Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pettikö tyttöystävä laivalla?

huolestunut
10.10.2017 |

Avopuolisoni kävi laivalla kaverinsa kanssa. Kotiin tullessaan aristeli pilluaan kun koskin siihen parikertaa kun oltiin menossa nukkumaan ja oli ihan valkoinen/tahmea ja haisi järkyttävälle ja lisäksi suu aukolla oli todella iso valkoinen klöntti mikä muistutti omasta mielestä spermalta mitä saattaa jälkikäteen tulla. Lisäksi hänellä oli vaseliini purkki ilmeisesti ostettu siellä koska en huomannut hänen lähtiessään sellaista mukana. Joskus ollaan käytetty seksiä harrastaessa.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen naisen joka nuorena työskenteli kesäisin ruotsinlaivoilla. Meno oli ainakin siihen aikaan (80-luku) aikamoista. Röökiä, alkoholia ja miehiä riitti. Ei siinä mitään mutta asiaan kuuluu että nainen oli/on uskossa ja muualla kuin laivalla meno oli raamatun mukaista.

Vierailija
22/34 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP:n kuvaus kuulostaa hiivatulehdukselta.

Itse kyllä olen ihan parisuhteenkin aikana käynyt kaverin kanssa laivalla ihan vaan huvin vuoksi, ilman mitään kullinhakuaikeita, ja siellä on tosiaan ihan vaan juhlittu kaverin eikä vieraiden miesten kanssa.

Ap:n kuvauksesta ”aristeli pilluaan kun koskin siihen parikertaa kun oltiin menossa nukkumaan ja oli ihan valkoinen/tahmea ja haisi järkyttävälle ja lisäksi suu aukolla oli todella iso valkoinen klöntti” tuli kyllä ihan ensimmäisenä mieleen, että naiselle on iskenyt ärhkäkkä hiivatulehdus. Varsinkin jos laivalla tuli juotua alkoholia, niin se altistaa tulehdukselle.

Vaseliiniähän voi käyttää moneen asiaan, vaikka huulirasvana tai jopa pikaisena helpotuksena siihen tulehdukseen jos ei ollut hiivalääkettä tai mitään muuta parempaa saatavilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä kävi myös ruottinlaivalla! Tuli tekstari hänen kännyynsä myöhemmin; Olipas kiva käydä Marjassa ja oikein porukalla! Hänen nimensä on Marja!

What do you want to do ?

New mailCopy

What do you want to do ?

New mailCopy

Vierailija
24/34 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon työpaikan reissuja on tehty jo muutamia lisää. Mä saan kuskata vaimoa satamaan ja noutaa, kun reissu on tehty. Normaalisti vaimo pukeutuu konservatiivisesti eikä juuri käytä alkoholia. Noilla reissuilla tilanne on toinen.

Vaimo laittautuu viimeisen päälle. Ostellaan uusia vaatteita. Reissusta tullaan tosi ryytyneinä. Oli kuulemma tanssittettu nuoria jääkiekkoilijoita aamuyöhön. Ja reissun jälkeen puhelin piipittää tauotta. Salaisia puheluja jne.

No, ei jää epäilystäkään etteikö vaimo kävisi vieraissa. Rakentelen eron huolella ja jätän hänet tyylillä kun aika on kypsä. Tyhjennän kämpän, seuraavan tyttöjen iloittelu reissun aikana. Siinäpä jakaa irseään nuorille.

Vierailija
25/34 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep nyt kandee alkaan siirteleen rahoja käteisenä kiven alle. minäkin kun vaimo petti käytin vuoden aikaa siirrelläkseni rahoja pois tieltä ja sitten kun ero laukesi eipähän päässyt rahoin käsiksi jotka minulla olivat jo ennen yhteen muuttoa olleet jotka olin nuorena säästellyt sillä aikaa kun muut tuhaili rahojaan hurvituksiin.

nyt massit on taas kasassa

Vierailija
26/34 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jep nyt kandee alkaan siirteleen rahoja käteisenä kiven alle. minäkin kun vaimo petti käytin vuoden aikaa siirrelläkseni rahoja pois tieltä ja sitten kun ero laukesi eipähän päässyt rahoin käsiksi jotka minulla olivat jo ennen yhteen muuttoa olleet jotka olin nuorena säästellyt sillä aikaa kun muut tuhaili rahojaan hurvituksiin.

nyt massit on taas kasassa

Paljastuit, odotitko ..

Vierailija
27/34 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle iskee hiivatulehdus stringien ja sukkahousujen käytöstä , siksi koitan välttää niitä . Ikinä ei tulisi mieleenkään pettää miestäni , mieluummin odotan rauhassa että pääsen takaisin kotiin reissusta .

Vierailija
28/34 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tyttöystävän pillu ajeltu yllättäen posliiniksi, niin kuin sillä yhdellä baarista tulleella vaimolla, josta täällä palstalla oli aiemmin juttua? :)

Vierailija
29/34 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi posliinikeskustelu?

Vierailija
30/34 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi on pop!

Vierailija
31/34 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkä oikeesti tarkastaa muijansa pillun jonkun baari tai laivareissun jälkeen? Ja vieläpä löytävät sieltä kaikenlaista möhnää ja arkuutta? Epäuskottavia juttuja!

Vierailija
32/34 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä rouva pesee pillun panemisen jälkeen, ainakin minun spermat, toivottavasti huuhtelee vieraan kundin mällit pönttöön, eikä haudo niitä kahtatoista tuntia pillussa ja himassa ihmettelee niitä!

Vierailija
33/34 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poliisi on pop!

Posliini on pop!

Vierailija
34/34 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

entäpä kun lasteni äiti tuli ruotsinlaivalta niin leukaperät oli aivan puneiset ikäänkuin olisi partasuu miehen kanssa pussailtu tai sitten imetty munaa ankarasti ja karvat hanganneet

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi