Työkaverin ruokatavat vituttaa
Oikeesti. 15 vuotta oon jo katellut, kun se joka päivä lounastauolla syö samaa ruokaa. Joka ikinen päivä mikrossa kaurapuuroa, päälle reilusti puolukkasurvosta ja koko komeus syödään happaman näköisesti irvistellen.
Miksi hemmetissä syödä vuosikaudet samaa ruokaa, kun se vielä kaiken lisäksi on selkeästi pahaa! Kysyn vaan.
Kommentit (205)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono vatsa. Puuro on silloin paras vaihtoehto. Maistui tai ei 😝
Puuro varmaan vaan pahentaa. Maitoa ja kauraa? Itse söisin jotain hedelmiä ja vihanneksia.
Miehelläni on IBS ja silloin kun se on pahana, niin nimenomaan kaurapuuro on yksiä harvoja juttuja mitä pystyy edes joten kuten syömään ilman hervottomia kramppeja. Kyllä silläkin varmaan työkaverit ihmettelee kun toinen näyttää elävän koko viikon pelkällä kaurapuurolla.
Hän on tyypillinen asuntovelallinen, siksi syö 15 vuotta lounasruokana kaurapuuroa puolukkasurvoksen kera. Ja vielä 10 vuotta lisää. Eläkeiässä voi vaihtaa jo ehkä sitten mannapuuroon.
Mä syön melkein aina ruisleivän, hedelmän ja rahkan. Hedelmä vaihtuu. Kotona teen sitten "oikeata ruokaa". Ja sillon kun käyn syömässä lounasta niin väsyttää enemmän. Hyvin pärjään, enkä kyllästy
Toisten syömisiä kyttäävät ja kommentoivat työkaverit vituttavat. Varmaan joku tämän jo sanoikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Köyhä?
Ollaan ihan hyväpalkkaisessa duunissa.
Luulis, että 15 vuodessa olis jonkun muunkin edullisen ruoan keksinyt. Kaalilaatikkoa vaikka.Sitten sä vasta valittaisikin:) Työkaveri syö joka päivä paskan hajusta kaalilaatikkoa.
Mun työkaveri syö omat pierunsa lounaaksi.
Sinun kannattaisi vinkata työtoverillesi niistä monista herkullisista ja edullisista ruuista, joiden reseptejä netti on täynnä. Esimerkiksi tästä linkistä löytyy aivan ihastuttava maksamakkarakeitto. Helppo tehdä eikä maksa paljon. Nam !
https://www.vauva.fi/keskustelu/2977384/helppoja-ja-nopeita-lounaitaval…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Köyhä?
Ollaan ihan hyväpalkkaisessa duunissa.
Luulis, että 15 vuodessa olis jonkun muunkin edullisen ruoan keksinyt. Kaalilaatikkoa vaikka.Jos olette noin pitkään olleet samassa työpaikassa niin kai sä voit jo ihan suoraan kysyä häneltä?
Ei me oikeestaan olla niin tuttavallisissa väleissä, että juuri puhittais keskenämme. Siks kyselen täällä. Jos sattuisi vaikka lukemaan palstaa ja antamaan tätä kautta selityksen.
Työpaikan taukotupa ja puuhkimis hetki " PUUH PUUH PUUUH "
Meillä yks eukko kuskaa sipulia töihin. Sipuli haisee jääkaapissa ja tartuttaa lemun muihin. Sama eukko paistelee munakkaita. Ja syö välillä niitä v*£€*nhajuisia kalaruokia. Yleensäkin koko ämmä on tosi ärsyttävä, sen takia voisin vaihtaa työpaikkaa.
Minä muuten syön päivittäin saman ruuan töissä, vaikken edes pidä siitä :D
Helppo tehdä ja vie nälän kunnolla vaikkei kovin hyvää olekaan (on oikeastaan yksi harvoja ruokia mitkä mulla pitää nälkää).
Vierailija kirjoitti:
Meillä yks eukko kuskaa sipulia töihin. Sipuli haisee jääkaapissa ja tartuttaa lemun muihin. Sama eukko paistelee munakkaita. Ja syö välillä niitä v*£€*nhajuisia kalaruokia. Yleensäkin koko ämmä on tosi ärsyttävä, sen takia voisin vaihtaa työpaikkaa.
Ehkä se ei saa kotona syödä noita pahan hajuisia ruokia, niin on päättänyt kokata niitä sitten töissä.
Vierailija kirjoitti:
Sannalla on ET-peukku :D
Mikä? Kellä Sannalla?
Vierailija kirjoitti:
Miksi seuraat, mitä hän syö?
15 vuodessa on väkisinkin kiinnittänyt huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Minä muuten syön päivittäin saman ruuan töissä, vaikken edes pidä siitä :D
Helppo tehdä ja vie nälän kunnolla vaikkei kovin hyvää olekaan (on oikeastaan yksi harvoja ruokia mitkä mulla pitää nälkää).
Osta keittokirja
Vierailija kirjoitti:
Mun työkaveri ryystää kaikkea! En voi käsittää, miten onnistuu syömään jopa lasagnen tai keitetyt perunatkin niin, että kuuluu karmea ryystävä ääni. Kahvista tai niin kovin rakastamastaan piimästä nyt puhumattakaan. Juotuaan vielä ähkäisee ja maiskuttaa makoisasti. Siis argh!
Ryystäjä laittanut alapeukun 😁
Kulinaristi kirjoitti:
Sinun kannattaisi vinkata työtoverillesi niistä monista herkullisista ja edullisista ruuista, joiden reseptejä netti on täynnä. Esimerkiksi tästä linkistä löytyy aivan ihastuttava maksamakkarakeitto. Helppo tehdä eikä maksa paljon. Nam !
https://www.vauva.fi/keskustelu/2977384/helppoja-ja-nopeita-lounaitaval…
Nam! Tykkään maksamakkarasta ja maidosta, eli pakko kokeilla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi seuraat, mitä hän syö?
15 vuodessa on väkisinkin kiinnittänyt huomiota.
niin, mutta miksi seuraat sitä ja annat mennä jopa tunteisiin? Onko työkaverissa muutakin sinua ärsyttävää? Tai työssä? Suosittelen kirjaa Joustava mieli.
Mun entinen duunikaveri söi silleen, että työnsi kielen aina pitkälle suusta ulos, kun ohjaili sinne ruokaa! En voinut koskaan katsoa naiseen päin, melkein tuli oksu.
Kaurapuurohan on tosi hyvä ruoka. Ja puolukkasurvos on usein kokonaan tai lähes sokeritonta, ainakin minun kotonani. Itse syön silloin tällöin aamiaisella kaurapuuroa ja puolukkasurvosta, sekoitan ne yhteen. Hyvin sopii. Myös mm viinimarjat, karpalot tai muut marjat sopii puuroon, survoksena tai kokonaisena.
Minua harmittaa että kyllästyn niin nopeasti, haluan syödä melkein joka päivä eri ruokaa, mutta jos en kyllästyisi tai minulla olisi itsehillintää, söisin kaurapuuroa puolukkasurvoksella joka ikinen aamu (tai lounas, mutta kuitenkin). Olen kateellinen työkaverillesi.
Kauppatorin lokki!