45-vuotias oletko jättänyt jo ehkäisyn pois?
Ja jos olet, oletko tullut vielä raskaaksi?
Kommentit (23)
Olen 41 ja ajattelin otattaa hormonikierukan pian pois. Tuskin tässä enää vaaraa on.
Vierailija kirjoitti:
Olen 41 ja ajattelin otattaa hormonikierukan pian pois. Tuskin tässä enää vaaraa on.
.
Jos olet alkanut selibaattiin, ei ole vaaraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
En viitsi enää eron jälkeen käyttää säännöllistä ehkäisyä. Jos seksiä joskus sattuu olemaan, ehkäisyn voi hoitaa kondomilla tai keskeytetyllä.
Olen jättänyt pois. Miehellä on tietysti laitettu piuhat poikki niinkuin monilla muillakin noin viiskymppisillä.
En halua vuotohäiriöitä, joten hormonikierukka on vielä. Nautin siitä, ettei lorise, eikä lirise. Mieskin tykkää, kun ei tarvi päin punaisia ajella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
En viitsi enää eron jälkeen käyttää säännöllistä ehkäisyä. Jos seksiä joskus sattuu olemaan, ehkäisyn voi hoitaa kondomilla tai keskeytetyllä.
Millainen aikuinen luulee keskeytetyn yhdynnän käyvän ehkäisystä??
Olen jättänyt pois. En ole keski-ikään mennessä tullut tumputuksesta raskaaksi joten tuskin enää tulenkaan.
M
En ole. En vielä näin 54-vuotiaanakaan :D Ei vauvauutisia enää, kiitos!
45v jää luonnostaan jo koko naiminen pois, ku ei saa ku vaareilta, joilla ei seiso. Ei dildon takia tarvi ehkäsyä.
Puuma-ilmiö toi vloa pimeyteen, mutta sekin meni jo. Sex life is over, at least with men.
Terkka kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
Millainen aikuinen luulee keskeytetyn yhdynnän käyvän ehkäisystä??
Melko moni ja se myös toimii.
Vierailija kirjoitti:
Tulin raskaaksi 44 -vuotiaana.
Anteeksi kysymys(ei ole pakko vastata), mutta oliko raskaus toivottu? Ja olitko kauan ennen tätä ilman ehkäisyä? Ap
Onhan se raskaaksi tulon mahdollisuus todella pieni, jos ovulaatio yli 45-v tapahtuu vaan kerran vuodessa ja munasolut on jo loppuun käytetty. Vain 0,3% tuon ikäisistä tulee raskaaksi ja tuossa on ilmeisesti mukana jo hedelmäityshoidot.
Ap, niin kauan kun on menkat, niin kauan on mahis tulla raskaaksi. Tämä kyllä on sinullekin selitetty jo peruskoulussa, jos vaan oisit viitsinyt kuunnella.
Tämä on hätävarjelun liioittelua viimeisen päälle ja suoranaista hysteriaa :D
En ole vieläkään jättänyt ehkäisyä pois, vaikka olen 54-vuotias. Kuukautiset melko säännölliset.
En vain uskalla ottaa pienintäkään riskiä asiassa. Olen jotenkin erityisen hedelmällinen. Jokainen kuudesta lapsestani on ihan kertalaakista saaneet alkunsa.
En ole.