Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut haluavat salata esim. tulevia matkoja ja muita hienoja juttuja?

Vierailija
09.10.2017 |

Niin, tiedättekö ihmistyypin? Mistään siististä ei kerrota kun esim juurikin vasta matkakohteessa. Räjäytetään siellä sitten yllärinä ilmoille ja salataan muita mahdollisia uusia hankintoja?
Jos olet tällainen, niin miksi teet näin? Haluan tietää!

Kommentit (104)

Vierailija
101/104 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kel onni on sen onnen kätkeköön!

Tuo introvertti supermasentava ja supervaatimaton sanonta on niiiiiiiiiin kliseisen suomalaista! Ihan kuin olisi objektiivinen tosiasia, että onnestaan avoimesti iloitsevat ja sitä mitenkään kätkemättömät olisivat "niin itseään täynnä", "ylpeitä", "leuhkia" jne. VITTU MITÄ PASKAA!

Sanonnan tulisi kuulua: "Kel onni on sen onnen avoimesti näyttäköön ja siitä riemurinnoin iloitkoon"! Ei se ole keneltäkään pois ja jos joku siitä harmaassa alakulossaan masentuu tahi heikkoitsetuntoisen mielensä niin pahoittaa, niin voi voi voi voi!

Tässä hyvä esimerkki ihmisestä, joka nauttii leuhkimisesta. 

Vierailija
102/104 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyseessä on jonkunsortin harhaluuloisuussyndrooma, kenties oire puhkeamassa olevasta psykoosista, jossa koetaan vainoharhaa, että muut vahtaavat häntä tai jotenkin sabotoisivat hänen matkasunnitelmiaan, siis jos ketään tällaista ei todellisuudessa ole. Ymmärrän tuon ex.kumppanin mahdollisen oikean sabotoinnin, mutta kun hyville ystävilleenkän ei uskalla kertoa niin silloin tekisin lähetteen psykiatriselle.

Jonkuin sortin grandioosi diagnoosi kenties. "Olen niin mahtava ja suuri että muut yrittävät kampittaa koska kateellisia minulle".

"Olen niin paljon parempi että onneani varastetaan jos paljastan". Todellisuudessa kukaan ei voi sinun matkaasi estää jos jonnekin haluat mennä.

Sä taidat olla kiusaaja. Haukutko oikeasti ihmisen psykoosissa olevaksi, jos he eivät halua kertoa sinulle kaikkea? Saattaapi olla että olet niin kateellinen ihminen, ettei sulle kerrota. Ihmeellisen rankasti vedät herneen nenään tällaisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/104 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, tiedättekö ihmistyypin? Mistään siististä ei kerrota kun esim juurikin vasta matkakohteessa. Räjäytetään siellä sitten yllärinä ilmoille ja salataan muita mahdollisia uusia hankintoja?

Jos olet tällainen, niin miksi teet näin? Haluan tietää!

Etukäteen hehkuttamista pidetään nolona rehvasteluna ja voi sitä vahingonilon määrää jos suunnitelma menee mönkään ja peruuntuu.

Pitkistä poissaoloista kotoa on muutenkin hyvä olla vähän hissukseen. Jokaiselta löytyy lähipiiristä ihmisiä joilla on kontakteja rikollisiin, jotka voivat tyhjentää kämpän kun saavat tietää että se on pitkään tyhjillään.

Vierailija
104/104 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

fsdfdasfasd kirjoitti:

Minä kysyisin ihan päinvastoin, miksi matkoista ja hankinnoista pitää kehuskella muille? Mikä tarkoitus sillä on? Leveily ja kateuden kaivelu? Hyväksynnän hakeminen? Hei, huomatkaa minutkin?

En minä aikaan kerro tuollaisista muille. Miksi hitossa? Mitä se muita lämmittää, jos minä lähden matkalle tai ostan jotakin? Eihän siinä ole kyse mistään muusta kuin leveilystä, en muutakaan syytä keksi.

Se onkin yllättävää, miten moni nainen saa itselleen hyvän olon juuri siitä, että joku toinen on hänelle kateellinen. Miksi muuten ihmiset leveilisivät yhtään mistään? Tasapainoinen ihminen ei tarkoituksella halua leuhkia asioillaan, se on noloa käytöstä ja läpinäkyvää. Mutta meitä on moneen junaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä