Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meinaatko kasata Taaperokassin Vaaka ry:n keräykseen

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virsukka:

Vilijonkka: voithan laittaa villapaita+housut yhdistelmän yhdeksi sisävaatekerraksi jos sinulla semmoiset liikenisi.

Villapaitoja olen toki laittanutkin; villahousujahan ei sallita koska eivät ole normaaleja sisävaatteita. En tiedä tarkoititko villapaita + villahousut -yhdistelmää. Sukkahousuja olen sitten ostanut lisälämmikkeeksi, koska pojan äitinä minulla olisi ollut vain hyväkuntoisia pitkiä kalsareita (joita keräykseen ei oteta).

Itseäni vähän harmittaa se, etten voi kassin saajalle lahjoittaa pientä lelua (pehmoeläintä tms). 1-2-vuotias ei välttämättä ilahdu väreistä+papereista niin paljoa kuin mitä ilahtuisi jostain lelusta. Mutta kritisoimaan en toki upeaa Vaakan auttamisideologiaa ja -tapaa ala; hienoa työtä he tekevät!

Leluasia harmittaa minuakin; ei päässyt kierrättämään. Mitä kritisointiin tulee, sen ei pitäisi olla ongelma, eikä tarvetta pidättäytyä pelkkään hymistelyyn. Mielipiteensä saa sanoa jopa sellainen, jonka oma olohuone ei ole täynnä tarkastettavia kasseja.

Vierailija
22/22 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi iso asia mikä vaikuttaa myös vaaka ry:n taaperokassin sisältöön on tulli...

kassista saisi sisällöltään valtavan jos lisäisi villahaalarit, kengät, lelut, kaulurit, jne jne jne.

sisältöä on pohdittu, väännetty, käännetty TOSi kauan ja hartaasti.

ei ole hätäisesti lyöty lukkoon vaan on myös kuunneltu tarvetta saajien puolelta.

mutta ihana nähdä kuinka moni on innolla ja sydämellä mukana keräyksessä :D

* maailman voi parantaa vain pienillä teoilla ja suurella sydämellä *

t. eppuliini myös yksi aluevastaavista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla