Koska nainen pettää todennäköisimmin?
Mikä on se tilanne, elämänvaihe tai paikka ja miten sen huomaa?
Kommentit (45)
Omalla kohdallani houkutus pettää oli suuri siinä vaiheessa, kun mies oli ollut pitkään ärtynyt, riitaisa ja kritisoi minua jatkuvasti kohtuuttomasti. Hänellä oli viinantuskaa, joka aiheutti tuollaisen käytöksen, mutta en ymmärtänyt silloin mistä on kyse ja tuskinpa hän itsekään ymmärsi. Miehet, jotka lähettivät myönteisiä ja ihailevia signaaleja tuntuivat ihanilta verrattuna siihen riivinrautaan.
Ovulaation aikaan, jos riittävän tasokas mies osuu kohdalle. Menettely on ollut evoluutiossa erittäin tarkoituksenmukainen, joten se on ihmisellä synnynnäinen.
Mies petti minua ensin. Jatkamme yhteiseloa, koska meillä on alle kouluikäiset lapset, talo, hän on hyvä isä ja arki toimii. Pettäminen on periaatteessa käsitelty mutta en koe saavani mieheltä kunnioitusta, en voi enää täysin enää koskaan luottaa ja hän on omine tarpeineen aina askeleen edellä.
Olen tutustunut mieheen, jonka kanssa viihdyn, hän on turvallisen ja luotettavan oloinen. Olen melkoisen varma, että jos hän osoittaisi kiinnostusta ja tilanne olisi sopiva, en voisi vastustaa kiusausta. En kyllä koskaan uskonut, että voisin joutua tällaiseen tilanteeseen.
Tämä kaikki on on avartanut käsitystäni edelleen siitä, että elämä ei koskaan ole mustavalkoista. On turha tuomita ihmisiä, jos ei ole päivääkään heidän saappaissa kulkenut.
Naisilla on enemmän tunnesyyt pohjalla, miehet saattavat pettää jos seksiä ei kotona ole ollut hetkeen.
Se kun ei enää tunne omaa miestä puoleensavetäväksi. Minulle kävi niin kertalaakista, voin kertoa päivämäärän ja kellonajan. Satuin kysymään, miksi hän ei ole halunnut seksiä pitkään aikaan ja oli pihdannut kuukausia. Silloin mies tilitti, kuinka pitää minua suunnattoman rumana ja haukkui ulkonäköä monin eri yksityiskohdin. Sen jälkeen aloin tuntea sietämätöntä halua muutamiin vieraisiin miehiin. Jälkeenpäin mieheni on selittänyt halunneensa vain loukata ja pitävänsä minua kauniina. Olemme yhä naimisissa ja seksiä on. Olen kuitenkin ihastunut kahteen muuhin mieheen ja saattaisin pettää tilaisuuden tullen. Ajattelen muita sängyssäkin mieheni kanssa.