Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kyllä tää oli noloa kun jouduin kieltämään erään perheen yökyläilyn

Vierailija
12.10.2017 |

Sattumalta näin tutun äidin lastensa kanssa kaupungissa. Olivat tulleet maalta reissuun.
Äiti sitten kysyi yöpaikkaa.
En voinut päästää heitä asuntoon.

Kommentit (1962)

Vierailija
81/1962 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokos olette alkaneet kutoa töppösiä Niinistön vauvalle?

Vierailija
82/1962 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummolassani oli aina kissa ja naapureissakin oli. Harvoilla oli koira. Koiria jotenkin paheksuttiin 70-luvun itäsuomalaisessa maalaismiljöössä. Vai muistanko väärin?

Ei kun päinvastoin. Kaikilla oli koira ja koirankoppi ja koira oli päivät vartioimassa pihaa. Kissoja oli myös kaikilla. Meidänkin kissa metsästi hiiriä ja kantoi niitä kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/1962 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin meinasin myöhästyä töistä. Ihan iltavuorosta. Uppuoduin lukemaan lehteä. Meinasi tulla hoppu vihermehun valmistuksen kanssa. Tiskasinkin, ettei tiskit odota iltavuoron jälkeen.

Nyt kauppaan etsimään kummitytölle 5-vuotis

onnittelukorttia. Toivottavasti ei tarvitse antaa korteille kauan karuselliä 😉

Mukavaa iltaa kaikille :)

Täytyy sanoa että sulla on kyllä tosi hyvät hermot; oisin itse varmaan panikoinut jä ryysännyt kiireellä töihin! Sit ois ollut tiskit illalla odottamassa, huh huh! Toivotavasti löytyy kiva kortti. Mukavaa iltaa sinnekin!

Vierailija
84/1962 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulis että sen oma mummo kutoo. Ei kai se mikään tuhatjalkainen ole..?

Vierailija
85/1962 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

missi kirjoitti:

Mullekin aina yrittää tyypit yökylään kun asun lentokentän vieressä

Eipäs nyt vaihdeta aihetta!

Lentokenttien läheisyydessä tulee kyllä aina kaihoisa olo, alkaa toivoa, että voisi lähteä jonnekin seikkailulle, vaikka kanarialle, AI ja uima-allasta 2 vkoa, sitä ei ihminen muuta tartte.

Ai, mulle taas tulee kaihoisa fiilis juna-asemalla tai oikeestaan aina kun nään junan. En tiedä miksi. Ehkä nähnyt liian monta leffaa jossa tyypit vaan hyppää junaan ja suuntaa kohti uusia seikkailuita. Vai onko se seikkailuja?

Junat ja naiset on luotuja kulkemaan, niin sanotaan laulussakin. On junissa tosiaan jotain romanttista!

Vierailija
86/1962 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen oli muuten niiden irtokoiralaumojen lisäksi sellaisia ihan reiluja rapajuoppoja. Ei mitään sekakäyttäjiä . Ne oli vaan hauskoja, enimmäkseen.

Vierailija
87/1962 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja, miten hyvä ketju!

Mä kävin siskon luona pyykkäämässä, kun oma kone väsähti tykkänään. Sade ei mua haittaa, lontustin kumppareilla.

Jouluhan se kovasti tunkee, mä oon jo hankkinu muutaman lahjan, kun tullu niin sopivasti vastaan.

Millaset kumpparit sulla on? Mulla oli Risto-Matti Ratiat, olihan ne söpöt mutta repeili liitoksistaan jo kuukauden päästä. Niitä ei saanut edes jesarilla korjailtua.

Hei, mulle kävi ihan sama juttu. Ne ois ollu niin hyvät näin sateisilla ilmoilla.

Paskat saappat, ne on kun kesäkissa. Syksyn tullen hyljätään.

