Miehiin pettyneet. Oletko jättänyt Tinderit ja muut deittipalstat?
Treffit ei johda mihinkään ja pettymys toisensa jälkeen. Kaikkia ei ilmeisesti ole tarkoitettu parisuhteeseen.
Lapset isoja ja aikaa olisi seurusteluun, mutta miehiä tuntuu vain seksi kiinnostavan.
Kommentit (18)
Jälleen kerran yksi prinsessaharhailija itkemässä.
En koska miehet on hauska ajanviete harrastus. Käyn ulkona välillä niiden kanssa enkä muuta.
Nettideiteillä oli vain hulluja joten menin baariin ja löysin sieltä miehen.
En tarvitse miestä. Turhaa vaivaa. Käytän aikani ja energiani mieluummin käsitöihin, liikuntaan yms.
Ehkäpä ap:n parhaat päivät ovat jo takanapäin ja ne ainoat joihin olisi edes jotain mahdollisuuksia eivät olekaan mitään kolmekymppisiä menestyneitä lääkäreitä, lentälentäjiä tai lakimiehiä vaan jotain aivan muuta.
Sinkkuna on just hyvä. Se on itsestään välittämistä parhaimmillaan. Saa elää oman mielensä mukaan.
Tinderistä 28 miestä tavanneena tullut siihen tulokseen että mä en sieltä muuta saa kuin seksiä. Suhteeseen eivät mua miehet kelpuuta. Panoksi kelpaan kyllä. N28
Vierailija kirjoitti:
Tinderistä 28 miestä tavanneena tullut siihen tulokseen että mä en sieltä muuta saa kuin seksiä. Suhteeseen eivät mua miehet kelpuuta. Panoksi kelpaan kyllä. N28
Jännämiesten uhri.
Tinder on seksihakua. Jos seksiä tarvii, on varma tapa saada. Yhden kanssa sovin treffit kuukauden viestittelyn jälkeen ja seksiin se meni. Ihastuin kyllä. Ei jatkunut.
Poistin koko sovelluksen ennen tuon miehen tapaamista. Enkä kirjaudu uudelleen.
Sinkkuna yli kaksi vuotta ja en todellakaan enää hae seuraa mistään nettijutuista. Arvostan itseäni sen verran, etten enää välttämättä koskaan halua olla miehen lähellä.
Sinkkuna on hyvä. Tinderii käytän lähinnä seksiseuran saamiseen jamuutamilla hauskoilla treffeilläkin (ilman seksiä) olen käynyt.
Sinkkuna kolmatta vuotta
Game over kirjoitti:
Ehkäpä ap:n parhaat päivät ovat jo takanapäin ja ne ainoat joihin olisi edes jotain mahdollisuuksia eivät olekaan mitään kolmekymppisiä menestyneitä lääkäreitä, lentälentäjiä tai lakimiehiä vaan jotain aivan muuta.
Jos antaa toisten määritellä menestyksen kriteerit, on vaikea olla menestynyt. Paitsi jos menestys rajataan noihin ammatteihin; sittenhän jokainen voi olla menestynyt menemällä väkisin alalle, joka ei kiinnosta.
Tinder on miesten maailmaa. Kun kirjauduin eka kertaa, tuli osumia lyhyessä ajassa useita. Kävin treffeillä kilteiltä tuntuvien miesten kanssa, toisen kanssa syötiin hiukan vaivautuneessa tunnelmassa ja juteltiin. Ei mitään jatkoja, oli ihan selvää, että haettiin muuta kuin toistemme kaltaisia.
Toinen kilttimies soitteli muutaman kerran ja laittoi herttaisia viestejä ja aforismeja. Viestittely hyvin tiivistä ja mies aktiivisempi. Tavattiin useamman viikon yhteydenpidon jälkeen ja olin siinä vaiheessa hyvin kiinnostunut. Mies ujo ja enemmän hissukka, mikä vetosi minuun. Laiha ja pikkuinen, ihan päinvastainen kuin unelmamieheni.
Oltiin pitkä ilta yhdessä ja seksiä oli pitkän kaavan mukaan. Mies huomaavainen ja edelleen sellainen kiltti ja suloinen.
Sellainen kilttimies, ei kuulunut miehestä enää mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännämiesten uhri.
Älä anna panna, ellet halua itsekin. Kerran tuohon ryhdyin, toki halusin itsekin. Jäi silti p*ska fiilis.
Olen jättänyt. Seksin haku ei niinkään häiritse vaan stalkkaaminen, jahtaaminen ja yli-innokkuus.
Enkä jaksa niitä haastattelutreffejä.
Outoa kyllä, kun kirjauduin ulos, on tarjokkaita ilmaantunut muualtakin, miehillä on kumma vainu löytää sinkkunaiset. Sanovat sitä intuitioksi, itse sanon heitä idiooteiksi.
Jos sopiva tulee vastaan työn tai harrastuksen kautta, on tämä todnäk fiksumpi kuin nämä epätoivoiset.
Mutta ei oikein ole aikaa eikä mielenkiintoa perehtyä, ellei joku superihana tule vastaan.
Olen ollut kahdessa pitkässä suhteessa ja lapsiakin toisesta liitosta. Viimeisestä on aikaa ja sitten yritin treffailla miehiä. Johonkin ihastuin, mies ei. Seksi kyllä kelpasi. Nuo pettymykset ovat olleet niin karvaita, ihastun nimittäin täysillä.
En enää kestä odotuksia, hyvää tunnetta sisimmässä ja romahdusta. Uskoni parisuhteeseen on mennyttä, ainakaan kohtaamilleni miehielle ei riitä nainen, joka käy töissä, hoitaa kodin, ei tupakoi tai käytä alkoholia, on liikunnallinen, rakastaa aidosti.
Olenkin päättänyt rakastaa eniten itseäni ja tietysti lapsiani. Vielä en ole katkeroitunut, uskon hyvään ihmisyydessä. Mutta en miehissä.
En koska haluan silti huomiota ja testata viehätysvoimaani.