Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kyllä tää oli noloa kun jouduin kieltämään erään perheen yökyläilyn

Vierailija
12.10.2017 |

Sattumalta näin tutun äidin lastensa kanssa kaupungissa. Olivat tulleet maalta reissuun.
Äiti sitten kysyi yöpaikkaa.
En voinut päästää heitä asuntoon.

Kommentit (1962)

Vierailija
1481/1962 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei kuulkaa pitkästä aikaa! Kapteenska täällä taas. Ei me erottukaan, saatiin kaksoset tässä välissä ja ensi viikolla on esikoisen lakkiaiset. Minä olen opiskellut tässä joutessani lääkäriksi ja aloitan työt bussikuskina, kunhan lumet tulee ja sulaa ja linnut laulaa. Muuten on ollut tasaista, ei ilmakuoppiakaan. 

Nonni. Kapteenska sekosi, sai kaksoset ja laittaa kommentitkin tuplana. Onneks en oo ikinä saanut kaksosia. Yhdessä kerrallaan on jo hirvee homma.

En minäkään tiennyt, ennen kuin synnytyslaitokselta lähtiessä, kun antoivat kaksi vauvaa mukaan, yhden kumpaankin kainaloon. En tajua, miten en tajunnut aikaisemmin. Mutta kyllä me nyt ollaan totuttu, kohtahan nuo menee jo armeijaan.

kapteenska

Sattuuhan näitä. Mulle tuotiin väärä vauva yöimetykselle 1988. Kyllä me heti vauvan kanssa huomattiin, että nyt ei ihan kaikki ole kohdillaan. Mutta oli se vieras vauvakin ihan söpö, ei se tissiä huolinut enkä olis antanutkaan.

Vierailija
1482/1962 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuorsauskuja Yömyssynaukio kyllä sympaattisia osoitteita olisi paljon tarjolla.

Luin että kuorsausrausku, niin paljon ollut puhetta suorastaasta, maarauskusta ja maahaista ja ratioista. Ja kurkiaura muodostelmista.

Millainen ois kuorsausrausku?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1483/1962 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Revontulia haluaisin minäkin nähdä. Mutta täällä etelässä on tosiaan nyt ihan pilvessä, tuskin näkyy tänä yönä.

Vierailija
1484/1962 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yömyssy ois kiva, siis semmoinen mysdy mitä pidetään yöllä, niinkun se herra Hakkarainen siinä sarjakuvassa, se unissakävelijä. Oliko se vuohi?

Vierailija
1485/1962 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois kiva nähdä ne revontulet, mut huonosti näkyy kaupungeissa kun on niin paljon valoja jotka häiritsee.

Vierailija
1486/1962 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tähän nyt veistelis, varapäreen? Papukaijamerkin? Jotain Salenvauvalle ja tietty Lennulle, ettei sitä harmita.

Vierailija
1487/1962 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs tähän nyt veistelis, varapäreen? Papukaijamerkin? Jotain Salenvauvalle ja tietty Lennulle, ettei sitä harmita.

No nyt on 100 täynnä, eli nyt vois alkaa veistellä niitä ketju100s tuotteita, tekotulkkuja puuhun ja jotain Lennulle, harmittaahan sitä jos Salenvauva vaan saa aina kaiken.

Vierailija
1488/1962 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unilukkari joskus ennen vanhaan herätti ne, jotka oli nukahtanut kesken kirkonmenojen. 

Vierailija
1489/1962 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin joskus naimisissa miehen kanssa, joka puhui aina unissaan. Oli se rasittava. Koskaan ei tiennyt, mitä se seuraavaksi höpisee. Sen olisi pitänyt löytää joku unissakävelijä niin ei olis elämä käynyt niillä tylsäksi, toinen paasaa kaikki yöt ja toinen vaeltaa kuin rauhaton sielu.

Vierailija
1490/1962 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirakin kuorsaa jo, eli minunkin ois aika, taas kerran, lähteä suihkuun niin jaksais aamulla herätä. Ihmisen elämä on näköjään täynnä rutiineja vaikka niitä yritän kovasti välttää ja viettää aikaa rennosti ja liikoja suunnittelematta. Tulevan liika stressaaminen ei auta, kun ei sitä tiedä vaikka maahai syö minut ihan yllättäen?

Vierailija
1491/1962 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt on 100 täynnä, eli nyt vois alkaa veistellä niitä ketju100s tuotteita, tekotulkkuja puuhun ja jotain Lennulle, harmittaahan sitä jos Salenvauva vaan saa aina kaiken.

Leivo Lennulle sellainen brittiläinen munuaispiiras. Uskon,että tykkäis ja antais Salenkin maistaa sitä.

Vierailija
1492/1962 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unilukkari joskus ennen vanhaan herätti ne, jotka oli nukahtanut kesken kirkonmenojen. 

Voiskohan tuollaisen tilata herättämään aina aamuisin ajoissa? Paha tapa torkutella ja sit tulee aina kiire.

Vierailija
1493/1962 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yömyssy ois kiva, siis semmoinen mysdy mitä pidetään yöllä, niinkun se herra Hakkarainen siinä sarjakuvassa, se unissakävelijä. Oliko se vuohi?

Jestas sentään ja oli varmaan. Nyt on niin kamala muisto vuohesta, ettei sitä voi edes tänne kirjottaa:)

Vierailija
1494/1962 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leivo Lennulle sellainen brittiläinen munuaispiiras. Uskon,että tykkäis ja antais Salenkin maistaa sitä.

Hyvä idea, tykkäis varmaan. Mun koiran herkkua on maksalaatikko, joten tuollainen munuaispiiras ois varmasti maan ykköskoiralle sopiva lahja. Ja se varmasti antais pienen palan Salelle myös.

Vierailija
1495/1962 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkätakia mun koira tulee vessan oven taakse odottamaan, kun käyn siellä? Se on vanha. Mun isän vieressä nukkuja, kun siellä on hoidossa. Se varmaan rakastaa mua täydestä sydämestään. Se kuorsaa myös. Ja juoksee unissaan, vaikka ei ulkona. Hengästyy. Raukka.

Vierailija
1496/1962 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeee. Hyvä me. Ihan täydellinen syntymäpäivä mulla. Nyt pää tyynyyn ja katselen hetken jotain dokkaria, tai Tanskalaista maajussia. Hyvää yötä kaikille ja kauniita unia.

Vierailija
1497/1962 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkätakia mun koira tulee vessan oven taakse odottamaan, kun käyn siellä? Se on vanha. Mun isän vieressä nukkuja, kun siellä on hoidossa. Se varmaan rakastaa mua täydestä sydämestään. Se kuorsaa myös. Ja juoksee unissaan, vaikka ei ulkona. Hengästyy. Raukka.

Voi toista. Siis koiraa ei isääs, vaikka taitaa sekin vanha olla ja ne molemmat varmasti rakastaa sua. Mä menetin isän ja koirankin. se oli kamalaa.

Vierailija
1498/1962 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko nyt poiketa aiheesta, mutta sata sivua on mennyt niin nopeaan ettei ole edes huomannut, mä haluaisin nähdä ne revontulet, mut taivas on pilvessä ha en enää muutenkaan jaksais lähteä ulos. Tuskin ne pilvet on hävinnyt taivaalta, kun ei ole kauaa kun ulkona kävin tähystelemässä taivaalle. Jospa soittais Juhan afGranille jos se tietää miksi pilvet on aina kaikkien hienojen taivaalla olevien juttujen edessä?

Vierailija
1499/1962 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt se nukkumatti tai mikä lie unohti miltein kokonaan käydä meillä. Sain kyllä illalla iloisen uutisen. Ystävälle oli syntynyt vauva ja jäin sitä sitten miettimään. Voi olla kyllä niinkin, että posti hoitaa sen unihiekan jakelun, kun on niin epävarmaa toimintaa. Oottelen yhtä pakettia ja lähetyksen seurannasssa luki, et pakettiautomaattiin jakelu epäonnistu 2. yritys myöhemmin. Oisko revontulet sit sekoittaneet tonki homman tai maahait?

Vierailija
1500/1962 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuorsauskuja Yömyssynaukio kyllä sympaattisia osoitteita olisi paljon tarjolla.

Luin että kuorsausrausku, niin paljon ollut puhetta suorastaasta, maarauskusta ja maahaista ja ratioista. Ja kurkiaura muodostelmista.

Millainen ois kuorsausrausku?

Semmonen litteehän se on ja valtava kita, väriltään se on, no ... rauskunruskea. Siihen pitää säilyttää näköyhteys, se voi purra ahdistettuna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän