Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pettikö tyttöystävä laivalla?

huolestunut
10.10.2017 |

Avopuolisoni kävi laivalla kaverinsa kanssa. Kotiin tullessaan aristeli pilluaan kun koskin siihen parikertaa kun oltiin menossa nukkumaan ja oli ihan valkoinen/tahmea ja haisi järkyttävälle ja lisäksi suu aukolla oli todella iso valkoinen klöntti mikä muistutti omasta mielestä spermalta mitä saattaa jälkikäteen tulla. Lisäksi hänellä oli vaseliini purkki ilmeisesti ostettu siellä koska en huomannut hänen lähtiessään sellaista mukana. Joskus ollaan käytetty seksiä harrastaessa.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen ajatellut miltä naisesta tuntuu kun hytillinen jätkiä panee kukin vuorollaan ja suoritus voi kestää pitkäänkin. Olisikos käynyt näin sun naiselles.

Vierailija
2/34 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-2kk ennen matkaa alkoi panostamaan paljon enemmän ulkonäköönsä ostelemalla kalliita meikkejä ja käyttämään irtoripsiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä aika hyvin tietää milloin on pettämisen vaara. lähtee yksin tai porukassa. jos suhde kotona on epämäääräinen vain toinen haluaa, kesksustelu ei onnistu toinen vetäytyy. houkutus on suuri.

Vierailija
4/34 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jamal käynyt tykittää ja silloin ON TODELLA PAIKAT KIPEÄT!

Vierailija
5/34 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla exä 20 vuoden takaa pani toista miestä laivalla. Jäi kiinni niin, että laivamatkan jälkeen tuli kotiin, heitti vaatteet likapyykkiin. Laitoin pesukoneen päälle vasta illalla ja huomasin, että pikkuhousut olivat ihan märät ja haisivat spermalta. Exä väitti, että olivat vain kastuneet hytin vessanlattialla.. Heh heh.

Niitä oli siis yritetty pestä, mutta se mällinlemu oli ihan riittävä todiste.

Exäni meni naimisiin tämän laivapanonsa kanssa ja ovat olleet naimisissa yli 15 vuotta. Äijä on täysijuoppo ja tästä syystä varmaankin ovat jääneet lapsettomaksi pariksi. Itselläni on vaimo ja lapsia.

Jälkikäteen ajateltuna, parempi näin.

Vierailija
6/34 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla exä 20 vuoden takaa pani toista miestä laivalla. Jäi kiinni niin, että laivamatkan jälkeen tuli kotiin, heitti vaatteet likapyykkiin. Laitoin pesukoneen päälle vasta illalla ja huomasin, että pikkuhousut olivat ihan märät ja haisivat spermalta. Exä väitti, että olivat vain kastuneet hytin vessanlattialla.. Heh heh.

Niitä oli siis yritetty pestä, mutta se mällinlemu oli ihan riittävä todiste.

Exäni meni naimisiin tämän laivapanonsa kanssa ja ovat olleet naimisissa yli 15 vuotta. Äijä on täysijuoppo ja tästä syystä varmaankin ovat jääneet lapsettomaksi pariksi. Itselläni on vaimo ja lapsia.

Jälkikäteen ajateltuna, parempi näin.

Pesetkö sää saatanan lammas akkas pyykkejä. Voi helvetti.

Vierailija
7/34 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oletko koskaan miettinyt kuinka kauhea deeku paikka joku ruotsin laiva on? Luuletko tosissaan että tyttöporukka lähtee sinne muussa mielessä kun nuoren kullin perässä? Nyt valoja päälle, mä sanon ainekin suoraan moro jos emäntä on laivalle lähdössä :D

Vierailija
8/34 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies oletko koskaan miettinyt kuinka kauhea deeku paikka joku ruotsin laiva on? Luuletko tosissaan että tyttöporukka lähtee sinne muussa mielessä kun nuoren kullin perässä? Nyt valoja päälle, mä sanon ainekin suoraan moro jos emäntä on laivalle lähdössä :D

Mun eukko jos alkaisi puhelemaan aikeistaan lähteä tyttöporukalla laivalle ja keksisi jotain syitä miksi sinne vaikka kauniista merimaisemista tai shoppailumahdollisuuksista, sanoisin että älä pidä minua tyhmänä. Antaisin läksiäislahjaksi paketin kortsuja mukaan matkalle ja jättäisin naikkosen.

Onhan laivalla käyty ennenkin tyttö tai poikaporukalla ja naitu niin perkeleesti. Silloin oli ero siinä että oltiin nuoria ja sinkkuja. Jos laivalle haluaisi niin mennään sitten yhdessä

Vierailija
9/34 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n kuvaus kuulostaa hiivatulehdukselta.

Itse kyllä olen ihan parisuhteenkin aikana käynyt kaverin kanssa laivalla ihan vaan huvin vuoksi, ilman mitään kullinhakuaikeita, ja siellä on tosiaan ihan vaan juhlittu kaverin eikä vieraiden miesten kanssa.

Vierailija
10/34 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kun vaimo lähti risteilemään pakkasin itse hänelle kortsuja mukaan ja käskin pitää hauskaa oikein kunnolla. Kotonakin on kivaa kun vaimo pääsee välillä irroittelemaan ja kertoo mitä tapahtuikaan.

Vierailija
11/34 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kyllä olen ihan parisuhteenkin aikana käynyt kaverin kanssa laivalla ihan vaan huvin vuoksi, ilman mitään kullinhakuaikeita, ja siellä on tosiaan ihan vaan juhlittu kaverin eikä vieraiden miesten kanssa.

Olen käynyt usein sekä tyttö- että työporukan mukana laivaristeilyllä. Ikinä en ole lähtenyt perheellisenä sinne seksin perässä. Rehellisyyden nimissä en varmasti ole kuotenkaankertonut kaikkea miehelleni mielipahan, riitojen tai eroamisen pelossa.

Usein siellä on ollut ihan vain pientä flirttiä ja ehkä halailua. Harvemmin pusuttelua ja koskettelua ja on se myös joskus johtanut ihan seksiinkin.

Tunnen myös ystävättäriä jotka lähtevät aktiivisesti iskemään yksin matkustavia miehiä ja sitten on myös niitä jotka menevät klo 23 kiltisti nukkumaan että jaksavat aamulla nousta reippaana aamiaiselle.

Vierailija
12/34 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi ennen matkaa kysyin että haittaako jos lähden kavereiden kanssa samalle risteilylle nii vastas vaan että. Sähän et sinne tuu. Ja kun oli tanssimassa kaverinsa kanssa niin oli kuuöemma läikkynyt juomia jaloille ja oli käynyt hytissä suihkulla pesemässä jalkoja. Sukkahousut oli ollut päällä tanssiessa ja niissä ei haise yhtään mikään alkoholi

Vierailija
13/34 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väittäisin että poikaporukat ne pahimpia ovat. Silti päästäisin oman mieheni sinne vaikka kyllä mä pelkäisin pahinta.

Vierailija
14/34 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väittäisin että poikaporukat ne pahimpia ovat. Silti päästäisin oman mieheni sinne vaikka kyllä mä pelkäisin pahinta.

Keski-ikäiset ukkomiehet on pahimpia ja villiintyvät päästessään taas radalle ilman esiliinaa. Niin unohtuu vaimot ja lapsetkin.

Vierailija
15/34 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä tyttöystäväsi, jos luottamus toiseen on tuolla tasolla. Teet hänelle ja itsellesi palveluksen.

Vierailija
16/34 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa lähtee ehkä viattomin aikein mutta laiva on pahimmista tilanne tekee varkaan paikoista ja aamuyöllä ollaan hunningolla

Vierailija
17/34 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, jos mies osaa huomioida vaimoaan ja antaa hänelle hyväksyntää naisena, niin on aivan ymmärrettävää, että kiusaus on suuri, kun vieras komea mies kertoo miten upea nainen vaimosi on.

Kun vaimosi vielä sitten lähekkäin tanssiessaan huomaa miten isoa kalua hänellä itselläänon mahdollisuus kokeilla, niin usein kiima voittaa estot.

Sillä ei ole väliä, ollaanko risteilyllä, hiihtämässä Lapissa vai kurssilla Hesassa, oleellista on, että kukaan tuttu kotikylältä ei tiedä asiasta mitään..

Mutta syy ei ole vaimosi vaan sinun, kun et anna hänelle tarpeeksi hyväksyntää ja pane häntä kunnolla!

Vierailija
18/34 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
19/34 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auuuhhhh! Sattuu hirveästi nämä kamalat keskustelut!!

Vierailija
20/34 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä laivalta saa äkkiä pikahiivan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi