Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikseivät työnantajat arvosta minunkaltaisiani työmyyriä enää nykyään?

Vierailija
11.10.2017 |

Rakastan työntekoa ja olen aina mennyt sillä ajatuksella, että firma ensin. Haluan olla firmalle mahdollisimman tuottava ja paras työntekijä, ja siksi teen töitä vapaa-ajallanikin. Kerron tämän myös työhaastatteluissa. Mutta silti olen ollut nyt jo viisi kuulautta putkeen työttömänä enkä ole saanut edes paskaduuneja.
Miksei työnantajille kelpaa enää kovat tekijät nykyään?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yli 50v. työtön nainen. Hyvässä kunnossa. Haluaisin töihin teollisuustöihin, pakkaushommiin tms. Olen hakenut Fazerille, Valiolle sekä lukemattomiin muihin alan töihin. Myös siivoustöihin. Yhdestäkään ei ole vastattu hakemuksiini. Miksi työttömiä aina haukutaan laiskoiksi? Olisin valmis mihin töihin tahansa, jos joku palkkaisi ikäiseni. Kyllä ikärasismi suomessa on totta. Jos ikä alkaa numerolla 5, niin työn saaminen ilman suhteita on mahdotonta.

Vierailija
22/26 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tuloksesi panoksesi mukainen?

Aina on ollut. ap

Miksei normityöaika ole riittänyt työtehtäviesi suorittamiseen?

On riittänyt, olen lisäksi ottanut enemmän työtehtäviä kun olen saanut kaikki edelliset tehtyä. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet työttömänä jos luulet olevasi korvaamaton?

Vierailija
24/26 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ole hoitotyössä ja saman työnantajan palveluksessa jo puolitoista vuosikymmentä. Teen työni hyvin, sydämellä ja aivoilla.

Meillä on muutamia miehiä hoitoalalla, jotka tekee työnsä ajatuksella, että menee siitä mistä aita on matalin: hoitaa asiakkaat välinpitämättömästi ja hutaisten, silti naisjohto kehuu ja nuoleskelee mieshoitajia. Arvostavat toki minunkin työtä. Asia, mikä tässä rassaa on se, että millainen hoidon taso suvaitaan miehillä. Ehkä syynä on munat.

Vierailija
25/26 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin arvostin töitä ja tein onnellisen tunnollisesti ylitòitä omaan liukumaani, ilman mitään korvausta. Joo kyllä työnantajat aluksi arvostavat sitä, sitten sitä odotetaan ja homma muuttuu lopulta härskiksi hyväksikäytöksi. Sun pitäs olla aina valmis joustamaan ja kun et lopulta jousta, se pistää silmään. Nämä tyypit jotka tekee vain työaikansa ovat huomaamattomia ja neutraaleja ihmisiä. Ei kukaan niistä ajattele, miksei se tee yltsää mutta yltsän tekijästä ajatellaan pahastikin "hitto kun se ei enää tee yltsää!

Mulla meni terveys ja kyky palautua. Pienikin stressi kyykyttää mut hetkessä. Mut ei kukaan muista mistä se terveys mene, pidetään vaan nykyään laiskana ja itsekkäänä kun oon väkisin vähentänyt kaiken työkuormani sillä ajatuksella, että jos tulee potkut niin sit tulee. Ei haittaa yhtään!

Meni vuosi päästä sisälle 7,5 h pv massaan. Pomon katse on nyt kääntynyt toiseen ahkeraan. Ja sehän itkee ja tekee. Ahkerasti. Silmät ristissä. Kuulin kahvipöydässä ettâ työstä mennyt maku.

Eli tiedä mihin ryhdyt ahkera 👍

Vierailija
26/26 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet niin hulluna työntekoon, niin perusta oma firma. Saat luultavasti enemmän rahaa kuin palkkatyössä.

Vai eikö raha merkkaa sulle mitään?

Työtähän maailma on täynnä, maksajia vaan puuttuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi