Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi sitä kikatuksen määrää, kun näkee ohi ajavan auton kastelevan jalankulkijan!

Vierailija
11.10.2017 |

On alkanut taas se aika, kun jalankulkijat saavat suihkuja. Kyllä autoilija kikattaa kuivassa ja lämpimässä autossaan nähdessään toisen kastuvan läpimäräksi!

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kastelemiseen tarvita autoilijaa. Kyllä jalankulkijat ja pyöräilijät saadaan kasteltua läpimäriksi ihan luonnon sateen toimesta. Kun oikein rankka kuuro vettä tulee niskaan niin kyllä siinä kastuu alusvaatteita myöten.

Vierailija
2/31 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tartte tehdä kuin kerran väärälle tyypille niin sulla on oven takana iloinen yllätys eli joku psykoottinen, juuri vankilasta vapautunut vesseli. Voitte sitten kikatella yhdessä kun saat ullatuksen takapuoleen ja sen jälkeen kunnolla dunkkuun. Hihii!

ps kun oot sen verran vanha että pääset oikeasti autokouluun niin jätä noi pikkunilkkivitsit vähemmälle jos haluat sen kortinkin joskus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtä hauskaa kuin se että auto narmutetaan avaimella parkkipaikalla

Vierailija
4/31 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sitä yllätyksen, änkytyksen ja takeltelun määrää sitten puhelimeen vastatessa ,kun harmistunut jalankulkija  jolta joku hieno puku on sinun takiasi mennyt pilalle onkin ottanut rekisterinumerosi nopealla  vihaisella,( mutta suuttumuksensa hetkellä hyvin tarkalla ja nopeasti rekisteröivällä ja tallentavalla ) katseellaan talteen, soittanut siitä paikasta autorekisterikeskukseen  ja ottanut sitten yhteyttä virkavaltaan ja kertonut vielä tarkan kellonajankin jolloin olit liikenteessä ja mihin suuntaan olit ajamassa ja antanut autosi kaikki  muutkin tuntomerkit tiedoksi . . .

Vierailija
5/31 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On alkanut taas se aika, kun jalankulkijat saavat suihkuja. Kyllä autoilija kikattaa kuivassa ja lämpimässä autossaan nähdessään toisen kastuvan läpimäräksi!

Kiva, että on hauskaa 😊 Minä nauran, kun toinen autoilija ajaa päällesi rutaten sinut ja autosi 😊 Kyllä on kivaa 😊

Vierailija
6/31 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistathan, että se on laitonta ja saatat saada pesulalaskun perään.

Vierailija
7/31 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kanssa samat huvit. Auton rekisterinumerossa on tietenkin osoitteen luovutuskielto Trafin kautta. Kerran sain lähes orgasmin, kun kansallispuvussa oleva käveli lähellä tien vartta ja tiellä oli iso lätäkkö. Aah, mikä ravan ja veden hyökyaalto. Sai edes vähän purettua patoumia.

Vierailija
8/31 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nautin tästä suunnattomasti silloin jos sillä kenet kastelen, on paskainen kånken-reppu. Ihan tosiaan verrattavissa orgasmiin.

Vierailija
9/31 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen autolta vedet niskaani saanut (siinä meni pilalle kengät, takki ja laukku) ja enää en sitä virhettä tee että kadulla kävellessäni pysähtyisin/kävelisin lähellä autoja. Kerrasta opin.

Vierailija
10/31 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan niitä rekistereitä ottaa ylös mutta jos ei ole todistajia niin aika vaikeaa on jälkikäteen näyttää toteen että kyseessä oli juuri tämä auto jos asianosainen kiistää kaiken. Siitä kurasta kun on ihan mahdotonta päätellä minkä auton lennättämää se on.

Vierailija
11/31 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan niitä rekistereitä ottaa ylös mutta jos ei ole todistajia niin aika vaikeaa on jälkikäteen näyttää toteen että kyseessä oli juuri tämä auto jos asianosainen kiistää kaiken. Siitä kurasta kun on ihan mahdotonta päätellä minkä auton lennättämää se on.

Minä aina otan rekkarin ylös ja naarmutan ääliön autoa. Sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
12/31 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuljettajan saisi selville niin juridisesti hän on syytön kunnes toisin todistetaan. Riittää kun kuljettaja sanoo että se oli minun takanani ajanut auto ja jos ei ole silminnäkijöitä eikä valvontakameran kuvaa niin juttu tyssää siihen. Pesulalaskut menevät omaan piikkiin.

Vierailija
13/31 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja parhaassa tapauksessa jäät itse kiinni vahingonteosta ja maksat maalipinnan uusimisen joka on kustannuksiltaan vähän eri luokkaa kuin pesulalasku. Äly hoi! Ja tietenkin olettaen että pääset tähän autoon käsiksi, välttämättä pelkällä osoitetiedolla et sitä tavoita.

Vierailija
14/31 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja parhaassa tapauksessa jäät itse kiinni vahingonteosta ja maksat maalipinnan uusimisen joka on kustannuksiltaan vähän eri luokkaa kuin pesulalasku. Äly hoi! Ja tietenkin olettaen että pääset tähän autoon käsiksi, välttämättä pelkällä osoitetiedolla et sitä tavoita.

Älä kiusaa muita liikenteessä. Silloin ei ole mitään pelättävää.

p.s. En ole jäänyt kiinni ja en aio jäädäkään.

Vierailija
15/31 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratkaisuni on ikkunavasara jolla kolkata tuollaisen kuskin sivuikkuna👍

Vierailija
16/31 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä kiusaa muita liikenteessä. Silloin ei ole mitään pelättävää.

p.s. En ole jäänyt kiinni ja en aio jäädäkään.

En mä kiusaakaan, ihan sivullisena totesin, en ole ap. T: 10 ja 12

Vierailija
17/31 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ajattelin aivan samaa, kun näin rollaattori-mummon liikkuvan hyvin hitaasti eteenpäin....eiku. Oikeesti? Missä tämmöisiä ääliöitä kasvaa?

Vierailija
18/31 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Do dih. Sitten kaikki yhteen äänen kolmosella. Yy, kaa, koo:

Heeeeeeeeeeeeeeeeeii trollaati trollaati trollaati trollaa

trollaati trollaati trollallallei...

Vierailija
19/31 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen takia mä aina tarkkailen autojen rekkareita. Jos sä kastelet tai kun ylitan koirani kanssa katua alat kiihdyttämään autolla meidän päälle niin mä otan sun rekkarin ylös ja laitan sut tarkkailuun. Tätä päälle kiihdyttelyä harrastaa varakkaan omakotitalo alueen ''parempi väki'' uusilla audeillaan. Mä ymmärrän, että sulla tulee vallan tunne päähän kun oot tienannut vähän rahaa, mutta kannattaa pitää mielessä, että tässä maailmassa on ihmisiä millä ei ole mitään menetettävää.

T: Eyes on you

Vierailija
20/31 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siitä kurasta sinänsä ,mutta miksi toisaalta joku aivan ventovieras soittaisi poliisille tuollaisesta asiasta juuri sinun autoasi ja ajoasi sillä koskien ?

Olisitko sitten valmis ihan  pokkana  valehtelemaan asiaa selvittämään tulleelle poliisille, että se ei ollutkaan silloin ajoreittisi  ja antamaan vielä  väärän todistuksen siitä missä muka silloin olisit ollut, kun se liikennerikkomuksesi,eli tässä tapauksessa tuo  jalankulkijan tahallinen kuralätäköstä roiskiminen   tapahtui ?

Äläkä unohda että nykyään se  kännykkäkamera voi kuulua myös jalankulkijan varusteisiin ja hän voi pitää sitä vaikka rintataskussaankin, mistä se on nopeimmin  saatavissa esille esim. juuri niitä  sinunlaisiasi autoilijoita silmälläpitäen ja niiitä liikennekameroitakin on, josta se reittisi (vielä kellonajan tietäen) voidaan helpostikin tarkistaa tarvittaessa.

Jos jalkakäytävällä on liikkunut joku toinenkin, niin sen verran solidaarisia jalankulkijat kyllä keskenään yleensä ovat, että todistamaan tullaankin toisen jalankulkijan puolesta.

Kaikki näet tietävät,että jos tuollaisesta röyhkeästä ja jalankulkijoista piittaamattomasta, eräiden autoilijoiden  liikennekäyttäymisestä paikkakunnalla ei kukaan koskaan valita, niin seuraavanahan  sen kohteeksi saattaakin joutua vaikka itse, eli kuriinhan sellaiset autoilijat olisi saatava ja vastaamaan teoistaan ja varsinkin jos ne ovat olleet aivan  ilmiselvästi  vielä tahallisestikin aiheutettuja .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi