sitten liittää tuohon kuntonsa mukaan.

Ai kamala, kun purskahdin nauruun:) Mielikuva kun taputellaan toistemme peppuja ja varpaita oli ihan hulvaton. Eihän teidän kanssa uskalla mitään vuosikerta glökiä juoda.

Vierailija
1806/1962 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paketoi ne pikkujoululahjoiksi pukinkonttiin. Tuodaan kaikki joku pieni lahja, saa olla kierrätyslahja, niin kaikki saa sitten pukilta paketin.

Tää olikin hyvä idea. Mä askartelin kauniin laatikonkin kännykkälaatikosta. Koira kyllä söi siitä osan, mutta kai siihen silti voi lahjan pakata?

Vierailija
1807/1962 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt pitää kyllä keksiä sinne kedolle joku villi tanssi, jonka voimalla vesi sade muuttuu pehmoisesti leijaileviksi lumihiutaleiksi. Lopulta pilvet vois väistyä, jotta tähdet ja ufot näkyy. Kaipa se vuosikerta glöki auttaa. Musat tais olla jo valittuna.

Mulle tuli nyt voimakas elämyksellinen hallusinaatio Spinal Tap-elokuvan Stone Henge- kohtauksesta. Mä pukeudun druidiksi.

Vierailija
1808/1962 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli nyt voimakas elämyksellinen hallusinaatio Spinal Tap-elokuvan Stone Henge- kohtauksesta. Mä pukeudun druidiksi.

Anteeks, siis Stonehenge

Vierailija
1809/1962 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeks, siis Stonehenge

[/quote] Toi kyllä pelottava. En katsellut loppuun asti. Nyt tuli kamala pissahätäkin.

Vierailija
1810/1962 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää olikin hyvä idea. Mä askartelin kauniin laatikonkin kännykkälaatikosta. Koira kyllä söi siitä osan, mutta kai siihen silti voi lahjan pakata?

Voi, ihan hyvin. Se laatikko kuitenkin heitetään pois niin ei haittaa.

Voit laittaa vähän jesaria siihen jos on tarvis. Eikä sitten ainakaan tipu papukaijamerkit pois paketista.

Vierailija
1811/1962 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeks, siis Stonehenge

Kiva kun korjasit, mut älä hätäile, tässä ketjussa ei oo paljon kielipoliiseja näkynyt. Asian ymmärsi kuitenkin ja se on pääasia.

Mullakin on vasta kielijärjestyksenvalvojan kurssi menossa.

Vierailija
1812/1962 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai kamala, kun purskahdin nauruun:) Mielikuva kun taputellaan toistemme peppuja ja varpaita oli ihan hulvaton. Eihän teidän kanssa uskalla mitään vuosikerta glökiä juoda.

Uskaltaa. Ei vaan nyt mennä liikenneympyrään, tai ei ainakaan taputella siellä ketään, muuten voi olla taas putkareissu tiedossa.

Se liikenneympyrä on muutenkin niin hankala glökipäissään, ei pääse pois kun ei osaa kääntyä oikeaan aikaan, sit alkaa huimata ja sit ei tod osaa kääntyä pois sieltä.

Vierailija
1813/1962 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa tossa mieleen, kun kastelin rönsyliljaa että, jos ne rönsyt kertoo puoliskon sivusuhteiden määrän (kts. muutama kymmenen sivua taaksepäin), ni on ton pitäny liikkuu joulupukkiakin vauhdikkaammin. Ei uskois ulkonäön perusteella, mutta jos olen täältä jotain oppinut, niin kaikki ei ole sitä miltä näyttää.

Vierailija
1814/1962 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulipa tossa mieleen, kun kastelin rönsyliljaa että, jos ne rönsyt kertoo puoliskon sivusuhteiden määrän (kts. muutama kymmenen sivua taaksepäin), ni on ton pitäny liikkuu joulupukkiakin vauhdikkaammin. Ei uskois ulkonäön perusteella, mutta jos olen täältä jotain oppinut, niin kaikki ei ole sitä miltä näyttää.

Ne liljat ei kuule valehtele. Näyttääkö se puoliso laiskiaiselta, vai miltä?

Vierailija
1815/1962 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on vähän nolo kysymys mutta tiedän, että te varmasti tiedätte. Onko jäähallissa kylmä?

Vierailija
1816/1962 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne liljat ei kuule valehtele. Näyttääkö se puoliso laiskiaiselta, vai miltä?

No laiskiainen tai vompatti tosta tulee mieleen. Ei oo mikään kiitolaukkaa menevä orhi.

Vierailija
1817/1962 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on vähän nolo kysymys mutta tiedän, että te varmasti tiedätte. Onko jäähallissa kylmä?

Ikinä en ole ollut, mutta jos siellä ei olis kylmä, jää olis vettä ja se olis uimahalli.

Vierailija
1818/1962 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä lilja tietää. Mulla ei ole kumppania, kukaan ei siis voi pettää minua. Ja lilja kasvaa ilman yhtään rönsyä!

Vierailija
1819/1962 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä lilja tietää. Mulla ei ole kumppania, kukaan ei siis voi pettää minua. Ja lilja kasvaa ilman yhtään rönsyä!

No mutta, johan rupes kiinnostaa miten toi ylen rauhallinen vompatti sen tekee. En ole mustasukkaista tyyppiä, mutta iha teknisenä suorituksena on kyllä aika uskomaton. Onkohan se riekkunu siellä sinkkupihlajassa kaatonokka ämpärin kanssa ja luritellu kosiolauluja.

Vierailija
1820/1962 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pitää hartaudella miettiä hetki Jennin ja Saulin vauvaa. Ettekai ole unohtaneet tulevaasuurta tapahtumaa Suomen historiassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme