Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisen aikuisen mielestä on ”ihanaa” kun joulutavaroita tulee myyntiin lokakuun alussa?

Vierailija
10.10.2017 |

Yksinäinen, joka näkee sukulaisia vain jouluna? Muuten mt-häiriöinen?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaisen lapsellisen hössöttäjän.

Vierailija
2/25 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ystävällisen sellaisen joka tuo ja levittää hyvää mieltä ympärilleen. Rakastaa ihmisiä ja joulun tunnelmaa. On iloinen antaja. Teidän yrmyjen kauhistus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, ystävällisen sellaisen joka tuo ja levittää hyvää mieltä ympärilleen. Rakastaa ihmisiä ja joulun tunnelmaa. On iloinen antaja. Teidän yrmyjen kauhistus.

miten ystävällisyys, iloisuus, anteliaisuus tai mikään muukaan hyve tulevat esiin joulukrääsän rakastamisesta?

minulle tulee mielikuva ihmisestä, joka on täysin markkinamiesten vedettävissä ledituikkuineen ja enkelifiguriineineen.

Vierailija
4/25 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut 😊 Yksinkertaisen lapsellisen jouluhössöttäjän, joka näkee sukulaisia vain jouluna jos silloinkaan ja kärsii mt-häiriöstä. Ihana joulu ❤ En osta krääsää, ihailen vain niitä kaupoissa. Ja ostan ihan vähän joulusuklaata fiilistelyyn.

Vierailija
5/25 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu on mukavaa aikaa ja joulutavaroista ja joululauluista tulee hyvä joulufiilis. Ankeuttajat saisivat pysyä murjottamassa pimeissä kodeissaan, tulevat vain pilaamaan toisten päivän yrmyilyllään.

Vierailija
6/25 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankeuttajat eivät kestä iloista jouluihmistä. Pysykää poissa, ettette sokaistu. Ei teitä kukaan kaipaa.

Vierailija
7/25 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miten ystävällisyys, iloisuus, anteliaisuus tai mikään muukaan hyve tulevat esiin joulukrääsän rakastamisesta?

minulle tulee mielikuva ihmisestä, joka on täysin markkinamiesten vedettävissä ledituikkuineen ja enkelifiguriineineen.

Sinusta tulee mieleen Ankeuttaja. Mahtaa olla kurjia jouluja takanasi.

Vierailija
8/25 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Ei ole vielä kunnolla haravointiaikakaan. Ei todellakaan pidä ajatellakaan mitään joulua vasta kuin joulukuun alussa.

Vierailija
9/25 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni mielestä on "ihanaa", että joulutavaroita tulee myyntiin lokakuussa. Hipsukat eli lainausmerkit kertovat, että oikeastaan adjektiivilla tarkoitetaan sen vastakohtaa.

Vierailija
10/25 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on ihanaa.

Ihquu, joulu tulee!

Vierailija
11/25 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan odottaa jo kesäkuussa, että joulusuklaat tulee myyntiin :D Joitain saa vain joulun aikaan.

Vierailija
12/25 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu on ahdistavaa aikaa niiden lahjojen hankitojen takia. Jos saisin viettää hyvillä mielin joulun kuten haluan niin ei haittaisi.

Vierailija
13/25 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sinulle kuuluu mitä kukakin odottaa ja milloin? minulle on ihan sama vaikka joku jo tuolla vetäisi pulkkaa :D

Vierailija
14/25 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaimo

Vierailija
15/25 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa tulee joulu!!! Täällä ääliö odottaa joulua! Terveisiä muille joulua odottaville ja jouluiloa myös örmyille!!

Vierailija
16/25 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Ei ole vielä kunnolla haravointiaikakaan. Ei todellakaan pidä ajatellakaan mitään joulua vasta kuin joulukuun alussa.

Säätiedotuksessa luvattiin jo lumisateita, joten syksy alkaa olla kohta lopuillaan.

Vierailija
17/25 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sukulaiset liittyvät vihreiden kuulien ja konvehtien saatavuuteen?

Vierailija
18/25 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut. Minä kun olen suomenuskoinen ja vietän tuossa loka-marraskuun taitteessa kekriä. Se on yksi vuoden suurimmista juhlapyhistä, vähän kuin sekoitus sadonkorjuujuhlaa, uuttavuotta ja joulua. 

On kivaa laittaa koti nätiksi ja kimaltavaksi silloin kun ulkona on kaikkein kurjin ja kuraisin aika, jouluna sentään on yleensä luntakin. 

Olen iloinen siitä että markkinaväki huomaa minutkin niin että saan laiteltua kodin koreaksi juuri oikeaan aikaan.

Paljon iloa ja valoa sinullekin, ap!

Vierailija
19/25 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen jouluihminen , mutta nykyään tulee jouluhössötykset aivan liian varhain, nautitaan syksystä ja luonnosta väriloistosta , miksi pitää aina kiirehtiä johonkin, minne on jäänyt rauhottuminen ja pitääkö aina johonkin aina valmistautua. kerkiää siihen vähemmälläkin tohinalla , olen laittanut joulun viikon aikana ja ai sitä ihanuutta .

Vierailija
20/25 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni, koska rakastan joulua. 

Sinulle suosikkiharrastuksesi on arkea, koska viinakauppa on melkein joka päivä auki.