Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kyllä tää oli noloa kun jouduin kieltämään erään perheen yökyläilyn

Vierailija
12.10.2017 |

Sattumalta näin tutun äidin lastensa kanssa kaupungissa. Olivat tulleet maalta reissuun.
Äiti sitten kysyi yöpaikkaa.
En voinut päästää heitä asuntoon.

Kommentit (1962)

Vierailija
1421/1962 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kohta synttärit ja se on vähän ankeeta. Toiset tykkää juhlia, mutta mä en kyllä tykkää. Toivottavasti kukaan ei tuu kahville.

Vierailija
1422/1962 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kohta synttärit ja se on vähän ankeeta. Toiset tykkää juhlia, mutta mä en kyllä tykkää. Toivottavasti kukaan ei tuu kahville.

Paljon onnea synttärisankarille. Juhli salaa yksinäsi, niin minä teen. Ostan pullon likööriä ja laitan hyvän ruoan. Ja ostan pikku lahjan, jos näen jotain, jonka haluan. Olet onnekas, jos saat kahvivieraan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1423/1962 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullon kans synttärit pian , tulee aina juhlituksi isäinpäivän yhteydessä . Yksi kakku ja samat vähäiset syöjät.

Vierailija
1424/1962 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma juttu tuo synttäripäivä, kun eihän silloin vanhene sen enempää kuin muinakaan päivinä. Ja jos niitä päiviä ei ole, silloin on kuollut.

Vierailija
1425/1962 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullon kans synttärit pian , tulee aina juhlituksi isäinpäivän yhteydessä . Yksi kakku ja samat vähäiset syöjät.

Voi että. Mun synttärit on liiankin usein ollut isäinpäivänä. Meilläkin juhlitaan just sitä isäinpäivää syömingeillä. Niin nytkin.

Vierailija
1426/1962 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumma juttu tuo synttäripäivä, kun eihän silloin vanhene sen enempää kuin muinakaan päivinä. Ja jos niitä päiviä ei ole, silloin on kuollut.

No, tuleehan siinä aina uusi luku mittariin ja olo on kun museo-autolla. Kerran kesässä käytetään ja remontit on helvetin kalliita.

Vierailija
1427/1962 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kyllä hassua että vuoden ajan on saman ikäinen ja sitten yhtenä päivänä onkin vuoden vanhempi.

Ja kun lapsena ja nuorena sanotaan että "oon 6 ja puoli vuotta, oon kohta 17" niin kun vanhenee niin sit ei enää sanota että "oon 26 ja puoli, oon kohta 47". Vaan kun kysytään ikää niin ei sitä oikein edes muista miten vanha on, joskus joutuu oikein laskemaan että kuinkas vanha sitä nyt onkaan.

Vierailija
1428/1962 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän Onslow pongas Puuilon mainoslehdestä ledipipon ja nyt se makaa sängyssä pipo päässä. Lukee jotain Pahkasikaa ja hirnuu. Mä luulin, että Puuilo on iloisten timpureiden kauppa, mutta ei se sitten kai oo.

Vierailija
1429/1962 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä, ledipipo kuulostaa tosi hauskalta, taidan hommata mun ukolle semmosen. Itselle haluan laulavan valoporon, se ei anna mulle rauhaa. Vaikka meillä on jo ikää, tuonmoiset hassutukset on meille sopivia.

Vierailija
1430/1962 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä, ledipipo kuulostaa tosi hauskalta, taidan hommata mun ukolle semmosen. Itselle haluan laulavan valoporon, se ei anna mulle rauhaa. Vaikka meillä on jo ikää, tuonmoiset hassutukset on meille sopivia.

Puuilosta löytyy molemmat ja halvalla. Onslow säästää sähköä näin. Paljonkohan toi valoporo vie sähköä? Voisin laittaa sen sängynviereen lukulampuksi. Olis kyllä ihana tunnelma makuuhuoneessa.

Vierailija
1431/1962 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako puuilosta myös puujalkoja?

Veistelin niitä aiemmin, parisenkymmentä sivua sitten, mutta ei se ollut kannattavaa.

Vierailija
1432/1962 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veistelin niitä aiemmin, parisenkymmentä sivua sitten, mutta ei se ollut kannattavaa.

Saitko yhtään myytyä? Kirjota niihin vitsejä ja myy joulutorilla ne puujalkavitseinä. Mä haluaisin sellasen lahjaksi. Siinä olis hyvä kuivatella villasukkiakin ja samalla nauraa niille vitseille.

Vierailija
1433/1962 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saitko yhtään myytyä? Kirjota niihin vitsejä ja myy joulutorilla ne puujalkavitseinä. Mä haluaisin sellasen lahjaksi. Siinä olis hyvä kuivatella villasukkiakin ja samalla nauraa niille vitseille.

No en saanut. Ne oli veistelty puu-sanasta, käsitteellisestä materiaalista. Ovat erittäin kestävät ja maahai eivät niille pärjää millään. Ne saa myös jesaroituina. Muut eivät oikein käsittäneet niitä. Jaloitellahan niillä pitäisi, mutta kokeilen vielä päällystää niitä vitseillä.

Vierailija
1434/1962 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en saanut. Ne oli veistelty puu-sanasta, käsitteellisestä materiaalista. Ovat erittäin kestävät ja maahai eivät niille pärjää millään. Ne saa myös jesaroituina. Muut eivät oikein käsittäneet niitä. Jaloitellahan niillä pitäisi, mutta kokeilen vielä päällystää niitä vitseillä.

Mä päällystin joskus päreen nuottikirjansivulla ja liimasin siihen kauniin kiiltokuvankin. Täytyhän teinien äidillä varapäre olla. On se mulla vieläkin, kun on noita lastenlapsia siunaantunut.

Vierailija
1435/1962 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puuilosta löytyy molemmat ja halvalla. Onslow säästää sähköä näin. Paljonkohan toi valoporo vie sähköä? Voisin laittaa sen sängynviereen lukulampuksi. Olis kyllä ihana tunnelma makuuhuoneessa.

Oi, ikioma valoporo sängyn vieressä! Minäkin haluan sellaisen. Jos ja kun voitan lotossa, teetän  erikoisporon, joka laulaa mut uneen ja kun olen nukahtanut, sen lamput alkavat yksi kerrallaan sammua. Aamulla sama päinvastoin. Se vois laulaa vaikka Lapin äidin kehtolaulua tai Taivas sylissäni tai jotain muuta kaunista. Nyt tekemään lottoa.

Vierailija
1436/1962 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä päällystin joskus päreen nuottikirjansivulla ja liimasin siihen kauniin kiiltokuvankin. Täytyhän teinien äidillä varapäre olla. On se mulla vieläkin, kun on noita lastenlapsia siunaantunut.

Kuulostaa kauniilta päreeltä. Sehän voisi olla perintöpäre?

Vierailija
1437/1962 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjukin täyttää kohta sata sivua. Ehkä minun pitäisi vuolla Ketju 100 s. juhlapuujalkoja?

Ainakin nuo Suomi 100 v. kamppeet myy kuin häkä.

Vierailija
1438/1962 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi, ikioma valoporo sängyn vieressä! Minäkin haluan sellaisen. Jos ja kun voitan lotossa, teetän  erikoisporon, joka laulaa mut uneen ja kun olen nukahtanut, sen lamput alkavat yksi kerrallaan sammua. Aamulla sama päinvastoin. Se vois laulaa vaikka Lapin äidin kehtolaulua tai Taivas sylissäni tai jotain muuta kaunista. Nyt tekemään lottoa.

Toi olis kyllä ihana. Mä luulin aamulla, että olen taivaassa ja mieskin näytti olevan. Ei me sitten oltukaan pilven päällä, vaan koira oli repinyt tyynystä vanut sänkyyn. Jestas sitä siivoo. On se hullu tuo koira.

Vierailija
1439/1962 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, mä muistan, se oli silloin kun ne jehovat oli tuolla meidän pihan puiden ja pensaiden suojissa lymyilemässä ja en uskaltanut mrnnä ulos kun ajattelin niillä olevan jotain puu-sanallista keskusteltavaa. Ajattelin silloin että nyt ois Karpolle asiaa tai Juhan afGranille, niin joku epäili mun syöneen liikaa sieniä, mutta ne oli siellä, koko yön, oli niin outoa että maahaikin olis ollut pikkujuttu siihen verrattuna.

Ne oli suorastaan pelottavia. Eli siis suorastaskin lienee pelottava?

Vierailija
1440/1962 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kauniilta päreeltä. Sehän voisi olla perintöpäre?

Sitä se onkin. Se on nyt kunniapaikalla vanhassa hirsimökissä. Mökillä tarvitaan varapäreitä kun aina sataa ja lastenlapset näyttää kurakuorrutuksessaan suklaisilta pääsiäispupuilta ilman niitä pitkiä korvia. Kyllä siinä välillä päreet palaa.