kyllä tää oli noloa kun jouduin kieltämään erään perheen yökyläilyn
Sattumalta näin tutun äidin lastensa kanssa kaupungissa. Olivat tulleet maalta reissuun.
Äiti sitten kysyi yöpaikkaa.
En voinut päästää heitä asuntoon.
Kommentit (1962)
Jos Lennu-koira ja Cheekin Otus tappelis niin kumpi voittais? Vai olisko ne kavereita.?
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos niitä 'tuhatjalkaisia' onkin kaksi..? Kaksoset olis aika kiva myös.
Tää on kiva kun kerrankin pysytään aiheessa:)
Hitsi kun en osaa neuloa sukkaa tai töppöstä. Toivottavasti ensimmäisessä kuvassa ois sellaiset sinivalkoiset töppöset.
Oiskohan kiva saada kaksi "tuhatjalkaista" kerralla?
Vierailija kirjoitti:
Noloa pyytää yöpaikkaa, jos on jo kaupungissa. Vastuutonta äidiltä lähteä liikkeelle ilman yösijaa.
Mistä sinä tiedät mistä tuossa on ollut kyse? Ehkä heillä on ollut yöpaikka joka on jostain syystä peruuntunut. Pahimmassa tapauksessa ovat lähteneet pakoon vaikka väkivaltaista miestä. Siis ei toki välttämättä näin, mutta on mahdollista että tuohon on ollut joku hyvä inhimillinen selitys.
Vierailija kirjoitti:
Jos Lennu-koira ja Cheekin Otus tappelis niin kumpi voittais? Vai olisko ne kavereita.?
Otus kuulostaa coolimmalta. Ehkä se pistäisi Lennua pataan.
Onko se sit ensimmäinen vauva itsenäisyyspäivän juhlissa, vai jättääkö ne sen kotiin? Ois kiva kun se vauvakin ois hetken siellä juhlissa.
Meillä on riisinkeitin. Ihan hyvä.
Mutta en viitsi nyt kertoa merkkiä.
Mitähän sille Halosen venäläiselle vakoojakissalle kuuluu.? Sille jonka Putin antoi.?
Mitä sukua se perhe on teille, onko läheinenkin ja onko ollut aikaisemmin yötä teillä? Jäikö iskä kotiin? Onko sinun vai miehesi sukua?
Vierailija kirjoitti:
Meillä on riisinkeitin. Ihan hyvä.
Mutta en viitsi nyt kertoa merkkiä.
Mä taidan tietää. Mun kaverilla on samanlainen.
Mulla on vähän pää kipeä, no oikeestaan ollut jo kolme päivää. Ja botoxiakin otin eilen. Mies ei tiedä. Ei se varmaan kyllä huomaakaan kun 13 vuoden avioliiton ja 15 vuoden yhdessäolon jälkeen ei tule pahemmin katsottua toisiamme kasvoihin.
No toisaalta ei se haittaakaan kun mulla on rakastaja. Sitä voi sitten katsella enemmänkin.
Sukurakas kirjoitti:
Minä taas en osaa sanoa ei! Sukulaiset ja tuttavat tulee meille mennentullen yöks,i kun tulevat keskisuomesta lomamatkoilleen etelän maihin. Asumme nimittäin Helsinki-Vantaan lentokentän kupeessa. Autonkin jättävät ihan sitä varten vuokraamaani parkkiruutuun loman ajaksi. Kiitoksen sanaa en ole vielä kuullut yhdeltäkään. Liian kylmä on kyllä ollut nukkua ja liikenteen melu on häirinnyt. Aamiamunatkin on joko liian löysiä tai kovia. Pitääkö tästä nyt muuttaa kauemmaksi lentokentästä vai miten voisin sanoa ei, loukkaamatta heitä?
Ilmoitettu asiattomaksi.
Vierailija kirjoitti:
Nyt pidät sit mukana aina kokonaista kampapakkausta,voit lyödä rahoiks: )!
Ostaskohan pojat vielä kampoja 51-vuotiaalta?
Oisinko sitte kampatäti?
Eli nyt mä tajusin. Joku aikoi ostaa joululahjaksi jollekin riisinkeittimen, mutta päätyikin kampaan. Sitten siinä välillä jotain ja vähän jotain muuta ja aurinkokin saattoi paistaa, vaikka ei se kyllä paistanut. Näinkö tää meni?
Ihan oikeesti nyt ois lähettävä aaveelta ja jaksettava mennä suihkuun että ehtii nukkua tarpeeks.
Tyttäreni kuvisope laittoi oppilaat jäljentämään - siis vapaalla kädellä maalaamaan - kuuluisia maalauksia. Renoir, Monet, da Vinci jne. töitä. Tyttäremme maalauksesta tuli niin hieno, että laitoimme sen seinällemme. Onko se väärennös? Saako sitä pitää seinällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt pidät sit mukana aina kokonaista kampapakkausta,voit lyödä rahoiks: )!
Ostaskohan pojat vielä kampoja 51-vuotiaalta?
Oisinko sitte kampatäti?
Laitetaan ne pitkävartiset kammat myyntiin. Ties mitä niistä saa!
Mä syön tässä suolapähkinöitä. Hitto kun hävettää aina ostaa suolapähkinöitä jos joku tuttu näkee. Mulla on nimittäin pähkinäallergia ja vaikka oon allerginen kaikille muille pähkinöille, niin voin syödä maapähkinöitä, koska ne ei ole oikeita pähkinöitä. Tuntuu vain ettei ihmiset oikein ymmärrä sitä ja luulee mua valehtelijaksi. Entä jos ne syöttävät sitten joskus tahallaan oikeita pähkinöitä ja kuolen.
Vierailija kirjoitti:
Eli nyt mä tajusin. Joku aikoi ostaa joululahjaksi jollekin riisinkeittimen, mutta päätyikin kampaan. Sitten siinä välillä jotain ja vähän jotain muuta ja aurinkokin saattoi paistaa, vaikka ei se kyllä paistanut. Näinkö tää meni?
Ei aurinko paistanut, vaan lehtipihvi.
Mä oon lukenu koko päivän kirjaa. Välillä kokosin itseni ja väänsin spagetti - jauheliha - herne - mössön. Ei ollu kovin hyvää.