kyllä tää oli noloa kun jouduin kieltämään erään perheen yökyläilyn
Sattumalta näin tutun äidin lastensa kanssa kaupungissa. Olivat tulleet maalta reissuun.
Äiti sitten kysyi yöpaikkaa.
En voinut päästää heitä asuntoon.
Kommentit (1962)
Koirat on just noin tarkkoja. Kun olin kietonut pyyhkeen märän tukkani ympärille ja pääni oli tietysti jättipää, koirani tuijotti pyyhettä tiukasti ja haukkui vihaisesti. Selvästi yritti karkoittaa hirviön mamman päästä.
Vierailija kirjoitti:
Onnea mulle, mulla on synttärit ja kyllä mä olenkin onnellinen. Sinkkupihlajassakin leikki kaksi pikkuriikkistä oravaa. Oli se hyvä juttu tuo sinkkupihlaja, siellä syntyy kauniita romansseja.
Paljon onnea vaan, paljon onnea vaan, paljon onnea AVkaveri, paljon onnea vaan!
🎂🍬🍰🍹🎆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea mulle, mulla on synttärit ja kyllä mä olenkin onnellinen. Sinkkupihlajassakin leikki kaksi pikkuriikkistä oravaa. Oli se hyvä juttu tuo sinkkupihlaja, siellä syntyy kauniita romansseja.
PALJON ONNEA SINULLE! Kiva, että olet onnellinen.
Onnenhetket ovat minulle kallisarvoisia, joskin harvinaisia. Joskus se vain tulee, se tunne, että kaikki on hyvin näin ja olen onnellinen.
Ihana juttu tuo oravapari sinkkupihlajassa, kyllä siinä puussa on taikaa. Mitähän se saa aikaan pikkujoulusesonkina tai ystävänpäivänä.Kiitos:) Pienestäkin hetkestä pitää nauttia ja olla onnellinen. Ei elämä ole ruusuilla tanssimista eikä aina helppoa, eikä sen pidäkään olla.
Mulle elämä on usein ruusuilla tanssimista, mutta niissä ruusuissa on kyllä piikit...
Hei kuulkaa pitkästä aikaa! Kapteenska täällä taas. Ei me erottukaan, saatiin kaksoset tässä välissä ja ensi viikolla on esikoisen lakkiaiset. Minä olen opiskellut tässä joutessani lääkäriksi ja aloitan työt bussikuskina, kunhan lumet tulee ja sulaa ja linnut laulaa. Muuten on ollut tasaista, ei ilmakuoppiakaan.
Hei kuulkaa pitkästä aikaa! Kapteenska täällä taas. Ei me erottukaan, saatiin kaksoset tässä välissä ja ensi viikolla on esikoisen lakkiaiset. Minä olen opiskellut tässä joutessani lääkäriksi ja aloitan työt bussikuskina, kunhan lumet tulee ja sulaa ja linnut laulaa. Muuten on ollut tasaista, ei ilmakuoppiakaan.
Asiassa pysyäkseni mietin juuri, että onkohan Suomessa Höyhensaarentietä, polkua tai katua. Olisi se tosi kiva osoite omistaa. Tai vaikka Unihiekantie. Entäs Univajeenrinne? Naantalissa vois ehkä ollakin, siellähän valitaan aina se vuoden Unikeko.
Vierailija kirjoitti:
Asiassa pysyäkseni mietin juuri, että onkohan Suomessa Höyhensaarentietä, polkua tai katua. Olisi se tosi kiva osoite omistaa. Tai vaikka Unihiekantie. Entäs Univajeenrinne? Naantalissa vois ehkä ollakin, siellähän valitaan aina se vuoden Unikeko.
Uniapneanpolku olisi myös kiva. Unissakävelijäntie? Painajaisraitti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten siellä voisi olla Unihalvauksen aukio ja sillä sen yhden kansanedustajan patsas, joka nukahti kesken istunnon. En muista nimeä, mutta oli telkkarin uutisissa. Jaa, pitäskö mennä jo nukkumaan?
Vierailija kirjoitti:
Nonni. Kapteenska sekosi, sai kaksoset ja laittaa kommentitkin tuplana. Onneks en oo ikinä saanut kaksosia. Yhdessä kerrallaan on jo hirvee homma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painajaistenaukio... Unihalvauksentaival, Nokostenpolku, Unela, Torkkula, mitä näitä nyt on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nonni. Kapteenska sekosi, sai kaksoset ja laittaa kommentitkin tuplana. Onneks en oo ikinä saanut kaksosia. Yhdessä kerrallaan on jo hirvee homma.
En minäkään tiennyt, ennen kuin synnytyslaitokselta lähtiessä, kun antoivat kaksi vauvaa mukaan, yhden kumpaankin kainaloon. En tajua, miten en tajunnut aikaisemmin. Mutta kyllä me nyt ollaan totuttu, kohtahan nuo menee jo armeijaan.
kapteenska
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään tiennyt, ennen kuin synnytyslaitokselta lähtiessä, kun antoivat kaksi vauvaa mukaan, yhden kumpaankin kainaloon. En tajua, miten en tajunnut aikaisemmin. Mutta kyllä me nyt ollaan totuttu, kohtahan nuo menee jo armeijaan.
kapteenska
Huh nyt jännittää!! Satku on täynnä ihan pian.
Uuuu...!
Ilmestyisipä Poro! Viikonloppuna pitää juhlistaa, esim. riisipuurolla!
Mä haluaisin asua Tulkkukujalla, se olis kiva osote.
Nyt ollaan jännän äärellä. Laitoin jo hernekeiton lämpiään. Naurattaa taas ihan hirveesti:)
Hei, tänne on tullut tosi paljon kommentteja sillä aikaa kun olin ulkona koiran kanssa, onneksi ei sada että kelpais vaik ne ratkenneet ratiat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyviä öitä, suorastaan ihania unia.
Ei ollut suorastaita unissani. Mikähän siinä on kun millään ei meinaa nukahtaa, eikä toisaalta herätäkään. Laistaakohan mun nukkumatti hommissaan? Kenelle siitä voi ilmoittaa? Onko joku ollut yhteydessä sen pomoon?
Pitäis olla, illalla ei nukuta ja aamulla nukuttaa, eli ihan just väärinpäin. Jospa ne on postin työntekijät alkaneet nykyään kantaa unihiekatkin, siksi ne ilmeisesti tulee millon sattuu.
Kuorsauskuja Yömyssynaukio kyllä sympaattisia osoitteita olisi paljon tarjolla.
Tänään pitäis näkyä revontulia, näkeeköhän niiden loisteessa suorastaan? Mut ei näy kuutakaan, niin ei kai revontuliakaan kun on niin pilvistä. Eilen oli ihan oranssi iso kuu.
Heitin 2 kuperkeikkaa sängyllä ja koira sekosi päästään. Ehkä se luuli, että sain sairaskohtauksen.