Mistähän se kertoo (miehestä) joka lukee elämäkertoja silloin kun edes lukee
Ei romaaneja (ei sci-fi novellejakaan), ei runoja, eikä edes muita tietokirjoja kuin noita elämäkertoja vain.
Kommentit (31)
Mitä ny tänkin taas pitäs kertoo?
Tapailen miestä joka lukee kirjoja tosi vähän ja ne on elämänkertoja. Mitään tästä johtuvaa eroa en keksi "sekalukijaan" tai täysin lukemattomaan nähden.
Mun ystävä, nainen, lukee vaan tietyn alan ihmisten elämänkertoja. Mitä se kertoo hänestä? Sen sanonut ettei vaan välitä fiktiosta.
Ite luen lähes kaikkee muuta paitsi elämänkertoja. Mitä se kertoo musta? Oon joskus toki lukenu, mutta ei vaan tyylilajina nappaa.
Minulle ei tullut mieleen Keekin tai Selänteen saati sitten Karalahden elämänkerrat. Ajattelin vastatessani (6/20) kirjailijoita, suurmiehiä ja -naisia, sotasankareita, edesmenneitä taiteilijoita. Heidän elämäsä on vaikuttanut historiaan ja kansan kulttuurimakuun.
Eksä luki muusikkojen elämäkertoja. Kuvitteli olevansa kovinkin hyvä muusikko vaikka ääni oli kuin sairaalla sonnilla, kauheaa mölinää vain, ja yritti niistä elämäkerroista keksiä millä itse menestyisi, tehdä samoja valintoja.. todella egoistinen ja itserakas "mies". Mutta niitä elämäkertoja luki keksiäkseen miten menestyisi itte. Lisäksi luki kummitustarinaa ja salaliittoja ja uskoi siihen kaikkeen. Oli aivan vakuuttunut siitä että kaikkialla kummittelee jne. Tyhmä kuin mikä. Onneks pääsin eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä, että on kiinnostunut ihmisten elämäntarinoista. Eikö se ole hyvä, että ihminen lukee jotain, oli se sitten mitä tahansa?
Niin mutta miten se näkyy ihmisen elämässä. Millainen parisuhde odotettavissa tuollaisen kanssa?
Huono, kun toinen osapuoli on niin vajaa, että ruotii toisen lukuharrastusta netissä.
Erinomaista että lukee, vielä parempi että on kiinnostunut muista ihmisistä.
Liian hyvä ap:lle.
Täällä mies, joka ei lue koskaan mitään. Haluatko kysyä jotakin?
Kertoo sen, että ko mies on älykkäämpi kuin ap. Eli se on hyvä asia ap:lle. Mies saattaa kyllästyä jossain vaiheessa.
N47
En tajua mitä vikaa on elämänkierroissa? Satukirjojen lukeminenko on muka jotenkin fiksumpaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kovin älykäs ei voi olla jos lukee cheekistä tai karalahdesta. Itse luen historia, sota ja salaliittokirjoja.
Toki älykäskin ihminen voi lukea salaliittokirjoja, kunhan ei usko niihin.
Sitten sun historian tuntemus perustuu siihen mitä koulussa opetetaan. Historia on täynnä salaliittoja antiikin rooman ajoilta lähtien. Naiivi saa olla, muttei tyhmä.
Mistä sä tiedät, mihin salaliittoteorioihin uskoa ja mihin ei? Kun kaikki kirjoihin painettu ei suinkaan ole totta.
Mutta sä uskot kaiken mitä valtio sulle kertoo? Hyppäät kaivoon jos huomenna uutisissa niin sanotaan?
Jos jostakin on tarpeeksi todisteita se usein on niin vaikka puoli ysin uutiset sanoo muuta.
Olet lapsen tasolla, skarppaa.
Kuulostaa fiksulta ihmiseltä. Siis se lukija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kovin älykäs ei voi olla jos lukee cheekistä tai karalahdesta. Itse luen historia, sota ja salaliittokirjoja.
Toki älykäskin ihminen voi lukea salaliittokirjoja, kunhan ei usko niihin.
Sitten sun historian tuntemus perustuu siihen mitä koulussa opetetaan. Historia on täynnä salaliittoja antiikin rooman ajoilta lähtien. Naiivi saa olla, muttei tyhmä.
Mistä sä tiedät, mihin salaliittoteorioihin uskoa ja mihin ei? Kun kaikki kirjoihin painettu ei suinkaan ole totta.
Mutta sä uskot kaiken mitä valtio sulle kertoo? Hyppäät kaivoon jos huomenna uutisissa niin sanotaan?
Jos jostakin on tarpeeksi todisteita se usein on niin vaikka puoli ysin uutiset sanoo muuta.
Olet lapsen tasolla, skarppaa.
Nonii rauhoittukaa jo. Kyllä kaikki tietää että 911 ja Las Vegas olivat flase flag iskuja
Ilmeisesti jotain huonoa. Tuo oli avausviestissä hauska, kun äimisteltiin ettei lue "edes sci-fi-novelleja", lukeeko niitä joku muu kuin niiden kirjoittajien äidit?