163-165cm 70-110kg
Kerro lantion ympärysmittasi ja rinnan ympärysmittasi, jos kokosi on tuossa haarukassa. Mitä vaatekokoo käytät, paidat/housut?
Kommentit (13)
Up. Senttimetrimitat kiinnostaisi.
86-89. Ja 50 kiloa. Pituus 163. Pidän itseäni normaalina. Sinun mittasi vaikuttavat poikkeavilta. Vai ovatko Suomen naiset jo noin läskejä yleensä? Jokainen saa olla mitä tahansa, mutta sitten ei pidä huutaa yhteiskuntaa apuun, jos tulee ongelmia ylipainon vuoksi. Itse aiheutettuja sairauksia ei yhteiskunnan varoista pitäisi korvata sentilläkään.
Kysyn, koska painoni näytti lähes 10kg enemmän mitä ajattelin että se olisi. Silti mitat sellaiset, mitä siinä 10kg pienemmässä painossa. Ei ole kotona vaakaa, mietin, oliko vaaka epäkunnossa vai mittanauha viallinen. Kiinnostaa siis, että miten erilaiset mitat tuon pituisilla ja painoisilla ihmisillä voi olla.
Vierailija kirjoitti:
86-89. Ja 50 kiloa. Pituus 163. Pidän itseäni normaalina. Sinun mittasi vaikuttavat poikkeavilta. Vai ovatko Suomen naiset jo noin läskejä yleensä? Jokainen saa olla mitä tahansa, mutta sitten ei pidä huutaa yhteiskuntaa apuun, jos tulee ongelmia ylipainon vuoksi. Itse aiheutettuja sairauksia ei yhteiskunnan varoista pitäisi korvata sentilläkään.
Se, että sä pidät itseäsi normaalina, ei suinkaan tarkoita sitä, että olisit normaali. Vaikutat matalasti koulutetulta, sivistymättömältä ja kansantaloudesta mitään tietämättömältä. On hienoa toistella persumaisia lauseita. Toisten lyttäminen lieneekin kohdallasi ainut tapa nousta kenenkään yläpuolelle.
En ihan osu kehykseen, mutta vastaan.
Pituus 168 cm.
Paino 67 kg.
Olen jotenkin rotevan kokoinen, leveät hartiat ja leveät lanteet.
Vaatekoko on poikkeuksetta 40 tai L.
Lantion leveys 107 cm ja alushousujen koko 42.
Rinnanympärys 98 cm.
Vyötärönympärystä en tiedä.
164cm, ry95, vy78, ly96, paino 70kg
Vierailija kirjoitti:
160cm ja 96kg. Vaatekoko riippuen mallista s-xxl tai 36-46. Muita mittoja en tiedä paitsi liivit kokoa 85 e
Mihin sulle s-koon vaate sopii? Pipo ehkä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
160cm ja 96kg. Vaatekoko riippuen mallista s-xxl tai 36-46. Muita mittoja en tiedä paitsi liivit kokoa 85 e
Mihin sulle s-koon vaate sopii? Pipo ehkä?
Parit housut on s kokoa. Yhdet golleget ja ainakin yhdet joustofarkut. Riippuu mallista. Yläosat suurempia.
Vierailija kirjoitti:
164cm, ry95, vy78, ly96, paino 70kg
163cm. 95-81-95. Paino 65kg. Ainakin 3 kiloa turhaa painoa.
Tuolle ekalle, mä olen käyttänyt s koon vaatteita (no ehkä joku paita on s kokoa mutta ei normaalimallistoa) viimeksi kun painoin 55 kiloa (90-71-90)! Nyt m-l
165, 71. 98, 103. Eu koko 40.
Viallinen mittanauha oli kyllä hauska :)