Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kyllä tää oli noloa kun jouduin kieltämään erään perheen yökyläilyn

Vierailija
12.10.2017 |

Sattumalta näin tutun äidin lastensa kanssa kaupungissa. Olivat tulleet maalta reissuun.
Äiti sitten kysyi yöpaikkaa.
En voinut päästää heitä asuntoon.

Kommentit (1962)

Vierailija
1501/1962 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hitsi näitä rauskuja ja suorastaita täällä. Kysyin just mieheltä, että missä mun rauskut on, kun olin menossa koiraa pissattamaan. Tarkoitin tietysti, että missä mun ratiat on. Miehellä on nykyään usein sellainen poissaoleva katse. Katsoo kohti, mutta ei oikeesti näe mua. Pitäisikö aloittaa dieetti ja mennä pilatestunneille? Siis mun, ei miehen. En haluu olla mikään draamakuningatar, mutta onko tällä liitolla tulevaisuutta? Panee miettimään.

Vierailija
1502/1962 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun alat esiintyä useammin vain vähissä vaatteissa, tai jopa ilman. Nakuna vaan tulet eteiseen pohtimaan, mitkä saappaat tänään pitäis ottaa. Kyllä se miehen katse siitä terävöityy, ne ovat sillee helppoja, miehet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1503/1962 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kun alat esiintyä useammin vain vähissä vaatteissa, tai jopa ilman. Nakuna vaan tulet eteiseen pohtimaan, mitkä saappaat tänään pitäis ottaa. Kyllä se miehen katse siitä terävöityy, ne ovat sillee helppoja, miehet.

Kiitos, noin toimin. Pienoinen taakka putosi hartioiltani. Haluaisin pitää tämän sinänsä harmittoman mieheni vilauttamalla vaivihkaa salaista solaani, vaikka onhan se sen nähnyt monta kertaa, mutta aina tuijottaa kuin näkisi ekaa kertaa. Ne on kyllä helppoja, miehet siis.

Vierailija
1504/1962 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, noin toimin. Pienoinen taakka putosi hartioiltani. Haluaisin pitää tämän sinänsä harmittoman mieheni vilauttamalla vaivihkaa salaista solaani, vaikka onhan se sen nähnyt monta kertaa, mutta aina tuijottaa kuin näkisi ekaa kertaa. Ne on kyllä helppoja, miehet siis.

Onkohan sun miehellä dementia, kun se vaan tuijottaa? Tai, voi sitä ikänäkökin vaivata.

Vierailija
1505/1962 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on ankeeta keliä. Rahnustin postilaatikolle sateessa ja sain siinä hyvän idean. Päätin koristella postilaatikonkin välkkyvaloilla ja aina kun avaa luukuun pärähtää joululaulut soimaan. Naapurit varmaan halkee kateudesta, kun mulla on rivin kaunein laatikko.

Vierailija
1506/1962 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kaikki taas on? Onko sinkkupihlajissa säpinää, tai kedolla vipinää? Postinkantaja sai paskahalvauksen mun hienon postilaatikon takia ja nyt on kantajan pöksyt kaatonokkaämpärissä likoomassa ja postipate värjöttelee ilman housuja kuistilla. Annoin mä sille kuumaa kaakaoo ja korpun. Mitähän muuta sille pitäis antaa?

Vierailija
1507/1962 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei tapahdu missään mitään, ku tulee vettä taivaan täydeltä. Onneksi sulla on se postinjakaja seurana, vai menikö jo kotiin?

Vierailija
1508/1962 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vain meidän kesken . Kuulin hyvän niksin. Jos on turhia kumisaappaita tai Ratiat ratkenneet, niin älkää heittäkö pois .Niihin voi kaataa betonia ja ennen sen jämähtämistä tukeva köysi upotetaan sekaan. Kuivuttuaan meillä on kätevä Diy- ankkuri. Puuttuu vain enää rikas purjeveneilijä, mutta kyllä sellaisen saa lumotuksi kun vain vihjaisee laadukkaasta ankkurista,sitten vain suunta Azoreille purjeet paukkuen.

Voihan sinne mastoon sitaista jouluvalot tai ottaa laulavan poronkin mukaan.

Vierailija
1509/1962 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt ei tapahdu missään mitään, ku tulee vettä taivaan täydeltä. Onneksi sulla on se postinjakaja seurana, vai menikö jo kotiin?

Ei se kuulemma lähde ilman housuja. Onneks on viikonloppu, eikä posteja jaeta. Muuten mun kuisti olis kun Liedon jakelukeskus, siellä jumittaa postit mutta mun kuistilla seisois pöksyttömiä postinjakajia enemmänkin.