Vierailija
88/1962 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua harmittaa melkein päivittäin, että aikanaan 70-80-luvun taitteessa myin Joponi naapurin tytölle parillakymmenellä markalla. Voi kun olisin säästänyt sen! Ja senaikaiset keltaiset Hai-saappaat myös.

Mulla ei ollu Jopoa, joku ihan tavallinen Tunturi vaan.

Vierailija
89/1962 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh, jos koittaa päästä yökylään vaan noin lyhyellä varoitusajalla.

Oon miettinyt, että Niinistön vauvasta tulee Sanni, Sauli ja Jenni, niin se on Sanni. Jos on poika, niin en kyl keksi.

Vierailija
90/1962 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

50mk kammasta?En haluu ajatella mitä ois sillä kammannu..

Mä en ees ymmärtänyt ajatella, kun olin vasta 13...

Harmitti vaan se raha.

T. Se, jonka kampa ois ostettu.

Vierailija
91/1962 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulis että sen oma mummo kutoo. Ei kai se mikään tuhatjalkainen ole..?

Voi ei mikä mielikuva tuli, tuhatjalkainen, ja niihin kaikkiin jalkoihin pitää laittaa ne nätit (tietysti sinivalkoiset) pienet töppöset.

Vierailija
92/1962 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pidät sit mukana aina kokonaista kampapakkausta,voit lyödä rahoiks: )!

Vierailija
93/1962 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin oli iso varrellinen kampa takataskussa. Ei ollut Hai-saappaita eikä merkkkifarkkuja. Oli aika kovaa. Henkisesti.

Kai sulla sentään sammarit oli?

Vierailija
94/1962 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen oli muuten niiden irtokoiralaumojen lisäksi sellaisia ihan reiluja rapajuoppoja. Ei mitään sekakäyttäjiä . Ne oli vaan hauskoja, enimmäkseen.

Joo ne oli vähän pelottavia mut ei ne mitään pahaa tarkottanu, ne halus vaan jutustella jotain tai ihan vaan jonkun vitsin heittää, ilman että ne tarkotti sillä mitään sen kummenpaa, kunhan vaan höpöttelivät ajankulukseen.

Vierailija
95/1962 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos niitä 'tuhatjalkaisia' onkin kaksi..?  Kaksoset olis aika kiva myös.

Tää on kiva kun kerrankin pysytään aiheessa:)

Vierailija
96/1962 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne kammat oli oikeesti varrellisia. Ei taida enää sellasia kahvakampoja löytyä:)

Vierailija
97/1962 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa pyytää yöpaikkaa, jos on jo kaupungissa. Vastuutonta äidiltä lähteä liikkeelle ilman yösijaa.

Vierailija
98/1962 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö muuten markkoja vaihdetaan euroiksi?

Vierailija
99/1962 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noloa pyytää yöpaikkaa, jos on jo kaupungissa. Vastuutonta äidiltä lähteä liikkeelle ilman yösijaa.

Täh? Mistä sä puhut?

Tiedättekö mun ois tänään yritettävä ajoissa mennä nukkumaan, mut pitäis jaksaa ensin mennä suihkuun ja sit telkkarista tulee kuitenkin jotain ja sit jää katsomaan sitä. Ja aamulla sit väsyttää.

Vierailija
100/1962 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en osaa sanoa ei! Sukulaiset ja tuttavat tulee meille mennentullen yöks,i kun tulevat keskisuomesta lomamatkoilleen etelän maihin. Asumme nimittäin Helsinki-Vantaan lentokentän kupeessa. Autonkin jättävät ihan sitä varten vuokraamaani parkkiruutuun loman ajaksi. Kiitoksen sanaa en ole vielä kuullut yhdeltäkään. Liian kylmä on kyllä ollut nukkua ja liikenteen melu on häirinnyt. Aamiamunatkin on joko liian löysiä tai kovia. Pitääkö tästä nyt muuttaa kauemmaksi lentokentästä vai miten voisin sanoa ei, loukkaamatta heitä?