Vierailija
1510/1962 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se kuulemma lähde ilman housuja. Onneks on viikonloppu, eikä posteja jaeta. Muuten mun kuisti olis kun Liedon jakelukeskus, siellä jumittaa postit mutta mun kuistilla seisois pöksyttömiä postinjakajia enemmänkin.

Pöksyttömiä postinjakajia kuistin täydeltä. Nyt en saa tota näkyä pois mielestäni. Oliskohan pahempi ilmestys ku ne jehovat ja poroksi palanu poro.

Vierailija
1511/1962 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan vain meidän kesken . Kuulin hyvän niksin. Jos on turhia kumisaappaita tai Ratiat ratkenneet, niin älkää heittäkö pois .Niihin voi kaataa betonia ja ennen sen jämähtämistä tukeva köysi upotetaan sekaan. Kuivuttuaan meillä on kätevä Diy- ankkuri. Puuttuu vain enää rikas purjeveneilijä, mutta kyllä sellaisen saa lumotuksi kun vain vihjaisee laadukkaasta ankkurista,sitten vain suunta Azoreille purjeet paukkuen.

Voihan sinne mastoon sitaista jouluvalot tai ottaa laulavan poronkin mukaan.

Hyvä idea. Meillä on purjevene ja Ratian saappaat. Kaikki on kamalan kateellisia mutta eihän ne tiedä, että purjeet on riekaleina,  vene on jolla ja pitää vetää samoin kun tietyt saappaat.

Vierailija
1512/1962 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pöksyttömiä postinjakajia kuistin täydeltä. Nyt en saa tota näkyä pois mielestäni. Oliskohan pahempi ilmestys ku ne jehovat ja poroksi palanu poro.

Yksi kantaja vielä näyttää aika jouluselta kulkusineen. Laitoin sille tonttulakin päähän, hyvältä näyttää. Käyn purkamassa postilaatikosta valot ja musat:)

Vierailija
1513/1962 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on sinkkujen päivä, 11.11. Harmi, että sataa, olen jo katsonut itselleni sinkkupihlajan, johon toiveikkaana kömpisin. Jos tekis jätesäkistä sadetakin, mutta se ehkä antaa väärän viestin minusta. En ole lateksityyppi. Minä tykkään postimiehistä.

Vierailija
1514/1962 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkin näköjään tehokas tuo sinkkupihlaja. Sidoin siihen hetkeksi koiran kiinni, niin heti oli innokas ajokoira urho teputtamassa neidin ympärillä. Olikohan se sellanen kulkukoira?

Vierailija
1515/1962 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassinen Kaunotar ja Kulkuri -kohtaus sun koiraneidillä, ihanaa.

Kyllä minäkin kulkurin ottaisin, ainakin Tauno Palon näköisen, mutta mä en kyllä ole kaunotar. Tai ehkä sinkkupihlajan taika sais minustakin kauniin.

Vierailija
1516/1962 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Klassinen Kaunotar ja Kulkuri -kohtaus sun koiraneidillä, ihanaa.

Kyllä minäkin kulkurin ottaisin, ainakin Tauno Palon näköisen, mutta mä en kyllä ole kaunotar. Tai ehkä sinkkupihlajan taika sais minustakin kauniin.

Taunon nyt ottais kuka vaan. Taunon aikaan ei ollut muuten sinkkupihlajia, vaan tutustuminen tapahtui heinäladossa. Aika romanttista, ellei ole heinille allerginen.

Vierailija
1517/1962 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan sun miehellä dementia, kun se vaan tuijottaa? Tai, voi sitä ikänäkökin vaivata.

Sille tulee sellainen neuvoton katse. Muistaa kai hämärästi taakse jääneitä solaretkeilyjään .

Vierailija
1518/1962 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sille tulee sellainen neuvoton katse. Muistaa kai hämärästi taakse jääneitä solaretkeilyjään .

Hommaa sille otsalamppu, ehkä se kärsiikin hämäräsokeudesta. Ripusta solaan myös heijastimia, niin mies löytää oikeeseen solaan.

Vierailija
1519/1962 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa ajatella, kun 4 viikkoa sitten kukaan ei tiennyt, mikä on sinkkupihlaja.

Vierailija
1520/1962 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa ajatella, kun 4 viikkoa sitten kukaan ei tiennyt, mikä on sinkkupihlaja.

Totta. Tää on kyllä varsin opettavainen ketju. Viisaita ihmisiä pohtimassa syntyjä syviä:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi